شماره‌ی خبر : ‌2684 | تعداد بازدید : 2712
سه‌شنبه 22 اسفند ماه 1396 ساعت 16:38

مربی تیم نوجوانان مس: برای صعود از دور دوم به اصفهان می‌رویم

مربی تیم نوجوانان مس کرمان در آستانه‌ی آغاز مرحله‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور از آمادگی کامل این تیم برای موفقیت در این مرحله گفت.

مربی تیم نوجوانان مس: برای صعود از دور دوم به اصفهان می‌رویم

مربی تیم نوجوانان مس کرمان در آستانه‌ی آغاز مرحله‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور از آمادگی کامل این تیم برای موفقیت در این مرحله گفت.

سعید سلاجقه مربی تیم نوجوانان مس در رابطه با شرایط این تیم گفت: بازیکنان تیم با توجه به نتایج بدست امده درمرحله قبل از نظر روحی و روانی وبدنی اماده دور بعد مسابقات هستند و تمرینات خوبی داشتیم ولی متاسفانه یکی از بهترین بازیکنان آسیب دیده است که احتمالا نمیتواند تیم را همراهی کند سایر بازیکنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر کشور از هر جهت اماده میباشند و مشکل خاصی ندارند.

وی در رابطه با نتایج خوبی که تیم نوجوانان مس در مرحله‌ی اول رقابت‌ها کسبکرد نیز گفت: تیم نوجوانان پس از استعدایابی و انتخاب از بین تعداد زیادی از فوتبالیستهای این رده که تست دادند تیم خود رابست واز همان روزهای اول با برنامه ریزی وهمفکری سرمربی تیم اقای رسول نامجو با کادر فنی خود برنامه مدونی برای اماده سازی تیم اماده کردن وجناب اقای طریقی هم برنامه بدنسازی بسیار خوب و کاملا علمی ارائه دادند که تیم بر اساس همین برنامه ها از حیث بدنی وفنی اماده شدند ما برای اماده کردن تیم از جهت روحی وروانی هم خوب کار کردیم که این تیم برای خود شخصیتی داشت که برای برنده شدن با تمام وجود تلاش میکرد خوشبختانه گزینش بازیکنان از جهت فیزیکی بودن ، فنی بودن هوش فوتبالی وتاکتیک پذیری توانستند انتظارات کادرفنی رابراورده سازند .

وی افزود: این تیم با بازیکنان با غیرت وبا انگیزه وخوش اتیه از همان اوایل تمرینات برای قرارگرفتن در جمع بهترین‌های کشور رفتن روی سکو عزم خود را جزم کردند که خوشبختانه امروز نتیجه تلاش بازیکنان وکادر فنی تا اینجا به بار نشسته واین تیم فقط یک مساوی در دور اول بازی‌ها داشت و تمامی بازیهای خود را برد و به دوربعد با اقتدار صعود کرد.

وی در رابطه با حریفان تیم نوجوانان مس در دور دوم مسابقات گفت: حریفان دور بعد از تیم های خوب و ریشه دار کشور میباشند مخصوصا سپاهان و ملوان که شناخت خوبی از تیم حال حاضر آنها نداریم ولی خوب میدانیم که باید با تمام توان در مقابل آنها حاضر شویم و کوچکترین اشتباهی نکنیم و ناگفته نماند تیم مانیز تیم نوجوانان باشگاه بزرگ مس کرمان است که تیم های رده سنی این باشگاه لرزه براندام حریفان می اندازد.

سلاجقه شانس صعود مس را از این مرحله بسیار بالا دانست وگفت: کاملا امیدوار به حضور در مرحله بعد هستیم و بازیکنان با انگیزه و خلاق این تیم از اول فصل برای قرار گرفتن روی سکو تلاش کرده اند و این تلاش و انگیزه درحال حاضر دوچندان است.انشاالله با غیرت و تعصب بازیکنان و حمایت مسئولین و هواداران قهرمانی را جشن میگیریم.

وی موفقیت تیم نوجوانان مس را تا بدین‌جا حاصل یک تلاش دست جمعی دانست و افزود: ضمن خسته نباشید خدمت مدیر عامل محترم باشگاه صنعت مس جناب اقای کافی ومعاون فنی جناب اقای حاج اسماعیلی واقای عبدالرشیدی مدیر تیمهای پایه و همچنین مدیرعامل اسبق باشگاه جناب اقای مسعودزاده و تمامی زحمتکشان باشگاه باید بگویم مسؤلین محترم باشگاه هواداران فهیم همانطور که در گذشته زحمات این کادر و تمامی مربیان زحمتکش رده های سنی این باشگاه که با کمترین دستمزد ممکن با وجودتمامی مشکلات ، به بار نشسته وحاصل این زحمات وجود بازیکنان خوب در فوتبال کشور وتیم فوتبال بزرگسالان مس می باشد انشاالله در اینده از بازیکنان این تیم بیشتر خواهید شنید این بازیکنان با غیرت اینده سازان فوتبال شهرمان هستند خواهشمندم به فکر انها باشید به تیمهای رده سنی امکانات دهید شخصیت دهید.

سلاجقه ادامه داد: درپایان جادارد از تک تک بازیکنان وکادرفنی جناب اقایان محمدی ، رسول نامجو ، علی چوبداری ، محمد علی طریقی ، مصطفی بهاروند ، سلیمانی ، سقایی . تشکر وبژه داشته باشم. امیدوارم در ادامه راه تا قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی مثل گذشته بازیکنان  با بازیهای خوبشان خبرهای خوبی برای فوتبال استان داشته باشندوافتخاری دیگر بر افتخارات باشگاه بزرگ مس کرمان بیفزایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو