شماره‌ی خبر : ‌2803 | تعداد بازدید : 1056
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 20:00

پیروزی شیرین زیر 15 ساله‌های مس برسپاهان/صعود در گرو تصمیم فدراسیون

تیم فوتبال زیر 15 ساله‌های مس کرمان در آخرین بازی دور دوم رقابت‌های قهرمانی کشور خود برابر تیم قدر سپاهان به پیروزی دو بر یک رسید.

پیروزی شیرین زیر 15 ساله‌های مس برسپاهان/صعود در گرو تصمیم فدراسیون

تیم  فوتبال زیر 15 ساله‌های مس کرمان در آخرین بازی دور دوم رقابت‌های قهرمانی کشور خود برابر تیم قدر سپاهان به پیروزی دو بر یک رسید.

تیم زیر 15 ساله‌های مس پس از دو تساوی از بازی‌های قبل خود در این مسابقه برای حفظ شانس صعود خود نیاز به سه امتیاز کامل آن داشت که با ارایه یک بازی خوب و هدفمند به آن دست پیدا کرد.

شاگردان محمد کهندل در این بازی با دو گل امیر جعفری و علی تقی‌زاده به پیروزی دو بر یک دست یافتند تا دراین گروه 5 امتیازی شوند.

در بازی دیگر تیم استقلال بوشهر برابر تیم سرپل ذهاب به میدان رفت که این بازی درحالی که سه بر یک به سود تیم بوشهری در جریان بود به دلیل اعتراض تیم سرپل‌ذهاب به داوری نیمه تمام ماند.

با توجه به نیمه تمام ماندن این بازی و اعتراض به دو بازیکن تیم استقلال بوشهر که ظاهرا به صورت غیرقانونی برای این تیم به میدان رفته‌اند، حالا صعود تیم زیر 15 ساله‌های مس در گرو تصمیم کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال می‌باشد.

در صورتی که فدراسیون فوتبال اعتراضات مرتبط با تیم بوشهری را وارد بداند، تیم زیر 15 ساله‌های مس کرمان راهی جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها خواهد شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز