شماره‌ی خبر : ‌2729 | تعداد بازدید : 1526
دوشنبه 20 فروردین ماه 1397 ساعت 12:56

فرزاد حسین خانی: اگر نتوانم یار مس باشم بار آن هم نخواهم بود

بعد از تغییراتی که انجام گرفت و زمینه برای همکاری مجدد فراهم شد، برای کمک به تیم ابراز علاقه و افتخار کردم و خوشحالم که با دید مثبت بزرگان زمینه برای همکاری دوباره فراهم شده است و از اینکه یکبار دیگر پیراهن مس را بر تنم می‌کنم احساس غرور می‌کنم.

فرزاد حسین خانی: اگر نتوانم یار مس باشم بار آن هم نخواهم بود

فرزاد حسین‌خانی روز گذشته بعد از حدود یک فصل مجددا به تمرینات مس کرمان بازگشت تا در چهار بازی باقی مانده این فصل تیم مس را همراهی کند.

حسین‌خانی روز گذشته به عنوان بازیکن آزاد رسما به لیست تیم مس اضافه شد تا کاپیتان فصل قبل این تیم، توسط مدیرعامل باشگاه مس به جمع نفرات این فصل مس معرفی شود.

فرزاد حسین‌خانی در جمع بازیکنان مس با ابراز خوشحالی از بازگشت خود به تیم مس کرمان گفت: این تیم بخشی از وجود همه‌ی کرمانی‌هاست و من هم به عنوان یک کرمانی چه در داخل مجموعه باشم و چه نباشم چشم به موفقیت این تیم دوخته‌ام و از پیروزی‌هایش احساس غرور و افتخار می‌کنم.

وی افزود: بعد از تغییراتی که انجام گرفت و زمینه برای همکاری مجدد فراهم شد، برای کمک به تیم ابراز علاقه و افتخار کردم و خوشحالم که با دید مثبت بزرگان زمینه برای همکاری دوباره فراهم شده است و از اینکه یکبار دیگر پیراهن مس را بر تنم می‌کنم احساس غرور می‌کنم.

حسین‌خانی در جمع بازیکنان مس ادامه داد: در چهار بازی باقی مانده این فصل در کنار شما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که تیم جایگاه خوبی در جدول به دست بیاورد و با همت شما این فصل را به خوبی به اتمام برسانیم و به عنوان یک بازیکن مس برای این کار در بازی‌های باقی مانده تمام تلاش خود را خواهم کرد که یار مثبتی باشم .و مطمئن باشید اگر نتوانم یار خوبی باشم بار تیم هم نخواهم بود و فقط به هدف کمک و اثرگذاری مثبت در تیم مس خواهم بود.


دوشنبه 20 فروردین ماه 1397 ساعت 14:28
فرزاد حسینخانی سالها نماد فوتبال کرمان بوده و برگشتتش به تیم خبر خوبیه , امیدوارم ایشون با کسب تجربه از این مدت دوری تیم با قدرت و روحیه مضاعف برگرده و برای تیم مفید باشه
دوشنبه 20 فروردین ماه 1397 ساعت 14:47
یوسف گم گشته باز ایدبه کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور. سپاس از حسن نیت هر دو طرف, مسئولین تیم و فرزاد گرامی و به امیدظهور مس لیگ برتری در سال 1398
سه‌شنبه 21 فروردین ماه 1397 ساعت 07:53
صد دووووووووووووووووووووووووووود
سه‌شنبه 21 فروردین ماه 1397 ساعت 07:53
صد دووووووووووووووووووووووووووود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو