شماره‌ی خبر : ‌2786 | تعداد بازدید : 1293
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 12:34

برگزاری جلسه هم اندیشی فنی برای تیم فصل آینده مس

در این نشست از تفکرات و اندیشه‌های کارشناسان و پیشکسوتان موی سفید کرده فوتبال کرمان و همچنین مربیان و افراد صاحب نظر از نسل‌های جوان‌تر فوتبال کرمان استفاده می‌شود تا در نهایت با هم اندیشی نسل‌های مختلف فوتبال کرمان، بهترین تصمیم‌گیری‌ها برای تیم فو

برگزاری جلسه هم اندیشی فنی برای تیم فصل آینده مس

مدیریت باشگاه مس کرمان بلافاصله پس از اتمام بازی‌های این فصل لیگ یک، برای تشکیل یک تیم خوب و مقتدر در فصل آینده دست به کار شد و برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن، جلسه هم اندیشی فنی خود را برگزار می‌کند.

در این نشست از تفکرات و اندیشه‌های کارشناسان و پیشکسوتان موی سفید کرده فوتبال کرمان و همچنین مربیان و افراد صاحب نظر از نسل‌های جوان‌تر فوتبال کرمان استفاده می‌شود تا در نهایت با هم اندیشی نسل‌های مختلف فوتبال کرمان،  بهترین تصمیم‌گیری‌ها برای تیم فوتبال مس در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ یک اتخاذ شود.

مدیریت باشگاه مس کرمان برای فصل جاری رقابت‌های لیگ یک از تمامی نظرات صادقانه و افکار خلاق استقبال و استفاده خواهد کرد و هدف تشکیل از این نشست هم اندیشی فنی نیز با حضور نسل‌های مختلف صاحب نظر در فوتبال کرمان، در همین راستا می‌باشد.

این جلسه بلافاصله پس از پایان بازی‌های تیم فوتبال مس در رقابت‌های لیگ یک برگزار شد تا با توجه به همه‌ی جمع‌بندی‌ها و بدون تاثیر در کار تیم در فصل قبل بیشترین استفاده را داشته باشد.


پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 18:10
لطفا نیم نگاهی هم به نظر هواداران داشته باشید. خسته شدیم هر سال گفتیم سال بعد صعود می کنیم. یک مربی با تجربه در تیمهای لیگ یکی (مثل یحیی، مهابادی، پاشازاده، تارتار، اسکوچیچ و ... ) جذب کنید و دست از شعار بومی گرایی و جوانگرایی هم بردارید. تیم معقول تیمیه با چند بازیکن با تجربه و کارنامه دار و جوانان با انگیزه، نه بازیکنانی که با شعار جوانگرایی و با سفارش این و اون جذب میشن . جذب یکی دو مهره معروف به افزایشاستقبال تماشاگران هم کمک می کنه. تا دیر نشده سرمربی رو معرفی کنید تا فرصت بستن تیم هدر نره. امیدواریم مدیریت جدید عزمشو جزم کرده باشه برای لیگ برتر
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 09:20
تا وقتی شعار بومی گرایی بدین وضع همینه تیم اسیایی مس رو به کجا کشوندن با این شعار
جهانشاه پور
0
0
شنبه 15 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 21:51
ان شا اله امسال باحمایت آقای کافی و هواداران مردم کرمان صعودمیکنیم.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز