شماره‌ی خبر : ‌2677 | تعداد بازدید : 2329
یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 ساعت 11:14

محمدرضا اکبریان داور ال‌مسینو/پنالتی که در حساب مس مانده است!

ا اعلام کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال، محمدرضا اکبریان کار قضاوت بازی عصر امروز تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان را برعهده خواهد داشت.

محمدرضا اکبریان داور ال‌مسینو/پنالتی که در حساب مس مانده است!

با اعلام کمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال، محمدرضا اکبریان کار قضاوت بازی عصر امروز تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان را برعهده خواهد داشت.

اکبریان متولد 15 فروردین 1357 در کرج می‌باشد که از سال 1385 در حال قضاوت در لیگ برتر بوده و در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نیز قضاوت‌هایی از جمله بازی پرسپولیس برابر گسترش فولاد را برعهده داشته است.

اکبریان که در 106 بازی قضاوت کرده خود 487 کارت زرد و 26 کارت قرمز را از جیب خارج کرده است، یکی از بازی‌های جنجالی مس در فصل قبل را نیز برابر خونه به خونه در کرمان داوری کرد که علاوه بر عدم اعلام یک پنالتی مسلم به سود مس،رضا ستاری بازیکن این تیم را هم از زمین مسابقه اخراج کرد.

با توجه به حساسیت فوق‌العاده‌ی این بازی و با توجه به اینکه تیم مس در بازی قبل از ناحیه‌ی داوری بسیار متضرر شد، هواداران مس اشتباهات تاثیرگذار داوری در این بازی را علیه تیم خود با سختگیری بیشتری دنبال می‌کنند و از همین روی جا دارد که داور با تجربه‌ی این مسابقه، به بهترین شکل و عادلانه‌ترین تصمیمات در رابطه با این بازی قضاوت خود را انجام دهد که قطعا نیز چنین خواهد بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا