شماره‌ی خبر : ‌43399 | تعداد بازدید : 826
شنبه 26 آبان ماه 1397 ساعت 17:01

ملوان1-1مس/باتلاق پنالتی دقیقه 90 برای سه امتیاز مس

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که با گل دقیقه 87 شروین بزرگ از تیم ملوان انزلی پیش بود در دقیقه ی 90با اعلام یک پنالتی برای حریف از کسب سه امتیاز این بازی بازماند تا با تساوی یک بر یک به تک امتیاز این بازی خارج از خانه برسد.

ملوان1-1مس/باتلاق پنالتی دقیقه 90 برای سه امتیاز مس

تیم فوتبال مس کرمان در حالی که با گل دقیقه 87 شروین بزرگ از تیم ملوان انزلی پیش بود در دقیقه ی 90با اعلام یک پنالتی برای حریف از کسب سه امتیاز این بازی بازماند تا با تساوی یک بر یک به تک امتیاز این بازی خارج از خانه برسد.

در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم مس کرمان در ورزشگاه تختی انزلی میهمان تیم ملوان بود.

در این بازی نادر دست‌نشان که به دلیل اخراج در بازی قبل از روی سکو بازی را تماشا می‌کرد تیم خود را با ترکیب: مهدی اسلامی, عیسی پرتو, میلاد باقری, حسین حیدری, احسان جودکی, فرزاد حسینخانی, وحید اسماعیل بیگی, امین جهان کهن, محمد پورمحمد, مهرداد قنبری و مهدی تیکدری روانه زمین کرد.

بازی کاملا تحت تاثیر کیفیت بسیار پائین چمن ورزشگاه انزلی قرار داشت به نحوی که دو تیم در نیمه‌ی اول بازی بیشتر در میانه میدان کار خود را دنبال می‌کردند و بازیکنان دو تیم نمی‌توانستند برنامه‌های تهاجمی خود را برروی این زمین به خوبی دنبال کنند.

با این وجود تیم مس در نیمه‌ی اول برتری محسوسی نسبت به حریف داشت و بیشتر در زمین ملوان صاحب توپ بود اما زمین بازی و از دست رفتن‌های پیاپی توپ اجازه خلق موقعیت‌های گل را نداد.

در نیمه‌ی دوم و از دقیقه‌ی 60 شروین بزرگ به جای اسماعیل‌بیگی برای مس به میدان آمد تا بار حملات این تیم بیشتر هم بشود.

در حالی که نیمه‌ی دوم نسبت به نیمه‌ی اول سرعت بیشتری گرفته بود و دو تیم تحرکات بیشتری برروی دروازه‌ی هم داشتند، این تیم مس بود که برای گرفتن سه امتیاز این بازی مشتاق‌تر خود را نشان می‌داد.

در دقیقه‌ی 84 مس با ورود کاظمی به جای جهان کهن بیشتر به دروازه‌ی حریف هم چشم دوخت تا سرانجام در دقیقه‌ی 87 به آنچه که در سر داشت دست یابد.

شوت عالی و دیدنی شروین بزرگ که از فاصله‌ی 35 متری نواخته شد و تبدیل به یکی از زیباترین گل‌های هفته‌ی لیگ یک برای مس کرمان گردید، سبب شد که کرمانی‌ها نزدیکتر از همیشه به سه امتیاز بازی با ملوان باشند.

اما در حالی که کرمانی‌ها در یک قدمی فتح سه امتیاز بزرگ این بازی بودند،داور مسابقه در تصمیمی بحث برانگیز در دقیقه‌ی 90 برای ملوان اعلام پنالتی کرد تا از فشار تماشاگران انزلی خود را به نوعی نجات دهد.

شهریار مغانلو این پنالتی را برای ملوان تبدیل به گل کرد تا با این پنالتی دقیقه‌ی 90 عملا سه امتیاز مس در باتلاق انزلی گیر کند و تبدیل به یک امتیاز شود.

مس با این یک امتیاز 23 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. این تیم هفته‌ی آینده بازی نخواهد داشت و پس از آن روز 10 آذر ماه در تبریز به مصاف شهرداری تبریز خواهدرفت.


شنبه 26 آبان ماه 1397 ساعت 20:58
میطلبدد ک مسولین فوتبال استان در خصوص این وضعیت داوری علیه تیم مس فکری کنن.پنالتی ک عصری گرفته شد ب هیچ وجه پنالتی نبو !!
طرفدار مس
0
1
یکشنبه 27 آبان ماه 1397 ساعت 09:27
باز هم میگم که تنها راه برای جلوگیری از داوری های مغرضانه علیه مس این است که مسولان عالی مس ایران اعلام کنند با ادامه لاین روند از تیم داری در فوتبال و فوتسال انصراف خواهند داد
یکشنبه 27 آبان ماه 1397 ساعت 22:55
ای داد وبیداد برد مس مفت پرید . آقا برای همین میگم تیم مس گلادیاتور میخواد نه سرباز ،تا بتونه هم داورهای ناشی وهم حاشیه های بازی وهم هر شراایط سختی رو، به نفع تیم مس رقم بزنه. لیگ یک ایران سخت تر از لیگ برتر نباشه قطعا آسونتر هم نیست. گلادیاتور باشید و مهم تر از آن تا سعود گلادیاتور بمانید.. وبجنگید...
دوشنبه 28 آبان ماه 1397 ساعت 13:41
سالهاست ک مس آخرای بازی گل می خورد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس