شماره‌ی خبر : ‌2631 | تعداد بازدید : 498
شنبه 5 اسفند ماه 1396 ساعت 10:42

تیرانداز بانو باشگاه مس در آستانه کسب افتخاری دیگر

زهرا نعمتی بانوی پرافتخار تیراندازی با کمان باشگاه مس کرمان به عنوان یکی از نامزد‌های دریافت جایزه روز جهانی زن انتخاب شد.

تیرانداز بانو باشگاه مس در آستانه کسب افتخاری دیگر

زهرا نعمتی بانوی پرافتخار تیراندازی با کمان باشگاه مس کرمان  به عنوان یکی از نامزد‌های دریافت جایزه روز جهانی زن انتخاب شد.

با توجه به در پیش بودن روز جهانی زن کمیته بین‌المللی پارالمپیک اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه روز جهانی زن کرده است. این جایزه روز 8 مارس (17 اسفند) و یک روز پیش از شروع افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک زمستانی 2018 اهدا می شود.

کمیته بین المللی پارالمپیک به همین منظور 5 زن را به عنوان نامزدهای دریافت این جایزه معرفی کرده که نام زهرا نعمتی، بانوی پرافتخار باشگاه مس هم در بین این نفرات دیده می‌شود.

این در حالی است که زهرا نعمتی ملی‌پوش کشورمان چندی پیش به عنوان برترین ورزشکار معلول تیراندازی با کمان در سال 2017 انتخاب شد.

گفتنی است در لیست پنج نفره کمیته بین‌المللی پارالمپیک علاوه بر نعمتی نام «اِستر ورگیر» تنیسور 36 ساله از هلند، «حیات خطاب» رئیس کمیته پارالمپیک مصر، «مینا مجتهدی» رئیس ایرانی‌الاصل کمیته پارالمپیک فنلاند و «سارا استوری» رکابزن معلول 40 ساله اهل بریتانیا و دارنده 16 مدال پارالمپیک دیده می‌شود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا