شماره‌ی خبر : ‌2750 | تعداد بازدید : 622
چهارشنبه 29 فروردین ماه 1397 ساعت 13:35

با توقف دو مدعی صعود در هفته‌های حساس/مس نماد فوتبال پاک در لیگ یک شد

بهرشکل مسی‌ها از آزمون دو هفته‌ی حساس خود برابر تیم‌های بالای جدول کاملا سربلند خارج شدند تا به حق نماد فوتبال پاک در لیگ یک فوتبال ایران لقب بگیرند.

با توقف دو مدعی صعود در هفته‌های حساس/مس نماد فوتبال پاک در لیگ یک شد

داد فوتبال پاک در لیگ یک و به خصوص در هفته‌های پایانی این رقابت‌ها همیشه آسمان فوتبال ایران را فرا می‌گیرد... گاهی نتایجی در هفته‌های آخر رقم می‌خورد که این شبهه‌ها را نیز بیشتر می‌کند از همین رو تیم‌هایی که با تمام توان تلاش می‌کنند تا این ذهنیت را بزدایند شایسته‌ی احترام و تقدیر فوتبال ایران هستند.

تیم فوتبال مس پس از تغییرات خود از هفته‌ی بیست ویکم رقابت‌های لیگ یک این فصل، تمام تلاش خود را انجام داد که با وجود ناباوری هوادارانش، از اندک فرصت باقی مانده برای رسیدن به بالای جدول نهایت استفاده را بکند.

کسب 6 پیروزی در 11 بازی از هفته‌‌ی بیست و یکم و ثبت 21 امتیاز در این یازده بازی به خوبی نشان می‌دهد که تیم مس پس از تغییرات برای کورسوهای امید خود نهایت تلاش خود را به خرج داده است اما در نهایت حجم امتیازهای از دست رفته به خصوص در نیم فصل اول آنقدر زیاد بود که با یک شکست خانگی برابر نفت مسحد سلیمان و رقم خوردن همین یک اشتباه پس از تغییرات، عملا شانس صعود مس در این فصل به بن‌بست بخورد.

با این وجود اتفاقات بازی‌ها در این بازه زمانی نیز برای تیم مس به شدت سخت رقم خورد و اگر اشتباهات اثرگذار داوری در بازی با نساجی در قائمشهر وجود نداشت و یا تصمیم سخت‌گیرانه داور در اخراج بازیکن مس در نیمه‌ی اول بازی با نفت صورت نمی‌گرفت شاید شایستگی‌های تیم مس در این یازده بازی اتفاقات عجیب و شیرین دیگری را رقم می‌زد.

بهرشکل مس کرمان پا از دست رفتن شانس صعودش در پایان بازی با مسجدسلیمان، برای شخصیت و اثبات شایستگی‌های خود جنگید ودر حالی که این تیم نقش زیادی برای تعیین صعود تیم‌ها از لیگ یک داشت با تمام توانش بازی‌ها را ادامه داد تا تبدیل به نماد فوتبال پاک در لیگ یک شود.

مس هفته‌ی گذشته تقریبا شانس‌های صعود تیم بادران را کم‌رنگ کرد و با ارائه یک بازی محکم برابر این تیم حتی می‌توانست سه امتیاز کامل این بازی را به حساب خود بریزد که برگشت توپ از روی خط دروازه در دقایق پایانی مانع این کار شد.

در این هفته نیز تیم مس دیگر تیم مدعی صعود یعنی سپاسی شیراز را با بازی غیورانه خود تا حدود زیادی از صعود ناامید کرد تا نشان دهد این تیم برابر تیم‌های بالای جدول کاملا شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده است.

مس با نمایش خود در همین دو بازی اخیر لیگ یک نشان داد شایستگی احترام را در این فصل با مهره‌های ارزنده‌ی خود داشته است و اگر اتفاقات و تصمیمات نیم فصل اول و شروع دور برگشت به گونه‌ای دیگر رقم خورده بود، این تیم می‌توانست این هفته‌ها با همین مجموعه این فصل کارهای بزرگ خود را به ثمر بنشاند.

بهرشکل مسی‌ها از آزمون دو هفته‌ی حساس خود برابر تیم‌های بالای جدول کاملا سربلند خارج شدند تا به حق نماد فوتبال پاک در لیگ یک فوتبال ایران لقب بگیرند.


چهارشنبه 29 فروردین ماه 1397 ساعت 15:09
تمام اتفاقات اخیر وعدم موفقیت مس اقای نخعی بودن که مشخص نیست با چه رزومه کاری انتخاب شدن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز