شماره‌ی خبر : ‌2695 | تعداد بازدید : 794
یکشنبه 27 اسفند ماه 1396 ساعت 14:52

حاشیه‌های بازی صبا و مس/رنگین کمان سه امتیازی

مسی‌ها بعد از این پیروزی شیرین با روبوسی و تبریک عید به استقبال تعطیلات نوروز رفتند و تا سوم فروردین تمرینات خود را تعطیل کردند.

حاشیه‌های بازی صبا و مس/رنگین کمان سه امتیازی

تیم فوتبال مس کرمان در آخرین بازی سال 96 خود نیز روند صعودی هفته‌های اخیر خود را با پیروزی دو برصفر برابر صبا قم ادامه داد تا حال این تیم همچنان خوبه خوب باشد.

تا زمان شروع بازی در محل برگزاری مسابقه تردید وجود داشت...! در حالی که برروی تمامی مکاتبات مربوط به این بازی محل برگزاری آن ورزشگاه یادگار امام درج شده بود در نهایت مسابقه در استادیوم شهید حیدریان قم برگزار شد.

مس با پیروزی بر صبا ضمن تداوم رکورد ده ساله‌ی خود برابر این تیم که همچنان صبا را ناکام می‌گذارد، یک‌بار دیگر علاقه‌ی خود را به چمن مصنوعی نشان داد و با یک بازی بسیار زیبا برروی چمن مصنوعی ورزشگاه که البته کیفیت بالایی هم نداشت نشان داد این تیم برروی چمن مصنوعی همچنان خوب نتیجه می‌گیرد.

بارندگی شدید بهاری در این بازی حال و هوای خاصی به مسابقه داده بود و هرچند شرایط برگزاری بازی را سخت کرده بود اما هوای بارانی و بهاری قم حاضرین در ورزشگاه به خصوص کرمانی‌ها را که از نتیجه‌ی بازی نیز به وجد آمده بودند حسابی سرکیف آورد.

بعد از بارندگی شدید و درست در دقایقی که مس به گل اول خود هم رسید، رنگین‌کمان زیبایی بر فراز ورزشگاه تشکیل شد تا سه امتیاز مس را از این بازی رنگین کند.

تیم مس در این بازی بالای ده موقعیت صدرصد گلزنی داشت که با از دست دادن پیاپی آن‌ها فقط استرس خود را تا پیش از گل اول بازی بالا برده بود.

مهدی نامجو مربی تیم مس به دلیل محرومیت انضباطی یک جلسه‌ای خود از روی سکو شاگردان مس را هدایت می‌کرد.

کمتر از 50 هوادار تیم صبا برای این بازی به ورزشگاه آمده بودند و قمی‌ها که سقوط تیم خود را باور کرده‌اند با وجود جابه‌جایی محل بازی وآمدن آن به ورزشگاهی در دورن شهر بازهم از این مسابقه استقبالی نکردند.

هیچ خبرنگار و گزارشگری نیز برای پوشش این بازی در استادیوم حاضر نبود تا عملا کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی نیز برگزار نشود. 

مسی‌ها بعد از این پیروزی شیرین با روبوسی و تبریک عید به استقبال تعطیلات نوروز رفتند و تا سوم فروردین تمرینات خود را تعطیل کردند.


دوشنبه 28 اسفند ماه 1396 ساعت 09:25
MIS آماده باش صنعت مس داره میاد , مطمینا نفت رو هم در کرمان در هم میکوبیم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو