شماره‌ی خبر : ‌2621 | تعداد بازدید : 1404
دوشنبه 30 بهمن ماه 1396 ساعت 20:04

مس کرمان1-0شهرداری ماهشهر/سر اومد زمستون...

در روزهایی که رفته رفته نشانه‌های بهار در هوای کرمان خود را نشان می‌دهد، روند حرکتی و نتایج تیم فوتبال مس هم روزهای گذر از زمستان سخت خود را نشان می‌دهد... روزهایی که همه در کرمان منتظر منتهی شدن آن به بهار دلپذیرش هستند.

مس کرمان1-0شهرداری ماهشهر/سر اومد زمستون...

در روزهایی که رفته رفته نشانه‌های بهار در هوای کرمان خود را نشان می‌دهد، روند حرکتی و نتایج تیم فوتبال مس هم روزهای گذر از زمستان سخت خود را نشان می‌دهد... روزهایی که همه در کرمان منتظر منتهی شدن آن به بهار دلپذیرش هستند.

در هفته‌ی بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه باهنر کرمان تیم فوتبال مس کرمان میزبان شهرداری ماهشهر بود.

در این بازی دارکو سرمربی تیم مس با ترکیب حمید عرفانی، رضا ستاری، احمد آهی، میلاد باقری، حسین حیدری، علیرضا علیزاده، فرهاد سالاری، احمد حسن‌زاده، کیانوش میرزایی، محمود مطلق‌زاده و یاسر فیضی تیم خود را به زمین فرستاد.

در حالی که بازی ریتم خوبی را داشت و دو تیم از شروع بازی نشان دادند که با برنامه وارد زمین شدند، تیم مس با تغییرات فنی که در این بازی در ترکیب خود داده بود، خیلی زود نتیجه گرفت و در دقیقه‌ی 22 بازی به گل رسید.

در این دقیقه شوت احمد حسن‌زاده در بین راه به مدافعان شهرداری برخورد کرد و با تغییر مسیر وارد دروازه‌ی حریف شد تا همانند بازی با برق شیراز مس در یکی از مطلوب‌ترین دقایق بازی به گل برسد.

بعد از این گل طبیعی بود که میهمان به طور شتاب‌ زده به دروازه‌ی مس حمله کند و در دقیقه‌ی 25 بود که حرکت بازیکنان این تیم برروی دروازه‌ی مس خطرساز شد.

اما در مقابل تیم مس برنامه‌های هجومی خود را برروی دروازه‌ی حریف تداوم داد و یاسر فیضی می‌توانست در دقیقه‌ی 30 گل دوم را برای مس به ثمر برساند که با دفع دروازه‌بان ناکام بود.

در حالی که بازی دلیرانه بازیکنان مس در نیمه‌ی اول با دوندگی زیاد کاملا مشهود بود، مس نتوانست از برتری خود در این نیمه برای زدن گل دوم استفاده کند و حرکت انفرادی عالی کیانوش میرزایی نیز نتوانست برای مس گل دوم را به همراه داشته باشد.

هرچند در این نیمه بازیکنان مس معتقد به یک خطای پنالتی برروی حسن‌زاده بودند که داور آن را اعلام نکرد تا بهرشکل نیمه‌ی اول با همان یک گل به سود مس خاتمه یابد.

نیمه‌ی دوم با حملات تیم ماهشهری آغاز شد اما در دقیقه‌ی 55 عکس‌العمل عالی عرفانی دروازه‌ی مس را بسته نگه داشت.

دروازه‌بان مس در دقیقه‌ی 61 نیز یک مهار عالی دیگر داشت تا فشار حملات ماهشهری‌ها بعد از 15 دقیقه از نیمه‌ی دوم با موج جدید حملات مس کاهش پیدا کند.

در حالی که مس می‌توانست در دقیقه‌ی 56 برروی موقعیت تک به تک میرزایی به گل دوم خود برسد که با بدشانسی این اتفاق نیافتاد، دارکو با ورود پورشیخعلی به جای این بازیکن در دقیقه‌ی 65 و مقداد اکبرخواه به جای فیضی در دقیقه‌ی 68 به دنبال حفظ فشار حملات تیم خود برروی دروازه‌ی ماهشهر بود.

اما جدی‌ترین خطر این بازی برروی دروازه‌ی مس در دقیقه‌ی 72 رقم خورد که شوت سرکش بازیکن شهرداری به تیر دروازه‌ی مس برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

در ده دقیقه‌ی پایانی بازی در حالی که تیم شهرداری کاملا جلو کشیده بود، تیم مس در سه صحنه موقعیت عالی برای زدن گل دوم داشت که با بی دقتی موقعیت‌های خود از جمله یک موقعیت دوبه یک را از دست داد.

ورود محمد خیلیلی در دقیقه‌ی 81 به جای علیزاده آخرین تعویض تیم مس بود که سبب شد این تیم با تسلط گل برتری خود را تا پایان 90 دقیقه حفظ کند و سه امتیاز شیرین و حساس این بازی را به حساب خود واریز کند.

با توجه به نتایج این هفته، پیروزی تیم مس در این بازی بسیار لذت بخش بود چراکه سبب شد امیدهای تازه‌ای برای رسیدن به جمع مدعیان در دل کرمانی‌ها جوانه بزند تا آن‌ها در تداوم نتایج خوب هفته‌های گذشته، در تلاش برای ادامه‌ی روزهای بهاری خود باشند.

 

 

 

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو