شماره‌ی خبر : ‌2614 | تعداد بازدید : 897
یکشنبه 29 بهمن ماه 1396 ساعت 12:58

دست به دست در این بازی جان می‌دهیم تا در جدول جان بگیریم

یگ یک به پیچ‌های سرنوشت‌ساز خود نزدیک شده است... چرخش درست در این پیچ می تواند جاده را همچنان برای حرکت مس در جهت روبه بالای جدول آسفالت نشان دهد اما یک لغزش دوباره می‌تواند حرکت مس را آنقدر با تکان‌های اعصاب خردکن روبرو سازد که بازهم در کرمان همه سر

دست به دست در این بازی جان می‌دهیم تا در جدول جان بگیریم

چینش جدول رقابت‌های لیگ دسته یک کشور رفته رفته به فاز نهایی خود نزدیک می‌شود اما پیش از رسیدن به این مرحله، همواره در این مقطع از فصل و دقیقا در این هفته‌ها، چینش جدول به گونه‌ای می‌شود که تیم‌ها تا میانه‌ی جدول شانس صعود خواهند داشت.

با امتیازاتی که در هفته‌های گذشته تیم‌های مسجد سلیمان، اکسین،نساجی و بادران از دست دادند، حالا تیم‌ها تقریبا تا رده‌ی دهم جدول، اختلاف امتیازی خود را با دو رتبه‌ی اول در حدی می‌بینند که همچنان شانس صعود را برای خود قائل باشند.

مس کرمان نیز دقیقا جزو همین تیم‌هاست و اگر مس می‌خواهد در این هفته‌های بسیار حساس و سرنوشت‌ساز، کورسوهای امید خود را رفته رفته بیشتر روشن کند و بازهم چلچراغ صعود را در دلش کلید بزند، باید در این هفته‌ها از همان دست نتیجه‌هایی بگیرد که هفته‌ی پیش در شیراز  گرفت.

مس این هفته در کرمان میزبان شهرداری ماهشهر است... سه امتیاز این بازی یعنی معجزه حیات دوباره مس برای صعود... یعنی نزدیک شدن این تیم به بالای جدول و  رسیدن به حداقل سه تیم بالانشین این هفته که احتمالا نتیجه نخواهند گرفت.... سه امتیاز بازی با ماهشهر یعنی دوباره امیدوار شدن هواداران به صحبت در رابطه با صعود و از همه مهمتر سه امتیاز این بازی یعنی تثبیت روند رو به رشد خروج کامل مس از بحران‌های نتیجه‌ای هفته‌های قبل.

همه‌ی این‌ها برکات سه امتیاز بازی با شهرداری ماهشهر است که اگر فردا در کرمان حفظ شود یکی از بهترین اتفاقات فصل در یکی از به موقع‌ترین مقاطع زمانی برای این تیم رخ داده است.

بازیکنان مس که از نتایج هفته‌های گذشته به خصوصدر ابتدای نیم فصل دوم همواره ابراز ناراحتی وشرمندگی کرده‌اند، فردا عصر بهترین موقعیت را برای جبران همه‌ی آن شرمندگی‌ها دارند... برکات سه امتیاز بازی با ماهشهر بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور شود و از همین روست که تیم مس فردا در زمین باهنر باید برای این سه امتیاز جان دهد تا جان بگیرد.

اما قطعا این سه امتیاز راحت به دست نمی‌آید و تیم شهرداری ماهشهر که در هفته‌های گذشته حرکت صعودی داشته است قطعا با علی مرزبان و بازیکنان خوبی که در این تیم بازی می‌کنند،برای یقه گیری از مس به کرمان می‌آید. این تیم نیز که همانند مس نتوانست در خور توانش نتیجه بگیرد،قطعا در بازی فردا نیز همانند مس برای عدم ابتلای دوباره به بحران در جدول، انگیزه‌های زیادی دارد و از همین رو بازیکنان مس باید برابر این تیم با کمترین اشتباه ممکن بازی کنند.

لیگ یک به پیچ‌های سرنوشت‌ساز خود نزدیک شده است... چرخش درست در این پیچ می تواند جاده را همچنان برای حرکت مس در جهت روبه بالای جدول آسفالت نشان دهد اما یک لغزش دوباره می‌تواند حرکت مس را آنقدر با تکان‌های اعصاب خردکن روبرو سازد که بازهم در کرمان همه سرگیجه بگیرند...


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز