شماره‌ی خبر : ‌434 | تعداد بازدید : 2136
یکشنبه 4 بهمن ماه 1394 ساعت 12:10

مربی تیم فوتبال مس: هماهنگی و هارمونی ایده‌آلی بین کادر فنی وجود دارد

خوشبختانه یک دوستی ، همفکری و هماهنگی خوبی بین همه اعضا کادر فنی وجود دارد. وینگوو، من ، ولی میرزایی ، احمد نخعی ، لوکا و دنیس همگی در مباحث فنی اظهار نظر می کنیم و در این بین همه به نظرات یکدیگر احترام و ارزش قائلیم.

مربی تیم فوتبال مس: هماهنگی و هارمونی ایده‌آلی بین کادر فنی وجود دارد

مربی تیم فوتبال مس کرمان از وجود یک هماهنگی و همدلی بسیار خوب در بین کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان خبر داد.

آرتا منهاجی در گفتگو با ایپنا پیرامون بازی هفته‌ی قبل مس برابر داماش گفت: واقعا بازی سخت و سنگینی بود . داماشی ها در خانه خود بازی می کردند و از حمایت هواداران پرشور و حرارت خود برخوردار بودند .

وی افزود: علی رغم امتیاز میزبانی و حضور گرم هواداران این تیم در ورزشگاه ، بازی بر روی چمن مصنوعی برگزار شد که این موضوع کمی کار را برای تیم سخت کرده بود ، ضمن اینکه بازیکنان تیم حریف در این مسابقه در برابر تیم بالای جدولی مس نمایش خوب و رضایت بخشی از خود ارائه کردند و بازیکنان این تیم با دوندگی و جنگندگی تیم مس را تحت فشار قرار دادند .

منهاجی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما با آمادگی بالا و با توجه به موقعیت فعلی تیم از همان بدو ورود به زمین برای کسب پیروزی و 3 امتیاز تلاش زیادی کردند و در اوایل مسابقه با کنترل حملات حریف ، کم کم صاحب توپ و میدان شدند و برتری خود را به حریف در همان نیمه نخست با گلزنی سعید دقیقی دیکته کردند .

مربی مس کرمان با اشاره به گلزنی خرید های مس در این مسابقه ، گفت: خوشبختانه سعید دقیقی و احسان پورشیخعلی در این بازی برای مس گلزنی کردند و این موضوع می تواند نویدبخش روزهای بهتری برای خط حمله ما در مسابقات پیش رو باشد .

وی همچنین با قدردانی از تک تک بازیکنان تیم ، این پیروزی را ثمره تلاش و دوندگی همه بازیکنان تیم در درون زمین دانست و گفت : از همه بچه های تیم تشکر می کنم . خوشبختانه تیم ما در شرایط روحی و روانی خوبی قرار گرفته و بازیکنان تیم همدل و یکصدا برای موفقیت تیم تلاش می کنند .

مربی مس کرمان بیان داشت : این همدلی در حال حاضر از راس باشگاه تا بدنه تیم وجود دارد و همه عوامل درونی و بیرونی باشگاه در حال حاضر برای موفقیت تیم همدل و متحد شده اند .

وی همچنین با تاکید بر وجود یک هارمونی و هماهنگی ایده آل در درون کادر فنی تیم ، اظهار داشت: خوشبختانه یک دوستی ، همفکری و هماهنگی خوبی بین همه اعضا کادر فنی وجود دارد.  وینگوو،  من ، ولی میرزایی ، احمد نخعی ، لوکا و دنیس همگی در مباحث فنی اظهار نظر می کنیم و در این بین همه به نظرات یکدیگر احترام و ارزش قائلیم ، چراکه اعتقاد داریم همه می خواهند به رشد و موفقیت تیم کمک کنند و گوشه ای از کارفنی تیم را بر عهده بگیرند  .

منهاجی در ادامه در خصوص بازی با داماش گفت: یکی از مواردی که در این مسابقه موجب حسرت وحیرت من شد ، حضور پر شور هوادران داماش در ورزشگاه بود . داماش در جدول شرایط خوبی ندارد ، اما هواداران این تیم با انگیزه و شور وحرارت این تیم را در ورزشگاه تشویق می کردند .

وی ادامه داد: وقتی با این صحنه ها در ورزشگاه عضدی رشت مواجه شدم ، دلم برای حضور هواداران مس در ورزشگاه تنگ شد . در حالی که مس در بالای جدول حضور دارد و تیم در بهترین شرایطش قرار گرفته ، اما هواداران مس برای حمایت از تیم به ورزشگاه نمی آیند . ای کاش شرایطی فراهم میشد تا همه هواداران و فوتبالدوستان کرمانی برای حمایت از تیم به ورزشگاه می آمدند .

منهاجی همچنین در خصوص دیدار هفته آینده مس در مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: این بازی از همان مسابقات 6 امتیازی معروف است . دو تیم بالای جدولی در حالی به مصاف هم می روند که امتیازات این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است و همین موضوع موجب افزایش حساسیت های این بازی می شود .

وی تصریح کرد: حریف ما تیم با تجربه ای است ، اما ما برای رسیدن به بالای جدول و هدف اصلی خود که همان صعود به لیگ برتر است ، قطعا به دنبال شکست این تیم در کرمان هستیم .


دوشنبه 5 بهمن ماه 1394 ساعت 12:50
کارد فنی و مدیریتی تیم واقعا همه فهمیده و با شعور هستن که این مورد باعث ایجاد فضای مثبت و بی حاشیه در تیم و همیچنین راندمان فنی بالای تیم شده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا