شماره‌ی خبر : ‌378 | تعداد بازدید : 1938
پنج‌شنبه 17 دی ماه 1394 ساعت 18:55

ولی میرزایی: اردوی بسیار خوبی در بندر داریم

خوشبختانه یکی از بهترین اردوهای این چند سال اخیر در تیم مس کرمان را تجربه می‌کنیم و شرایط ایده‌آل اردویی سبب شده است که بازیکنان به بهترین شکل خود را آماده‌ی ادامه‌ی بازی‌ها کنند.

ولی میرزایی: اردوی بسیار خوبی در بندر داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان از شرایط اردویی این تیم در بندرعباس به شدت ابراز رضایت کرد و آن را بسیار مفید دانست.

ولی میرزایی که به همراه تیم مس کرمان در این اردو حضور دارد می‌گوید: خوشبختانه یکی از بهترین اردوهای این چند سال اخیر در تیم مس کرمان را تجربه می‌کنیم و شرایط ایده‌آل اردویی سبب شده است که بازیکنان به بهترین شکل خود را آماده‌ی ادامه‌ی بازی‌ها کنند.

میرزایی افزود: ما دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنیم به این نحو که صبح‌ها تیم به کار بدنسازی می‌پردازد و عصرها نیز کار با توپ و تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار داریم.

وی ادامه داد: روز شنبه اردوی ما خاتمه پیدا می‌کند و به کرمان برمی‌گردیم و در مدت باقی مانده تا بازی‌ها، به نحوی تمرینات را ادامه می‌دهیم که بدن بازیکنان از زیر تمرینات بدنسازی آزاد شود و تیم از هر نظر آماده‌ی بازی‌ها سنگین پیش رو باشد.

میرزایی با بیان اینکه علاوه بر تمرینات بدنسازی تیم از نظر روحی و روانی نیز در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد می‌گوید: اردوهای متنوع و شرایط اقامتی و آب و هوای مناسب همه دست به دست هم داد تا تیم از هر نظر به تکامل برسد و تمام تلاش ما این است که با شروع بازی‌ها نتیجه‌ی این اردو را در زمین نشان دهیم. خوشبختانه باشگاه همه‌گونه شرایط را برای برگزاری خوب این اردو تدارک دیده بود.

مربی مس با اشاره به بازیکنان جدید مس نیز می‌گوید: دو نفر اضافه شده در اردو خیلی خوب با تیم هماهنگ شده‌اند و قرار است دو نفر دیگر نیز در کرمان به تیم ما اضافه شوند که با آمدن آن‌ها نیز تیم ما از هر نظر تکمیل‌تر خواهد شد و با توانی مضاعف بازی‌ها را برای صعود به لیگ برتر از سر می‌گیرد.


پنج‌شنبه 17 دی ماه 1394 ساعت 19:40
درود بر افتخار فوتبال کرمان ولی میرزایی با هدایت ایشون و کارد فنی صعود خواهیم کرد
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا