شماره‌ی خبر : ‌2789 | تعداد بازدید : 1327
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 10:22

محمد رضا کافی: بر اساس استراتژی صعود بهترین تصمیمات را در کرمان اتخاذ می‌کنیم

از روزی که سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان به بنده واگذار شد اعلام کردم که با تمام توان در این سمت قرار خواهم گرفت و تا روزی که در این سمت باشم نهایت انرژی و وقت خود را برای باشگاه مس کرمان قرار خواهم داد.

محمد رضا کافی: بر اساس استراتژی صعود بهترین تصمیمات را در کرمان اتخاذ می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در این فصل به مجموعه‌ی بازیکنان و کادر این تیم خسته نباشید گفت.

محمدرضا کافی در این باره گفت: هرچند تیم به هدف اصلی خود که صعود به لیگ برتر بود نرسید اما از زمانی که من از نزدیک شاهد تلاش و فعالیت بچه‌های این تیم بودم به خوبی سختکوشی آن‌ها را برای موفقیت وکسب نتایج تیم دیدم و از همین رو به آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

وی با اشاره به فصل آینده‌ی رقابت‌های لیگ یک گفت: ما نمی‌خواستیم که  فعالیت‌های فصل آینده‌ی ما با کار تیم این فصل تداخلی داشته باشد از همین رو صبر کردیم تا بازی‌های این فصل به طور کامل تمام شود تا فعالیت‌های خود را برای فصل آینده به طور رسمی آغاز کنیم. ما در ابتدا با ارائه گزارش‌های فنی از فصل قبل در رابطه با این تیم به جمع‌بندی‌های نهایی خواهیم رسید و سپس با برگزاری‌ نشست‌های فنی با افراد صاحب‌نظر از همه‌ی بحث‌های کارشناسی مفید استقبال و استفاده خواهیم کرد و در نهایت بهترین تصمیمات را برای تیم فصل آینده اتخاذ خواهیم کرد.

کافی با اشاره به استراتژی تیم فوتبال مس در فصل آینده گفت: هدف نهایی و اصلی ما قطعا صعود به لیگ برتر خواهد بود و ما برای صعود نقشه‌ی راه خود را ترسیم خواهیم کرد و به طور حتم در این زمینه باید همه‌ی عوامل در کنار باشگاه قرار بگیرد تا با هدفی مشترک، با انجام بهترین عملکرد در دوران نقل و انتقالات، تیم از همان ابتدای شروع بازی‌های فصل آینده، راه خود را برای رسیدن به این هدف باز کند.

وی افزود: قطعا همه‌ی عزیزان در شرکت مس و کرمان به خوبی می‌دانند که کار صعود در لیگ یک تا چه حد سخت و دشوار است و در چند سال گذشته این موضوع را به خوبی درک کرده‌ایم و از همین رو باید برای تحقق هدف این کار سخت، بیشترین تلاش و همدلی را با یکدیگر در این زمینه داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با شرایط کاری خود در کرمان گفت: از روزی که سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان به بنده واگذار شد اعلام کردم که با تمام توان در این سمت قرار خواهم گرفت و تا روزی که در این سمت باشم نهایت انرژی و وقت خود را برای باشگاه مس کرمان قرار خواهم داد. با جلسات بسیار خوب و سازنده‌ای که با مدیران ارشد مجموعه صنایع مس برگزار کردیم، اعلام شد که با قدرت کار خود را در کرمان پیش ببریم و از همین رو با عبور از دوران گذار تغییرات در باشگاه مس کرمان، تصمیم‌گیری‌های جدی خود را برای تحقق اهداف باشگاه به پیش می‌بریم.

وی افزود: مطمئنا این تصمیمات با یک خرد جمعی و تفکرات مثبت اتخاذ و اجرایی می‌شود و با دید وسیع و اصولی مجموعه صنعت مس به بحث ورزش حرفه‌ای امیدواریم که در این فصل بهترین اتفاقات را در باشگاه مس کرمان و در راس آن تیم فوتبال مس رقم بزنیم.


شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 15:37
تا وقتی که تو کرمان همدلی نباشه تا عشق فوتبال در کرمان مثل شهر مسجد سلیمان نباشه تا عشق فوتبال در کرمان مثل قائم شهر نباشه که عشق فوتبال تو شهرشون موج میزنه تا در کرمان اتحاد نباشه تیم صعود نمیکنه شبکه استانی کرمان با منت بازی های این تیم رو پخش میکنه چه انتظاری باید داشته باشیم برای صعود با این اتحاد کم
پرسام امینی
0
5
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 23:17
چند سال هست که تیم مس از کیفت بد چمن استادیوم باهنر رنج می بره و در اواسط فصل صحبت از جابجایی زمین بازیهای مس میشه.لطفا،لطف،خواهشا،جهت بازسازی و ترمیم زمین چمن استادیوم باهنر از همین امروز اقدام کنین.
یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 09:51
درووووووووووووووووووووووووود
شنبه 22 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 19:59
مهابادی، یحیی، نکونام، پاشازاده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا