شماره‌ی خبر : ‌2784 | تعداد بازدید : 845
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 15:15

محمد کهندل: کار سختی با تیم زیر 15 ساله‌ها در بوشهر داریم

تیم مس کرمان با تیم‌های استقلال بوشهر،سپاهان اصفهان و سرپل ذهاب همگروه می‌باشد که این بازی‌ها به میزبانی تیم بوشهر انجام می‌گیرد.

محمد کهندل: کار سختی با تیم زیر 15 ساله‌ها در بوشهر داریم

 سرمربی تیم فوتبال 15 سال مس کرمان زمان شروع مسابقات این تیم را از چهاردهم تا هجدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

محمد کهندل در این باره گفت:دور دوم مسابقات این رده در سه گروه متشکل از دو گروه پنج تیمی ویک گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که قرعه کشی و گروه بندی تیم ها اعلام شده است
و تیم مس کرمان با تیم‌های استقلال بوشهر،سپاهان اصفهان و سرپل ذهاب همگروه می‌باشد که این بازی‌ها به میزبانی تیم بوشهر انجام می‌گیرد.

کهندل افزود: از هر گروه فقط یک تیم به اضافه بهترین تیم دوم گروه های پنج تیمی به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا خواهند کرد و همین مساله کار را بسیار حساس و دشوار میکند.

سرمربی تیم 15 سال بیان کرد: نزدیک به ده ماه است که تمرینات ما ادامه دارد و حتی در ایام عید به روند اماده سازی تیم‌ مشغول بودیم و در امادگی خوبی برای حضور در مسابقات بسر میبریم.

کهندل اظهار داشت:با تصمیم فدراسیون فوتبال از فصل اینده سن زیر پانزده سال در رده نونهالان لیگ برتر کشور حضور پیدا خواهد کرد و مسابقات زیر چهارده سال بصورت فستیوال برگزار خواهد شد.

وی گفت:  مدیرعامل محترم و دیگر مسولان محترم باشگاه با حضور در تمرین تیم باعث بالا رفتن روحیه وانگیزه مضاعف شده اند و ان شاالله  بتوانیم بادست پر از این بازی‌ها به کرمان برگردیم هرچند که با تصمیم بی سابقه فدراسیون برای صعود یک یک تیم از هر گروه جای هیچ اشتباهی برای تیم ها وجود ندارد.


پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 00:34
سلام من خواهشمند به امدن به تیم شما هستم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا