شماره‌ی خبر : ‌2753 | تعداد بازدید : 2329
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1397 ساعت 14:40

حسین‌خانی:در مدت جدایی از تمرین غافل نبودم/فقط می‌خواهم برای مس مفید باشم

زمانی که قرار شد از ابتدا در ترکیب تیم باشم با خودم عهد کردم که در این بازی حتی بیشتر از توانم تلاش کنم و از نهایت تجربه‌ی خود برای موفقیت تیم در این بازی سنگین مایه بگذارم

حسین‌خانی:در مدت جدایی از تمرین غافل نبودم/فقط می‌خواهم برای مس مفید باشم

سوپرایز بزرگ مس در بازی با فجرسپاسی نمایش فوق‌العاده فرزاد حسین‌خانی در میانه زمین این تیم بود که نقش زیادی در کسب پیروزی مس در بازی بسیار دشوار سپاسی ایفا کرد.

برای خیلی‌ها این سوال پیش آمد که فرزاد حسین‌خانی در مدت یک سال ونیم دوری از مس وبه طور کلی مسابقات حرفه‌ای به چه شکل زندگی و تمرین کرده است که شرایط بازی برای 90 دقیقه آن‌هم در این بازی سنگین را دارد؟!

حسین‌خانی در این باره می‌گوید: درابتدا باید خدا را شکر کنم که یکبار دیگر توفیق داد و پیراهن مس بزرگ کرمان را در یک مسابقه بر تن کردم. در رابطه با اینکه چه مسائلی سبب جدایی من از مس شد به هیچ وجه صحبت نمی‌کنم و گذشته را به زمان خودش واگذار می‌کنم اما پس از کنار گذاشتن من از تیم مس، یک لحظه هم از تمرین غافل نبودم و با آقای اکبرزاده که از مربیان بدنساز تیم‌های ملی است و در کنار دوملی‌پوش دومیدانی کشورمان یعنی پیمان نصیری و محمد ابارقی تمرینات منظم بدنسازی را انجام می‌دادم تا از نظر بدنی در زمان دوری از مسابقات دچار افت شدید نشوم. خوشبختانه در یک دوره کلاس مربیگری بسیار مفید نیز در هفته‌های گذشته شرکت کردم که این کلاس نیز چه از نظرعلمی وچه بدنی فایده بسیاری برای من داشت و اجازه نداد که بدنم از شرایط مسابقه خیلی خارج شود. با وجود اینکه درمدت این یکسال و اندی بیشتر توانستم در کنار خانواده‌ام باشم و وقت بیشتری را با آن‌ها بگذرانم ولی از تمرین به صورت حرفه‌ای اصلا غافل نبودم.

این بازیکن در رابطه با عدم انتقال خود به تیم‌های دیگر پس از جدایی از مس گفت: من چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم که چندان پیشنهادات خوبی نبود ولی از چند تیم لیگ یکی برای این فصل پیشنهادات بسیار خوبی داشتم و چند بار نیز برای جواب مثبت به آن‌ها وسوسه شدم اما آن‌هایی که سال‌ها با یک لباس فوتبال بازی کرده‌اند شاید حرف من را بهتر درک کنند که خیلی سخت است که بعد از 19 سال بازی با یک پیراهن بخواهی با یک لباس دیگر بازی کنی و من ترجیح می‌دادم که اگر قرار است فوتبالم را ادامه دهم با همان لباس نارنجی مس، بازی کنم که خیلی از رخ دادن دوباره این اتفاق خوشحالم و از همه کسانی که این شرایط را فراهم کردند تشکر می‌کنم.

کاپیتان تیم مس در بازی سنگین برابر فجر سپاسی در شیراز به رقابت‌ها بازگشت و با پیروزی مس بازگشت خود را شکوهمندانه‌تر نیز کرد... او در این باره می‌گوید: در سال 93 نیز که درمقطعی از تیم مس دور بودم، برابر همین تیم فجر به مس بازگشتم و اتفاقا در آن بازی نیز موفق شدیم با سه گل تیم فجر را شکست دهیم و اولین پیروزی فصل خود را کسب کنیم و شاید این از قسمت‌های عجیب فوتبال من و تیم فجر محسوب شود... در رابطه با این بازی نیز انصافا خود من هم فکر نمی‌کردم که در شرایط مسابقه بتوانم تا این حد تلاش کنم ولی با لطف خدا و کمک سایر بچه‌ها و کمک‌های کادر فنی، از نظر مردم و هواداران توانستم نظرهای مثبت را با بازی خودم جلب کنم که از این بابت بسیار خوشحالم.

او ادامه می‌دهد: بهرحال بازی بسیار سنگینی داشتیم و با وجود جو ورزشگاه و  شرایط تیم سپاسی طبیعی بود که یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل را داشته باشیم. زمانی که قرار شد از ابتدا در ترکیب تیم باشم با خودم عهد کردم که در این بازی حتی بیشتر از توانم تلاش کنم و از نهایت تجربه‌ی خود برای موفقیت تیم در این بازی سنگین مایه بگذارم که خوشبختانه با کسب پیروزی با همت همه‌ی عوامل تیم شرمنده‌ی دوستان و هواداران نشدم.

فرزاد حسین‌خانی در رابطه با انگیزه‌های بالای تیم مس در این مسابقه با وجود عدم شانس مس می‌گوید: شب قبل بازی در برنامه‌ی 90 صحبت‌هایی طرح شد و از فوتبال پاک گفته شد و اشاره خوبی در این زمینه به تیم مس نشد. این موضوع باعث شد که به همه‌ی بازیکنان تیم ما بربخورد و برای این بازی با توانی دو چندان به میدان بیاید. با صحبت‌هایی که مربیان و کادر فنی انجام دادند  و تلاشی که کل تیم در این بازی انجام داد ثابت کردیم که تیم مس یکی از پاک‌ترین تیم‌های فوتبال لیگ یک محسوب می‌شود که فوتبال ایران باید در مورد این تیم با احترام صحبت کند. کسب سه امتیاز این بازی بسیار کار سخت و بزرگی بود که باید ثبت آن را به مجموعه‌ی تیم وکادر فنی تبریک بگویم.

این بازیکن در رابطه با شرایط کلی مس در این فصل می‌گوید: موفقیت تیم مس در این فصل یکی از آرزوهای بزرگ من بود چراکه این تیم با یک کادر فنی بومی هدایت می‌شد وموفقیتش بیش از پیش باعث شکوفایی فوتبال کرمان می‌شد... همیشه آرزو می‌کردم که ای کاش بیشتر می‌توانستم به این کادر برای موفقیت کمک کنم که بهرشکل شرایط فراهم نبود. از زمانی که به تیم نزدیک شدم بیشتر فهمیدم که چه تیم شایسته‌ای مس در این فصل در اختیار داشته است که به حق می‌توانست این هفته‌ها برای صعود بجنگد و در بالای جدول باشد و همین بازی سپاسی نشان می‌داد که تیم مس این فصل هیچ چیز از تیم‌های بالای جدول برای موفقیت از نظر فنی کم نداشته است.

بازیکن با سابقه‌ی مس کرمان در رابطه با دو بازی باقی مانده در لیگ یک این فصل می‌گوید: همه‌ی هواداران مس می‌دانند که هر زمان در زمین بازی پیراهن مس را بر تن کنم با تمام وجود برای این پرچم می‌جنگم... از زمان اضافه شدنم به تیم به کادر فنی اعلام کردم که اصراری برای بازی ندارم وفقط هدفم از اضافه شدن به تیم کمک در این چند بازی بوده است ومطمئن باشید هر اندازه که کادر فنی تشخیص دهد بازی کنم، در دو بازی پیش رو نیز چه در زمین وچه در خارج از زمین برای موفقیت تیم مس تلاش خواهم کرد.

حسین‌خانی در پایان صحبت‌های خود می‌گوید: می‌خواهم تشکر ویژه داشته باشم از آقای مرتضی دلاوری که برخی جدایی من از مس را به ایشان مرتبط می‌کردند ولی برای شخص من ثابت شد که ایشان هیچ نقشی در جدایی من از تیم نداشته است و اتفاقا تلاش زیادی هم برای فراهم شدن بازگشت من انجام داد. همچنین تشکر ویژه‌ای انجام دهم از آقای اخلاقی رئیس هیات مدیره باشگاه مس که با دیدگاهی مثبت به این موضوع نگاه داشتند و آقای مهندس کافی مدیرعامل باشگاه مس که از جنس ورزش حرفه‌ای و تفکرات به روز هستند و کار کردن با ایشان در همین مدت برای من تجربه‌ی بسیار خوبی به همراه داشته است و کادر فنی تیم مس کرمان که برای بازگشت من شرایط را فراهم نمود و اجازه داد یکبار دیگر در زمین مسابقه با لباس مس عاشقی کنم و همه‌ی دوستانم که در این ماجرا کمک کردند تا بازهم بتوانم درکنار تیم مس قرار بگیرم و باید بابت تلاش آن‌ها تشکر وقدردانی داشته باشم.


جمعه 31 فروردین ماه 1397 ساعت 00:24
درود بر بازیکن باغیرت به امید سعود تیم به لیگ برتر
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 10:17
درووووووووووووووووووووووووووووود بر کاپیتان بزرگ مس کاپیتان همیشه با غیرت نماد فوتبال کرمان خوش امدی به تیم مس بزرگ
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 17:00
بازگشت باشکوه کاپیتان
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو