شماره‌ی خبر : ‌2687 | تعداد بازدید : 3797
دوشنبه 28 اسفند ماه 1396 ساعت 10:00

نگاهی به تیم‌های باشگاه مس در سال 96/ورزش کرمان با لباس نارنجی مس

باشگاه مس کرمان در سال 1396 نیز همچنان به عنوان پرچمدار اصلی ورزش کرمان،با تیم‌های خود در رشته‌های مختلف در رویدادهای ورزشی کشوری و بین‌المللی حضور داشت تا چراغ ورزش کرمان با این باشگاه روشنایی خود را داشته باشد.

نگاهی به تیم‌های باشگاه مس در سال 96/ورزش کرمان با لباس نارنجی مس

باشگاه مس کرمان در سال 1396 نیز همچنان به عنوان پرچمدار اصلی ورزش کرمان،با تیم‌های خود در رشته‌های مختلف در رویدادهای ورزشی کشوری و بین‌المللی حضور داشت تا چراغ ورزش کرمان با این باشگاه روشنایی خود را داشته باشد.

باشگاه مس در سال 96 با 7 تیم فوتبال نونهالان، نوجوانان، زیر 15 سال، جوانان، امید، مس ب و تیم فوتبال بزرگسالان در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور حضور کاملا پررنگی داشت.

این باشگاه جدا از فوتبال، در رشته‌های ورزشی هندبال، بسکتبال، دوچرخه‌سواری، تیراندازی بانوان و تنیس روی میز بانوان نیز تیم‌های خود را به مسابقات مختلف اعزام نمود.

همچنین باشگاه مس در سال گذشته در بحث آکادمی فوتبال و آموزش اصولی به استعدادهای نونهال فوتبال کرمان نیز قدم‌های بسیار بزرگی برداشت که شرح فعالیت این تیم‌ها بدین شرح میباشد:

تیم فوتبال بزرگسالان
داستان جدیدی در سال 97در راه است

شاید پیشانی و ویترین اصلی باشگاه مس کرمان تیم فوتبال بزرگسالان آن باشد که هدف اصلی باشگاه مس در گام اول بازگشت اصولی و اخلاقی این تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

تیم فوتبال مس در سال 96 در این زمینه خیلی به هدف خود نزدیک نشد و پس از قرار گرفتن در رده‌ی هشتم رقابت‌های فصل قبل لیگ یک، در این فصل از بازی‌ها نیز علی‌رغم همه‌ی سعی و تلاش‌ها حداقل در پایان سال 96 نتوانست خود را در جمع دو تیم بالای جدول قرار دهد.

تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان در این سال اتفاقات جالب توجهی نیز به خود دید از جمله انتخاب یک مربی بومی بعد از 15 سال و همچنین ادامه‌ی روند معرفی فوتبالیست‌های مستعد کرمانی به فوتبال کشور. تیم فوتبال مس که هنوز برای صعود در این فصل ناامید نیست و برای این مهم تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را خواهد کرد، در سال 97 با تفکرات جدیدی که به این باشگاه خواهد آمد قطعا قلمی جدید برای نوشتن داستانی دیگر به دست خواهد گرفت.

تیم فوتبال مس در روزهای منتهی به پایان سال 96 اوج گیری بسیار خوبی داشته است و نتایج این تیم در اسفند ماه هواداران تیم را به سالی متفاوت در آغاز 97 به شدت امیدوار کرده است.

تیم فوتبال مس ب
ماندگاری شیرین در اولین سال لیگ دو

سال 96 برای تیم فوتبال مس ب بسیار شیرین آغاز شد زمانی که این تیم با اقتدار از رقابت‌های دشوار لیگ سه موفق شد جواز حضور در لیگ دو را کسب کند.

تیم مس ب که در گروه مرگ رقابت‌های لیگ دو قرار گرفته بود، با تکیه بر تیمی کاملا بومی و بازیکنان مستعد کرمانی، اولین تجربه‌ی دشوار لیگ دویی خود را در این فصل پشت سر گذاشت.

این تیم هرچند بازی‌ها را بنا به همان کم تجربگی خوب آغاز نکرد اما در نهایت با تکیه بر توانایی مربیان و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ی خود، موفق شد سهمیه‌ی خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حفظ کند و به مهمترین هدف خود در سال 96 دست پیدا کند.

حالا فوتبالیست‌های جوان و مستعد کرمانی می‌دانند سنگری قابل اتکا در رقابت‌های لیگ دسته دوم دارند که برای رسیدن به آن قطعا توانایی‌های خود را چند برابر خواهند کرد.

مس ب در 19 بازی این فصل لیگ دسته دوم کشور 5 برد، 6مساوی و 8 باخت را در پرونده ثبت کرد و 23 گل زده و25 گل  خورده در رده‌ی هشتم جدول گروه خود جای گرفت.

تیم فوتبال امید مس
میانه نشینی در سال سخت

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر این فصل امیدهای کشور درمیانه‌های جدول این فصل قرار گرفت تا در سال سخت 96 به فکر کارهای بزرگ‌تر در سال 97 باشد.

امیدهای مس کرمان که در سال‌های گذشته همواره در جمع چهار تیم بالای جدول قرار داشت،در این فصل از بازی‌ها در نهایت در مکان هفتم بازی‌های این فصل قرار گرفت.

امیدهای مس در لیگ برتر این فصل از ان جهت کار سختی داشتند که نسبت به سال‌های قبل یک تغییر نسل اساسی را در تیم خود احساس می‌کردند و از همین رو هماهنگی نفرات کار دشوارتری بود که با این وجود عملکرد تیم امیدهای مس در لیگی که امیدهای سپاهان از آن سقوط می‌کند نیز با همه‌ی دشواری‌هایش عملکرد قابل قبولی بوده است.

امیدهای مس از 22 بازی خود 9 پیروزی، 2 مساوی و 11 شکست را ثبت کرد و با 28 گل زده و 27 گل خورده در پایان بازی‌های خود در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

جوانان مس کرمان
حضور در جمع چهار تیم بالای جدول

تیم فوتبال جوانان مس کرمان که در ابتدای سال 96 به سختی خود را در رقابت‌های لیگ برتر حفظ کرد، در سال گذشته نتایج متفاوتی کسب کرد و توانست خود را در جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ برتر جوانان نیز قرار دهد.

جوانان مس در این فصل تیم بسیار خوبی نشان دادند و با توجه به رده‌ی سنی حساس آن‌ها، نوید تولد استعدادهایی خوبدرسال‌های پیش رو در تیم‌ بزرگسالان مس از دل این تیم می‌دهند.

جوانان مس در یک هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل خود، از 21 بازی خود یازده پیروزی، دو تساوی و هفت شکست را ثبت کردند و با 27 گل زده و 11 گل خورده در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در جایگاه چهارمی لیگ برتر جوانان این فصل قرار گرفتند.

تیم نوجوانان مس کرمان
مقتدرترین صعود ممکن

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در دور اول رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور یکی از بهترین نتایج تاریخ تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان را کسب کرد.

این تیم برای صعود از این دور مقتدرانه‌ترین حالت ممکن را انتخاب کرد و با پیروزی در 11 بازی از 12 مسابقه‌ی خود و یک تساوی و 28 گل زده و 7 گل خورده به عنوان صدرنشین مقتدرانه راهی دور دوم بازی‌ها شد.

نوجوانان مس در دور دوم رقابت‌ها تنها با ثبت یک شکست از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی رقابت‌ها باز ماندند ولی با این وجود شایستگی‌های این تیم به حدی بود که فوتبال کرمان را منتظر طلوع چهره‌هایی جدید از دل این تیم کند.

تیم زیر 15 ساله‌های مس کرمان
ستاره جدید تیم‌های پایه مس

باشگاه مس کرمان از معدود باشگاه‌هایی بودکه در هر چهار رده‌ی سنی پایه، در رقابت‌های لیگ برتر نماینده دارد و حالا با صعود تیم فوتبال زیر 15 ساله‌های مس کرمان به لیگ برتر، این باشگاه عملا باشگاهی پنج ستاره در زمینه حضور تیم‌های پایه‌اش در رقابت‌های لیگ برتر شد.

تیم فوتبال زیر 15 ساله‌های مس کرمان که با تصمیم فدراسیون برای اولین بار در این رده‌ی سنی رقابت‌های خود را آغاز کرد، در شروع کار با قهرمانی در رقابت‌های استانی دراین فصل، نماینده‌ی کرماندر مسابقات کشوری شد.

این تیم در ادامه با موفقیت در مسابقات کشوری و صعود از گروه سخت خود موفق شد رسما جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده وهمچنین دور بعد رقابت‌های قهرمانی کشور را کسب کرد.

حضور این تیم در لیگ برتر سبب شد که چرخه‌ی حضور تیم‌های پایه باشگاه مس در لیگ برتر کامل شود و حالا بازیکنان پایه تیم‌های مس از نونهالی تا بزرگسالی می‌توانند فرصت برای بروز استعدادهای خود در بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال کشور داشته باشند.

تیم نونهالان مس
صعود با طعم صدرنشینی

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز در رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور دراین فصل نمایش بسیار خوبی در دور گروهی و اول رقابت‌ها داشت وبه عنوان تیم صدرنشین از این گروه صعود کرد.
نونهالان مس در 12 بازی دور گروهی خود 8 برد 3 مساوی و 1 باخت را در کارنامه ثبت کردند تا با 19 گل زده و 5 گل خورده و 27 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مسابقات شوند.

البته در دور دوم بازی‌های تیم نونهالان موفق نشد به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کند اما نمایش این تیم در دور گروهی این رقابت‌ها که به صورت لیگی برگزار شد، نشان داد نفرات بسیار شایسته‌ای در پله‌ی اول تیم‌های پایه باشگاه مس قرار دارند.

فعالیت حرفه‌ای آکادمی باشگاه مس

اما زیر مجموعه‌ی همه‌ی این تیم‌های پایه سرافراز، آکادمی فعالیت می‌کند که برای رده‌های سنی 6 تا 13 سال زمینه را برای تفکر حرفه‌ای به فوتبال باز کرده است.

این آکادمی در حال حاضر با برگزاری کلاس‌های روانشناسی و تغذیه برای خانواده‌ها و نونهالان این آکادمی و همچنین آموزش اصول تفکر حرفه‌ای گری در فوتبال از سنین پایه به آن‌ها، گام‌های علمی بزرگی برای تشکیل یک آکادمی حرفه‌ای برداشته است.

این آکادمی با الگوبرداری از آکادمی‌های بزرگ فوتبال اسپانیا نظیر آکادمی لاماسیا بارسلونا در حال حاضر بیش از 200 فوتبالیست نونهال بااستعداد کرمانی را بدون توجه به سطح درآمدی خانوده‌های آنان تحت پوشش قرار داده است و با تشکیل یک پرونده دقیق از نظر سلامت جسمی و روانی، با دقت تمام مراحل رشد آن‌ها را زیر نظر گرفته است.

در این آکادمی با بروز ترین تجهیزات سلامت سنجی و با همکاری موسسات مورد تائید سلامت، به صورت منظم و پیوسته تست‌های سلامت سنجی بدنی و استخوانی این فوتبالیست‌های نونهال زیر نظرگرفته شده است تا با حضور پزشکان متخصص دراین زمینه، برای اصلاح رشد فوتبالیست‌های مستعد نونهال گام‌های جدی برداشته شود.‌    

تیم تیراندازی با کمان دختران مس
شکار جام طلا با تیر دختران مس

با حضور زهرا نعمتی در باشگاه مس کرمان که در سال 96 انواع واقسام افتخارات بین‌المللی را نصیب خود کرد، تیم تیراندازی با کمان دختران باشگاه مس کرمان نیز به دومین سال فعالیت خود ادامه داد و در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر کشور، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر کامپوند بانوان، مس کرمان با 22 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های پتروکیمیاگرراد با 20 امتیاز دوم و ذوب آهن با 19 امتیاز سوم شدند.

این دومین فصلی است که تیم تیراندازی با کمان دختران مس در لیگ برتر کشور شرکت می‌کند و در فصل قبل این رقابت‌ها نیز دختران مس در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفته بودند.

تنیس روی میز دختران مس
تیمی برای کسب تجربه


تیم تنیس روی میز دختران مس کرمان در سال‌های گذشته همواره با تشکیلی تیم قوی در رقابت‌های لیگ برتر در بین دو تیم بالای جدول این رقابت‌ها بود.

بهرشکل در این فصل با تصمیمی که از ابتدای سال 96 برای این تیم اخذ شده بود مقرر شد که در این فصل از بازی‌ها تیم تنیس روی میز دختران مس با چهره‌ای کاملا بومی و البته جوان که حتی به رده‌ی سنی نوجوانی هم می‌زد در این مسابقات شرکت کند تا تجربه‌ای متفاوت را کسب نماید.

تیم دختران مس با نفراتی که میانگین سنی آن‌ها به 16 و 17 سال می‌خورد با چهره‌ای کاملا جوان از بین دختران کرمانی، در رقابت‌های این فصل شرکت کرد و هرچند نتیجه‌ی سال‌های قبل خود را تکرار نکرد اما اندوخته‌ای ارزشمند برای دختران تنیس روی میز کرمانی برای سال‌های آتی باقی گذاشت.

تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان
جام برنزی بر رکاب مس

تیم جوان و کم ادعای دوچرخه‌سواری مس کرمان دررقابت‌های لیگ برتر درحالی برابرحریفان تا بن دندان مسلح قرار گرفت که موفق  شد با درخشش رکاب‌زنان جوان و آینده‌دارخود عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر این فصل را از آن خود کند.

تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان در بین 12 تیم به این مهم دست پیدا کرد که رتبه‌ای بسیار خوب با توجه به سطح برگزاری رقابت‌ها محسوب می‌شد.
همچنین مربی و تعداد زیادی از نفرات تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در سال 96 را رکابزنان تیم مس کرمان تشکیل می دادند که در رقابت‌های بین‌المللی با لباس تیم ملی نیز درخشش‌های خاص خود را داشتند.

تیم هندبال مس
بقای دراماتیک به دست تیم کاملا کرمانی

تیم هندبال مس کرمان دراین فصل از رقابت‌های لیگ برتر کشور یکی از معدود تیم‌های کاملا کرمانی و جوان رقابت‌های لیگ برتر کشور بود.

در لیگ برتر هندبال که تیم‌ها با تمام توان پا به میدان می‌گذارند، هندبالیست‌های جوان کرمانی با نهایت تلاش خود برای این تیم بازی کردند و هرچند نتوانستند این تیم را جزو مدعیان قرار دهند اما تلاش نفرات این تیم با همه‌ی مشکلات نتیجه داد و سبب شد که بازیکنان این تیم به شکلی دراماتیک سهمیه تیم هندبال مس در رقابت‌های لیگ برتر را حفظ کنند.

تیم جوان و آینده‌دار هندبال مس در سال‌های پیش رو با برنامه‌ریزی بهتر و توجهی شایسته‌تر و قدرتی بیشتر قطعا نتایجی بهتر از بازی‌های این فصل خود کسب خواهد کرد.

تیم بسکتبال مس
جوانان بلند قامت کرمانی و امید به آینده‌ای بهتر

تیم بسکتبال مس کرمان نیز با برنامه‌ای مشابه به تیم هندبال در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل کشور به میدان رفت و با وجود جوانی تیم و سختی کار ، موفق به حفظ سهمیه خود در لیگ یک کشور شد.

بسکتبالیست‌های تیم مس که از جوانان بلندقامت کرمان محسوب می‌شدند در گروهی سخت که متشکل از تیم‌های قدر خوزستانی تشکیل می‌شد بسکتبال کرمان را به آینده امیدوار کردند و هرچند در رده‌های پائینی گروه خود قرار داشتنداما تجربه‌ای بسیار گرانبها از رقابت‌های این فصل به سبد خود ریختند.


چهارشنبه 23 اسفند ماه 1396 ساعت 14:42
درود و خسته نباشید به مجموعه مس کرمان. کارهای اصولی و هدفمند و علمی که در باشگاه مس و از زمان مدیرعاملی آقای مسعودزاده شروع شد قطعا آینده روشنی برای باشگاه مس در پیش است، توجه ویژه به آکادمی فوتبال، و بها دادن به جوانان کرمانی و آموزش صحیح آنها در هندبال و دوچرخه سواری و بسکتبال و همچنین بانوان که از دختران شایسته کرمانی استفاده شد برای اولین بار، که اینکار باعث معرفی چهره های جوان کرمانی به ورزش کشور است و همچنین انگیزه ویژه به سایر جوانان پسر و دختر کرمانی که بسمت ورزش حرفه ای روی آورند. تیم فوتبال بزرگسال هم اگر با کارشکنی دوستان کرمانی در جهت منافع خودشان نبود قطعا الان در بین 3 تیم بالای جدول و در کورس بودیم که این غده و مشکل همیشگی فوتبال کرمان است که اگر با بعضی ها همراه نباشی مانع موفقیتت میشوند. امیدوارم مجموعه مدیریتی جدید و همچنین جناب مهندس بنی اسدی مدیر عامل محترم صنایع مس افرادی پاک،بابرنامه، علمی همچون آقای مسعودزاده،مدیر عامل فعلی آقای کافی و سایر دوستان دلسوز واقعی در راس باشگاه قرار دهند و با اتحاد و همدلی همه، بازم تکرار میکنم همه چه دولتی و چ شخص، تیم مس به لیگ برتر با قدرت برمیگرده و در کنار سایر اتفاقات مثبتی که در باشگاه افتاده، همه کشور متوجه این موضوعات و اتفاقات مثبت و مهم خواهند شد
پنج‌شنبه 7 تیر ماه 1397 ساعت 11:29
سلام خسته نباشید من 18 سالمه میخوام تازه فوتبالو شروع کنم ایا میتونم پیشرفت کنم؟؟؟ و برای پیشرفت اگه ب صورت فشرده کار کنم چقدر طول میکشه تا فوتبالیست حرفه ای بشم لطفا راهنمایی کنید ممنون و ادرس یه باشگاه خوبوخوبو در کرمان برام ایمیل کنید باسپاس
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو