شماره‌ی خبر : ‌432 | تعداد بازدید : 2105
یکشنبه 4 بهمن ماه 1394 ساعت 11:43

مربی تیم امید مس: برای رسیدن به بالای جدول ناامید نیستم

مس در دور برگشت مسابقات هم با انگیزه و با برنامه است . البته فاصله ما با تیم‌های صدر جدول کمی زیاد شده است ، اما نا امید نیستیم و برای بهبود جایگاه خود در نیم فصل دوم مسابقات قطعا تلاش خواهیم کرد.

مربی تیم امید مس: برای رسیدن به بالای جدول ناامید نیستم

مربی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان با وجود شکست تیم خود برابر تیم سپاهان تاکید کرد که تیم او شایستگی رسیدن به رده‌های بالای جدول را دارد و بابت این قضیه اصلا ناامید نیست.

حمید حسین‌خانی در رابطه با شرایط کلی تیم خود گفت: امیدهای مس کرمان با توجه به شرایط فعلی و فضای حساس رقابت‌های این فصل تا کنون در قیاس با تیم‌های قدرتمند حاضر در مسابقات موفق به کسب نتایج خوبی شده‌اند .

وی افزود: 12 تیم در مسابقات این فصل لیگ برتر امید ها و جوانان کشور حضور دارند ، که تیم مس کرمان هم اکنون در رده‌ی پنجم جدول قرار گرفته است.

او با اشاره به بازی این هفته‌ی تیم خود گفت: ما در اصفهان از سپاهان با نتیجه‌ی دو بر یک پیش بودیم و تیم ما عالی کار می‌کرد به نحوی که در زمین مسابقه جای عرضه اندام برای سپاهان نگذاشته بودیم. اما این حدس را می‌زدیم که در 15 دقیقه‌ی پایانی از نظر غیرفنی شرایطی به وجود بیاورند که بازی را از دست ما خارج کنند که همین اتفاق هم افتاد به نحوی که جریان بازی را با اتفاقات عجیب و غریب به نقطه‌ای رساندند که بازی کاملا از دست ما خارج شد و تیم ما علی‌رغم شرایط خوب فنی در این بازی به ناحق بازنده شد.

سرمربی تیم امید های صنعت مس کرمان با اشاره به اینکه مس از هفته‌ی هفتم مسابقات روند صعودی و رو به رشد خود را در جدول مسابقات آغاز کرد، گفت:  تمرینات پیش فصل ما با تاخیر آغاز شد و در همین حین ما از برنامه های تاکتیکی خود عقب ماندیم و نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی و آماده سازی خوبی داشته باشیم .

حسین خانی تصریح کرد: تیم امید خوشبختانه از هفته هفتم مسابقات روند حرکتی بهتری را در پیش گرفت و با برتری در برابر تیم های مس رفسنجان، تراکتور سازی صبا و شاهین بوشهر و کسب یک تساوی مقابل فجر شهید سپاسی شرایط بهتری را در جدول مسابقات برای خود فراهم کرد.

وی خواستار حمایت بیشتر از ظرفیت‌های تیم فوتبال امید صنعت مس کرمان شد و گفت: وقتی صحبت  از حمایت به میان می آید ، خیلی ها به مسائل مادی فکر می کنند . در صورتی که  حمایت معنی و مفهوم دیگری هم دارد . خوشبختانه در حال حاضردر این بعدهم در باشگاه مس فکر و برنامه وجود دارد که این بسیار خوب است.

حسین خانی ادامه داد:  بازیکنان جوان وقتی حضور مسئولان و افراد برجسته ورزشی و حتی سیاسی استان را در کنار خود از روحیه مضاعفی را پیدا می کنند . حتی مسائل مالی و حمایتی همه این آیتم ها می تواند شرایط بهتری را برای رشد این فوتبالیست ها فراهم کند.

سرمربی تیم صنعت مس کرمان در ادامه و با اشاره به حساسیت مسابقات در دور برگشت ، گفت:  مس در دور برگشت مسابقات هم با انگیزه و با برنامه است . البته فاصله ما با تیم‌های صدر جدول کمی زیاد شده است ، اما نا امید نیستیم و برای بهبود جایگاه خود در نیم فصل دوم مسابقات قطعا تلاش خواهیم کرد.


یکشنبه 4 بهمن ماه 1394 ساعت 12:09
آقای حسین خانی عزیز شما و بچه های تیم گل کاشتین، انشاءالله ادامه داشته باشه.
دوشنبه 5 بهمن ماه 1394 ساعت 12:49
درود بر مربی فهیم و توانا جناب حسینخانی , ایشالا که بازیکنهای این تیم به تیم اصلی اضافه بشن و پرچمدار فوتبال کرمان در لیگ برتر باشن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو