شماره‌ی خبر : ‌2661 | تعداد بازدید : 1124
دوشنبه 14 اسفند ماه 1396 ساعت 13:39

سرمربی تیم نونهالان مس: باید برای فصل آینده کار را سریع‌تر آغار کنیم

در مرحله‌ی دوم این رقابت‌ها برابر تیم‌هایی از شمال ایران به میدان رفتیم که به طور طبیعی بچه‌های جنوب ایران از نظر بدنی نسبت به بازیکنان رده‌ی سنی تیم‌های شمال کم جثه‌تر هستند و این کار را با مشکل روبرو می‌کند.

سرمربی تیم نونهالان مس: باید برای فصل آینده کار را سریع‌تر آغار کنیم

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در مرحله‌ی دوم رقابت‌های لیگ برتر این فصل نتوانست جواز صعود به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها را کسب کند و پس از صعود از دور اول به عنوان صدرنشین، در این دور به کار خود پایان داد.

علی ترکزاده سرمربی این تیم در رابطه با شرایط این مسابقات گفت: در مرحله‌ی دوم این رقابت‌ها برابر تیم‌هایی از شمال ایران به میدان رفتیم که به طور طبیعی بچه‌های جنوب ایران از نظر بدنی نسبت به بازیکنان رده‌ی سنی تیم‌های شمال کم جثه‌تر هستند و این کار را با مشکل روبرو می‌کند.

وی افزود: ما در بازی آخر اگر پیروز می‌شدیم به دور بعد می‌رفتیم که در دقیقه‌ی دو به گل رسیدیم و حتی تا قبل از دقیقه‌ی 15 دو موقعیت تک به تک را نیز داشتیم اما هرچه بازی به پایان خود نزدیک‌تر می‌شد از نظر بدنی با مشکلات بیشتری روبرو می‌شدیم و در نهایت با شکست در این بازی نتوانستیم به دور نهایی صعود کنیم.

ترکزاده از شرایط اسکان خود و میزبانی این دور نیز با گلایه یاد می‌کند و می‌گوید: میزبانی و شرایط اسکان این دور درتهران چندان مطلوب نبود و می‌توانست شرایط بهتری داشته باشد.

سرمربی نونهالان مس در رابطه شرایط فصل آینده‌ی مسابقات گفت: ما بازی‌های استانی را در زمان نزدیک به شروع مسابقات برگزار می‌کنیم که اینکار گزینش و آماده ساختن تیم‌ نونهالان را سخت می‌کند اگر هیات فوتبال بازی‌های استانی را زودتر آغاز کند در فصل آینده تیم نونهالان به مراتب با شرایط بهتری راهی مسابقات خواهد شد.

وی تیم خود را سرشار از بازیکنان آینده‌دار تعریف کرد و گفت: خوشبختانه نفرات بسیار خوبی در تیم نونهالان توپ می‌زنند که در دور اول شایستگی‌های خود را نشان دادند و من مطمئن هستم از این جمع چند استعداد عالی به فوتبال کرمان معرفی خواهد شد.


دوشنبه 14 اسفند ماه 1396 ساعت 14:28
نکته مهم اینه که آقای ترک زاده ریشه یابی شکست رو انجام دادن و این نشون میده که باشگاه در فصل آینده باید برنامه های ویژه ای برای وضعیت بدنی بازیکنها داشته باشه
نیما معاذاللهی
0
0
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 17:24
سلام ببخشید. من بازیم خوب است میتوانم تس بدم سنم هم 14 سالم هست اگر میشه ماه رمضان تس بگیرید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو