شماره‌ی خبر : ‌43401 | تعداد بازدید : 549
یکشنبه 27 آبان ماه 1397 ساعت 09:47

دست‌نشان:داور فقط از ترس فحاشی تماشاگران اعلام پنالتی کرد

سرمربی تیم مس کرمان با انتقاد شدید از فحاشی برخی تماشاگران تیم ملوان در بازی برابر مس در انزلی، اعلام پنالتی دقیقه 90 داور علیه تیم خود را ناشی از ترس همین فحاشی‌ها عنوان کرد.

دست‌نشان:داور فقط از ترس فحاشی تماشاگران اعلام پنالتی کرد

سرمربی تیم مس کرمان با انتقاد شدید از فحاشی برخی تماشاگران تیم ملوان در بازی برابر مس در انزلی، اعلام پنالتی دقیقه 90 داور علیه تیم خود را ناشی از ترس همین فحاشی‌ها عنوان کرد.

نادر دست نشان که در این بازی به علت محرومیت از روی سکو مسابقه را تماشا کرد، پس از پایان بازی درباره تساوی تیمش برابر ملوان گفت: دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند. فکر کنم دروازه بان ما یک بار هم در جریان بازی شیرجه نزد. نود دقیقه ملوان نتوانست موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کند و این به خاطر بازی خوبی بود بازیکنان ما در زمین ارائه دادند. نیمه اول بازیکنان ما در گردش توپ مشکل داشتند و این هم به خاطر چمن بد زمین بود اما در نیمه دوم بچه ها به زمین عادت کردند و توانستند بازی خوبی را ارائه دهند و به گل هم برسند.

او ادامه داد: داور بازی باز هم یک کار عجیب از خودش روی جریان بازی انجام داد و دقیقه 90 خطای پنالتی گرفت. دوست داشت به خاطر فحاشی که علیه او در استادیوم انجام شد در این دقیقه به نفع آن ها پنالتی بگیرد تا جو استادیوم را آرام کند . آخر بنده خدا تو که این همه فحش خوردی ثانیه های آخر بازی هم عدالت را رعایت می کردی تا بازی به اتمام می رسید. به هر حال داور بازی با این کار خود بازی زیبا تیم ما را از بین برد و ناهنجاری را کامل کرد.

دست نشان ادامه داد: به تمام عوامل تیم ما در استادیوم توهین شد. متاسفانه یک سری افراد رسوخ کرده بودند تا این فحاشی ها را انجام دهند و دیگر تماشاگران بازی را تحریک کنند که این اتفاق هم افتاد. با این توهین ها هم به نتیجه رسیدند و مظلومیت مس دوباره به همگان ثابت شد.

سرمربی مس کرمان در پایان اظهار کرد: انشاءالله مشکلات و حواشی فوتبال ما که مربوط به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران است حل شود. البته این دو مشکلی ندارند. مشکل داورانی هستند جرائت کار ندارند چون وقتی داور امنیت نداشته باشد، طبیعتا نمی تواند کیفیت داشته باشد و متاسفانه داوران ما بعضی ها دچار اشتباه می شوند و بازیکنان تیم ما الان دارد اشک می ریزند که چرا زحمات شان به خاطر اشتباه داوری باید از بین برود. من از هواداران کرمانی عذر می خواهم که نتوانسیتم مثل تماشاگران انزلی فحش دهیم و برخورد کنیم و داور را بترسانیم تا پنالتی بگیریم امیدوارم که با کیفیتی بهتری در رقابت ها ظاهر شویم که این پیروزی ها را از دست ندهیم.


طرفدار مس
0
1
یکشنبه 27 آبان ماه 1397 ساعت 17:47
تا کی قرار است با سلام و صلوات از فدراسیون بخوان عدالت را رعایت کند؟یک بار برای همیشه روشن کنند درصورت ادامه روند این داوری ها صنعت مس از عرصه فوتبال و فوتسال کنار خواهد کشید.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو