شماره‌ی خبر : ‌2811 | تعداد بازدید : 1441
یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 17:04

بربط: با تمام توان راهی اردوی تیم ملی خواهم شد

بعد از اتمام بازی‌های لیگ برتر تمرینات شخصی خود را ادامه دادم تا از نظر بدنی عقب نمانم و با تمام توان در اردوی تیم ملی شرکت خواهم کرد.

بربط: با تمام توان راهی اردوی تیم ملی خواهم شد

سلامان بربط بازیکن هندبال تیم مس کرمان در اولین مرحله اردوی تیم ملی کشورمان زیر نظرکادر فنی جدید آن، تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

این بازیکن هندبال مس در این باره می‌گوید: خوشبختانه تکلیف کادر فنی تیم ملی روشن شد و حالا تیم ملی با برنامه‌ریزی بهتری کار خود را پیش خواهد برد. بازی‌های مهمی در پیش داریم که در راس آن بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌باشد که باید با تمام توان در آن شرکت کنیم تا بتوانیم اعتبار دوباره‌ای به هندبال ملی ایران ببخشیم.

وی در رابطه با شرایط خود گفت: بعد از اتمام بازی‌های لیگ برتر تمرینات شخصی خود را ادامه دادم تا از نظر بدنی عقب نمانم و با تمام توان در اردوی تیم ملی شرکت خواهم کرد.

بربط پیرامون تیم هندبال مس نیزگفت: سال قبل کار بسیار سختی داشتیم... بهرشکل با توجه به امکاناتی که در اختیار تیم ما بود حفظ سهمیه تیم در رقابت‌های لیگ برتر کار بزرگی بود که تیم جوان و کاملا بومی مس انجام داد. خیلی امیدوارم که در فصل جدید شرایط تغییر کند و در این زمینه قول‌های مساعدی نیز داده شده است که هندبال کرمان به روزهای افتخارآفرین گذشته‌ی خود برگردد که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو