شماره‌ی خبر : ‌2806 | تعداد بازدید : 1104
شنبه 22 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 09:33

تکدیب همه گزینه‌های طرح شده برای تیم فوتبال مس

با رسمی شدن مذاکرات و خبرهای مربوط به انتخاب نهایی سرمربی مس، این موضوع به طور رسمی از مراجع خبری باشگاه به سرعت اعلام خواهد شد و تا آن زمان طرح هر گزینه‌ای از سوی برخی رسانه‌ها برای تیم مس کذب می‌باشد

تکدیب همه گزینه‌های طرح شده برای تیم فوتبال مس

در روزهای گذشته، گزینه‌های مختلف و البته متنوعی برای هدایت تیم فوتبال مس در فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در برخی رسانه‌ها مطرح شد که البته باشگاه مس از مذاکره و حتی گزینه قرار دادن آن‌ها کاملا بی‌اطلاع بود!!

البته متاسفانه در فصل نقل و انتقالات تلاش‌های برخی دلالان و حتی مدیربرنامه‌های رسمی برای مطرح کردن نفرات خود به این شکل غیراخلاقی موضوع جدیدی نیست و با مطرح کردن باشگاه‌های معتبر برای گزینه‌های خود در رسانه‌ها و یا حتی طرف مذاکره شدن به صورت صوری با این مربیان، درصدد پیش‌برد برنامه‌های دیگر خود هستند!

باشگاه صنعت مس کرمان تا امروز با هیچ گزینه‌‌ای به طور رسمی وارد مذاکره نشده است و هواداران عزیز و رسانه‌های معتبر نیز به خوبی می‌دانند دریافت برنامه و گزینه از سوی باشگاه‌های بزرگ روال خاص خود را دارد و طرح گزینه‌ها به این شکل برای باشگاهی مثل مس کرمان اهداف دیگری را مد نظر دارد.

با رسمی شدن مذاکرات و خبرهای مربوط به انتخاب نهایی سرمربی مس، این موضوع به طور رسمی از مراجع خبری باشگاه به سرعت اعلام خواهد شد و تا آن زمان طرح هر گزینه‌ای از سوی برخی رسانه‌ها برای تیم مس کذب می‌باشد و باشگاه مس نیز پیگیری حقوقی این اخبار جهت دار را حق قانونی خود می‌داند.

در حال حاضر جمع‌بندی‌های نهایی و بررسی‌های دقیق از سوی کادر مدیریتی باشگاه مس برای انتخاب نهایی سرمربی این تیم ادامه دارد.

 


شنبه 22 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 11:14
مس به مربی جنگنده برای قهرمانی نیاز داره، امثال لطیفی ، ربیعی ، اولیویرا ، مرفاوی ، ابراهیم زاده و ... مربیان میانه جدولی هستند که دردی از مس دوا نمی کنند ، بهترین گزینه ها برای صعود با توجه به سوابق امثال فکری ، تارتار ، پیوس ، نکونام و... هستند.
شنبه 22 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 17:23
توصیه میکنم پاشازاده رو بیارید شک نکنطد لیگ برتریم.
یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 12:14
زودتر سرمربی رو معرفی کنید سالهای گذشته از دیر معرفی شدن سرمربی خیلی آسیب دیدیم , فقط مدیریت دنبال امثال میثاقیان و دست نشان نباید بره مربی به روز و جوان و توانا به همراه دستیار و بدنساز خارجی نیاز هست
یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 14:48
علاوه برمربیان جوان وجسور که اشاره کردی اسکوچیچ هم گزینه مناسبی است
دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 16:11
به نظر من مجید جلالی بهترین مربی هست که میتونهدر حال حاضر به مس کمک کنه
دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 23:39
فقط دست نشان دوای درد مس خواهد بود. برای اولین بار خودش این تیم رو اورد لیگ برتر؛ یکبار دیگه باید این کار رو بکنه. البته مدیران مس مثل دفعه قبل نباید بهش نامردی کنند
چهارشنبه 9 خرداد ماه 1397 ساعت 19:22
اگر‌پاشازاده رو بیارین کمک بزرگی ب مس‌ میشه بدون شک لیگ برتری‌میشیم مظلومی هم‌ تیم‌ نداره پیشنهاد بدین ممکنه قبول کنه . انشالله ک لیگ برتری بشیم بازی استقلال مس رو توی کرمون ببینیم^^^
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز