شماره‌ی خبر : ‌2853 | تعداد بازدید : 3556
پنج‌شنبه 10 خرداد ماه 1397 ساعت 14:39

مجتبی حسینی رسما سرمربی تیم مس کرمان شد

باشگاه مس کرمان پس از بررسی‌ دقیق گزینه‌های مد نظر خود سرانجام مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم خود انتخاب کرد.

مجتبی حسینی رسما سرمربی تیم مس کرمان شد

باشگاه مس کرمان پس از بررسی‌ دقیق گزینه‌های مد نظر خود سرانجام مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم خود انتخاب کرد.

مدیریت باشگاه مس کرمان برای از دست نرفتن زمان جهت آماده‌سازی تیم فصل آینده خود، در روزهای گذشته مذکرات فشرده‌ و دقیقی را با گزینه‌های مد نظر خود ترتیب داد و با استفاده از نظرات کارشناسی مشاوران، کمیته‌ی فنی و هیات مدیره باشگاه، بر اساس روند مذاکرات، درنهایت با مجتبی حسینی از مربیان نسل نو فوتبال ایران به توافق رسید.

حسینی  45 ساله متولد اول آذر 1352 می‌باشد که فوتبال خود را به عنوان مهاجم در تیم نساجی آغاز کرد.

این مربی که از فوتبالیست‌های وفادار به پیراهن تیم‌های خود بوده است، به مدت 10 سال در تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بازی خود را ادامه داد.

حسینی از سال 1390 به جرگه‌ی مربیان فوتبال کشور وارد شد و با مربیگری تیم نساجی کار خود را در این بخش آغاز کرد.

او از سال 92 همکاری خود را با یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از زوج‌های مربیگری موفق فوتبال ایران در تیم صبا قم آغاز کرد و سال بعد در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز حاضر بود.

حسینی یک سال نیز در کادر فنی تیم نفت تهران حضور پیدا کرد و در سال 94 به تیم ذوب‌آهن اصفهان رفت.

این مربی جوان فوتبال کشور که در سال‌های گذشته به عنوان یکی از مربیان موفق فوتبال کشور مطرح شده بود و با تیم‌های خود عمدتا نتایج خوبی را کسب می‌کردند، در این سال به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز انتخاب شد و با این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرد.

او سال گذشته با یحیی گل‌محمدی مجددا همکار شد و به تیم تراکتورسازی تبریز رفت و در چند دیدار به عنوان سرمربی برروی نیمکت این تیم نیز نشست.

حسینی به عنوان یکی از مربیان موج نو و جوان فوتبال ایران به اعتقاد کارشناسان دارای دانش فنی بسیار خوب و به روز در فوتبال ایران می‌باشد و آینده بسیار روشنی انتظار این مربی باانگیزه را می‌کشد.

او در سال‌های گذشته برروی نیمکت تیم‌های مختلف لیگ برتری عمدتا به کمک مربی تجربه‌ی بسیار خوبی کسب کرده است و دومین حضور رسمی او به عنوان سرمربی در یک تیم می‌تواند محل استفاده مفید تجربیات فنی و مدیریتی او باشد.

حسینی از نظر رفتاری وشخصیتی نیز در دسته مربیان خوشنام فوتبال ایران قرار می‌گیرد که با سیاست‌های ورزشی شرکت مس و باشگاه مس کرمان کاملا هماهنگی دارد.

با حضور مجتبی حسینی برروی نیمکت تیم مس کرمان ورق تازه‌ای از دوران حیات این باشگاه رقم خواهد خورد که همه‌ی کرمانی‌ها امیدوارند قلم مجتبی حسینی  برای نوشتن این برگ خوش‌خط ترین شکل ممکن را برای یک پایان خوش داشته باشد.

 


پنج‌شنبه 10 خرداد ماه 1397 ساعت 17:00
عالیه امیدوارم در جذب بازیکن هم زود وارد عمل شیم
پنج‌شنبه 10 خرداد ماه 1397 ساعت 17:39
فقط امیدواریم امسال اتفاقی بیوفته.آقای حسینی مربی با دانش خوبی هستن اما تجربه صعود به لیگ برتر ندارن و سابقه مربی گری در لیگ 1 ندارن،همه مردم و مسئولین باید امسال از تیم حمایت کنن 5 سال تو لیگ 1 موندیم دیگه خسته شدیم......با مدیرعامل خوبی که داریم و اتفاقاتی که در راس هیئت فوتبال افتاده و حمایت هواداران انشاالله صعود میکنیم.
پنج‌شنبه 10 خرداد ماه 1397 ساعت 18:57
به نظر من تجربه لازم برای کار در لیگ یک رو نداره شرایط لیگ یک با لیگ برتر کاملا متفاوته بایستی از گزینه هایی که تو لیگ یک موفق بودن مثل آقای فکری استفاده میشد
پنج‌شنبه 10 خرداد ماه 1397 ساعت 23:16
آیا انتخاب درستی است یا نه شاید یک اشتباه دیگر ودرجا زدن تیم مس درلیگ دسته یک اگر به این انتخاب بودپس دارکو بهتر بود شاید سیاست باشگاه این است که تیم مس در لیگ یک همیشه ماندگارباشد
جمعه 11 خرداد ماه 1397 ساعت 09:05
درود بر شما، آقای حسینی عالیه و کاش فرزاد حسینخانی هم یکی از دستیاراش باشه امیدوارم با جذب خوب بازیکن امسال به دغدغه سهمهیه بگیریم
جمعه 11 خرداد ماه 1397 ساعت 11:37
اگرقرار است بهش با شعار بومی گرایی فشار بیارین یا نهایتا با سفارش بعضی ها بازیکن سفارشی غیربومی قالب کنید همون بهتر تیم منحل بشه دوره شعار بومی گرایی تموم شده مهم برای ما کسب نتایج عالی است نه اینکه فلان بازیکن بومی در تیم بازی کند و تیم مدتها نتیجه ضعیف بگیرد تا مثلا این بازیکن مطرح شود ولی بعد همین بازیکن با ادعای پیشرفت پشت پا به استان خودش بزند و از تیم برود و ما نهایتا دلمون رو به این خوش کنیم فلان بازیکن سپاهان کرمانی است.چرا ما نباید تیم قدرتمند داشته باشیم که غیر مابقی ادعا کنند فلان بازیکن مس ازز شهر ما هست
جمعه 11 خرداد ماه 1397 ساعت 15:08
به نظرم مربی خوبیه امیدوارم حمایت خوبی ازش بشه و با گرفتن بازیکنای خوب در حد مس به امید خدا امسال لیگ برتری بشیم
شنبه 12 خرداد ماه 1397 ساعت 14:37
والا لیگ یک یک لیگه کاملا فیزیکی هست باید کسی در آن خدمت کنه که به جو آن هم آگاهی کامل داشته باشه من از این بنده خدا بعید می‌دانم یک سال دیگه هم مهمان لیگ یک هستیم
یکشنبه 13 خرداد ماه 1397 ساعت 12:01
این همه گفتن بومی بومی، احمد نخعی کارها رو خراب کرد! ببینیم این چ کار می کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز