شماره‌ی خبر : ‌33394 | تعداد بازدید : 1039
چهارشنبه 23 آبان ماه 1397 ساعت 09:52

مسی‌ها به دنبال تاریخ سازی در انزلی

بهرشکل بازیکنان مس در فکر ثبت رکوردی جدید برابر ملوان در انزلی هستند تا با ثبت اولین شکست ملوانان در انزلی برابر مس کرمان، یک پیروزی تاریخ ساز را در این بازی ثبت کنند.

مسی‌ها به دنبال تاریخ سازی در انزلی

تیم‌های مس و ملوان از تیم‌های ریشه‌دار و شناخته‌ شده‌ی فوتبال کشور در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل محسوب می‌شوند.

این دو تیم با سابقه‌ی طولانی حضور در لیگ برتر، سال‌ها با یکدیگر مصاف داده‌اند تا تقریبا از رقبای سنتی برابر یکدیگر محسوب شوند.

مس از سال 1384 که به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده است 19 بازی برابر ملوان انجام داده است که نکته‌ی جالب این بازی‌ها تعداد کم تساوی‌های آن می‌باشد به طوری که از این تعداد بازی فقط سه بار دو تیم به تساوی رضایت داده‌اند و ثبت 16 برد و باخت در بازی طرفین نشان می‌دهد که بازی‌های دو تیم همواره جذاب و دیدنی بوده است.

در طول این 19 بازی از سال 1384 که یک دیدار در جام حذفی و چهار دیدار در لیگ یک و 14 بازی در لیگ برتر بوده است، تیم مس 7 پیروزی و تیم ملوان 9 برد را به سود خود ثبت کرده‌اند.

تیم مس هر چند در خانه آماری عالی برابر ملوان داشته است و از 10 بازی داخل خانه‌ی خود برابر انزلی‌چی‌ها (که یک مسابقه به جام حذفی بر می‌گشت) 7 پیروزی،2 تساوی و 1 شکست را در کارنامه ثبت کرده است اما در انزلی آمارها نشان از سختی کار مسی‌ها می‌دهند.

در انزلی تیم مس از 9 مسابقه‌ای که برابر ملوان انجام داده است 8 شکست و 1 مساوی را ثبت کرده است که البته این موضوع به واسطه‌ی دشواری بازی‌های مس در شهرهایی که هم سطح دریای شمال می‌باشند برمی‌گردد.

البته تیم مس این فصل با همه‌ی توان خود نشان داده است که برای شکستن همه‌ی طلسم‌های منفی قدرت لازم را دارد و عبور موفق از مرداب انزلی، ماموریت دشوار و جدید سربازان مسی برای فتح قله‌ی لیگ یک می‌باشد که البته کاملا در توان و ساق‌های بازیکنان مس کرمان وجود دارد.

نکته جالب اینکه فصل قبل نادر دست‌نشان مربی این روزهای مس کرمان برروی نیمکت ملوان انزلی می‌نشست که در بازی رفت با نتیجه 3بر2 برابر کرمانی‌ها پیروز شد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند تا دست‌نشان شناخت کافی از بازی در انزلی را برابر ملوان کاملا داشته باشد.

همچنین پائولو زالترون با سه گل زده بهترین گلزن تیم مس کرمان برابر ملوان بوده است.

بهرشکل بازیکنان مس در فکر ثبت رکوردی جدید برابر ملوان در انزلی هستند تا با ثبت اولین شکست ملوانان در انزلی برابر مس کرمان، یک پیروزی تاریخ ساز را در این بازی ثبت کنند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس