شماره‌ی خبر : ‌2736 | تعداد بازدید : 855
چهارشنبه 22 فروردین ماه 1397 ساعت 11:09

مس کرمان 0-0 بادران تهران/مس نیمه دوم راه افتاد

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، در ورزشگاه باهنر کرمان برابر تیم بادران تهران به تساوی بدون گل رسید.

مس کرمان 0-0 بادران تهران/مس نیمه دوم راه افتاد

تیم فوتبال مس کرمان در هفته‌ی سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، در ورزشگاه باهنر کرمان برابر تیم بادران تهران به تساوی بدون گل رسید.

در این بازی دارکو سرمربی تیم مس با ترکیب رضا حیدری، رامتین سلیمان‌زاده، میلاد باقری، نعمت بخشی‌پور، محمد خلیلی، محمد علیزاده، محمود مطلق‌زاده، کیانوش میرزایی، شاهرخ غلامرضاپور، احمد حسن‌زاده و مقداد اکبرخواه به میدان فرستاد.

هر دو تیم تنها برروی کاغذ از شانس اندکی برای رسیدن به بالای جدول سود می‌بردند و از همین رو بازی دو تیم درهفته‌های فوق‌العاده حساس لیگ یک، خیلی حساسیت بالایی نداشت.

اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه‌ی 3 برروی پاس میرزایی وضربه‌ی اکبرخواه برای مس حاصل شد اما بعد از این موقعیت تیم بادران بود که بر جریان بازی مسلط شد.

هرچند توپ بیشتر در زمین تیم مس می‌چرخید و بازیکنان بادران بیشتر در اطراف محوطه مس جولان می دادند اما بازی دو تیم بسیار آرام وکم موقعیت بود.

اکثر حملات خطرناک نیمه‌ی اول برروی دروازه‌ی مس نقش بست که در دقیقه‌ی 15 برروی یک ضربه‌ی کرنر تیر دروازه‌ی مس به لرزه درآمد و در دقیقه‌ی 31 نیز شوت نوروزی خطرناک از کنار دروازه‌ی مس به اوت رفت و در دقیقه‌ی 45 نیز رضا حیدری با واکنشی زیبا ضربه‌ی آزاد بازیکن بادران را دفع کرد.

در نیمه‌ی جریان بازی تا حدود زیادی متفاوت شد و این تیم مس کرمان بود که سوار بر بازی شد...ضربه‌ی  سر شاهرخ غلامرضاپور در دقیقه‌ی 52 به شکلی خطرناک از کنار دروازه‌ی بادران به اوت رفت تا مس نیمه‌ی دوم را بهتر آغاز کند.

در ادامه‌ی بازی مهدی تیکدری در دقیقه‌ی 65 به جای حسن‌زاده و ستاری از دقیقه‌ی 73 به جای اکبرخواه به میدان رفتند و یاسر فیضی نیز ازدقیقه‌ی 78 به جای علیزاده به میدان رفت.

در نیمه‌ی دوم موقعیت‌های خطرناک مس به مراتب بیشتر از بادران بود و شوت ستاری در دقیقه‌ی 78 با واکنش دروازه‌بان به کرنر رفت.

در دقیقه‌ی 79 نیز ناهماهنگی مهاجمان مس در محوطه‌ی شش قدم اجازه‌ی گلزنی به مس نداد.

بادران نیز جدی‌ترین موقعیت خود در نیمه‌ی دوم را در دقیقه‌ی 81 از دست داد که مهاجم این تیم موقعیت تک به تک خود را به اوت زد.

اما جدی‌ترین موقعیت گل این بازی در دقیقه‌ی90 رقم خورد جایی که یاسر فیضی توپ خود را هم ار دروازه‌بان حریف عبور داد اما مدافع بادران این توپ را از روی خط برگشت داد تا بازی در نهایت بدون گل خاتمه یابد.

دو تیم در حالی به تقسیم امتیاز در این بازی رضایت دادند که با این یک امتیاز عملا به شانس خود برروی کاغذ نیز پایان دادند.


چهارشنبه 22 فروردین ماه 1397 ساعت 14:18
اصلا خوب بازی نکردیم و نتونستیم تیم حریف رو تحت تاثیر قرار بدیم , انتظار بازی بهتری رو داشتیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز