شماره‌ی خبر : ‌399 | تعداد بازدید : 2101
چهارشنبه 23 دی ماه 1394 ساعت 11:48

مربی مس کرمان: به فکر یک شروع شیرین هستیم

می‌توان حدس زد حریف ما تغییرات فنی زیادی داشته و کادر فنی مس نیز به خوبی از تفکرات فنی احمد زاده شناخت دارد .

مربی مس کرمان: به فکر یک شروع شیرین هستیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان از انگیزه‌های بالای این تیم برای دیدار عصر روز پنجشنبه برابر شهرداری اردبیل گفت.

آرتا منهاجی در گفتگو با ایپنا عنوان کرد: مس از شرایط خوبی برای حضور در دور برگشت رقابت‌های لیگ برخوردار است ، اما ما در فرصت باقی مانده به دنبال جذب یک مهاجم برای تقویت خط حمله خود هستیم و به احتمال قوی یک مهاجم طی امروز و فردا به ترکیب مس اضافه می‌شود .

وی افزود: شهرداری اردبیل در فصل نقل و انتقالات با تغییرات زیادی روبرو شده است و بازیکنان ورودی و خروجی زیادی داشته است ، تصور می‌کنم ما با شهرداری اردبیل نسبتا نوینی مواجه خواهیم شد. این تیم  بازیکنان خوبی در اختیار دارد و از همه مهمتر یک مربی خوب و با تجربه به نام محمد احمد زاده روی نیمکت این تیم حضور دارد .

مربی مس کرمان بیان داشت: در هر صورت می‌توان حدس زد حریف ما تغییرات فنی زیادی داشته و کادر فنی مس نیز به خوبی از تفکرات فنی احمد زاده شناخت دارد .

منهاجی در همچنین با ابراز رضایتمندی از اردوی آماده‌سازی مس در بندرعباس گفت: خوشبختانه تیم در این اردو شرایط خوبی داشت و همه اهداف و برنامه های  مورد انتظار کادر فنی به خوبی محقق شد . در این اردو ما علاوه بر مرور برنامه های تاکتیکی  توانستیم از نظر روحی و روانی و فضای همدلی و دوستی در تیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم .

وی در خصوص دیدار تیمش در برابر شهرداری اردبیل گفت: خوشبختانه مس در این بازی میزبان است و با توجه به شرایط فعلی تیم ، از بچه ها انتظار داریم تا با دیکه کردن برتری خود به تیم حریف در درون زمین فضایی را در اختیار تیم حریف قرار ندهند و با تحت فشار قرار دادن اردبیلی‌ها علاوه بر کسب 3 امتیاز روند نتایج خوب چند هفته پایانی دور رفت را در آغاز دور برگشت نیز ادامه دهند .
منهاجی در ادامه با اشاره به هزینه‌های بی‌سابقه و استثنایی برخی از رقبای مس در فصل نقل و انتقالات ، گفت: نگران هزینه‌های این تیم ها نیستیم و این شرایط نوید بخش سخت و فشرده‌تر شدن مسابقات در دور برگشت خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم آغاز کار مس در دور برگشت مسابقات با یک برد شیرین خانگی همراه باشد ،ضمن اینکه هواداران مس باید با اشراف به وضعیت فعلی مسابقات حضور پرشور و حرارتی را در کنار تیم داشته باشند و به بازیکنان و مجموعه انرژی و انگیزه زیادی را با حضور خود در ورزشگاه منتقل کنند.


هوادار مس
0
3
پنج‌شنبه 24 دی ماه 1394 ساعت 16:20
با این شروع شیرینتان مواظب باشید چشم نخورید یک مشت اسفند برای خودتان دود کنید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز