شماره‌ی خبر : ‌2655 | تعداد بازدید : 711
شنبه 12 اسفند ماه 1396 ساعت 16:06

پزشک تیم مس: مصدومان تیم به بازی آینده خواهند رسید

علاوه بر حسن‌زاده، سلیمان‌زاده، علیزاده و فیضی، محمود مطلق‌زاده دیگر بازیکن تیم مس کرمان بازی با نساجی را به دلیل سه اخطاره بودن از دست داده است و نمی‌تواند برای مس به میدان برود تا جمع نفرات غایب تیم مس به 5 نفر برسد.

پزشک تیم مس: مصدومان تیم به بازی آینده خواهند رسید

تیم فوتبال مس کرمان در بازی برابر نساجی قائمشهر چهار بازیکن اصلی خود را به نام‌های احمد حسن‌زاده، رامتین سلیمان‌زاده، یاسر فیضی و علی علیزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

سلطانی از اعضای کادر پزشکی تیم فوتبال مس در رابطه با مصدومیت آن‌ها گفت: حسن‌زاده، علیزاده و فیضی با کشیدگی‌هایی روبرو شده بودند که در صورت فشار برروی آن می‌توانستند با مصدومیت‌های بلند مدت روبرو شوند از همین رو کادر فنی تیم فوتبال مس در بازی با نساجی به این نفرات استراحت داد تا مصدومیت آن‌ها تشدید نشود.

وی در رابطه با مصدومیت سلیمان‌زاده نیزگفت: خوشبختانه مچ پای او آسیب دیدگی خیلی شدیدی ندارد و به احتمال فراوان این نفرات برای بازی هفته‌ی آینده برابر مس رفسنجان مشکلی نخواهند داشت و تنها در بازی  با نساجی غایب هستند.

سلطانی از رفع کامل مشکل محمد علیزاده، حسین تهامی، شاهرخ غلامرضاپور و همچنین مهدی تیکدری خبر داد و گفت: خوشبختانه این نفرات در بازی با تیم نساجی تیم را همراهی می‌کنند و در صورت صلاحدید کادر فنی مشکلی برای انجام بازی ندارند.

گفتنی است علاوه بر حسن‌زاده، سلیمان‌زاده، علیزاده و فیضی، محمود مطلق‌زاده دیگر بازیکن تیم مس کرمان بازی با نساجی را به دلیل سه اخطاره بودن از دست داده است و نمی‌تواند برای مس به میدان برود تا جمع نفرات غایب تیم مس به 5 نفر برسد. 


یکشنبه 13 اسفند ماه 1396 ساعت 10:06
خبر خوش بازگشت تیکدری و تهامی و شاهرخ هست ایشالا این بازیکنا مثمر ثمر باشن و باقی مصدومان هم هفته آینده به تیم اضافه بشن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز