شماره‌ی خبر : ‌2604 | تعداد بازدید : 832
چهارشنبه 25 بهمن ماه 1396 ساعت 13:12

برنامه آخر هفته بازی تیم‌های مس/میهمانی‌ها و میزبانی‌های بچه‌های مس

تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای آخر هفته در رقابت‌های مختلف خود به مصاف رقیبانشان می‌روند که برنامه‌ی بازی‌های آن‌ها به این شرح می‌باشد.

برنامه آخر هفته بازی تیم‌های مس/میهمانی‌ها و میزبانی‌های بچه‌های مس

تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان در روزهای آخر هفته در رقابت‌های مختلف خود به مصاف رقیبانشان می‌روند که برنامه‌ی بازی‌های آن‌ها به این شرح می‌باشد.

تیم فوتبال مس ب که قرار بود بازی خود در رقابت‌های لیگ دو در اهواز برابر فولاد نوین برگزار کند، به دلیل شرایط بد آب و هوایی بازی خود را امروز برگزار خواهد کرد.

با بارندگی که شب قبل در اهواز انجام گرفت شرایط مساعد برای برگزاری این بازی فراهم شده است وبر طبق اخبار ارسال شده از اهواز بازی دو تیم عصر امروز از ساعت 14 در اهواز برگزار خواهد شد و مس ب در آخرین بازی این فصل خود در زمین فولاد نوین به مصاف این تیم خواهد رفت.

در همین روز یعنی چهارشنبه 25 بهمن ماه تیم فوتبال امید مس کرمان در هفته‌ی بیستم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور میهمان تیم نفت آبادان خواهد بود.

امیدهای مس از ساعت 14 و45 دقیقه این بازی را در آبادان آغاز خواهند کرد تا یکی از بازی‌های سخت این فصل خود را برگزار نمایند.

در حال حاضر امیدهای مس با 23 امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار دارند و تیم نفت آبادان نیز با 25 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول می‌باشد.

در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور نیز تیم فوتبال جوانان مس کرمان از هفته‌ی هجدهم این رقابت‌ها روز پنجشنبه 26 بهمن ماه در اصفهان میهمان تیم ذوب‌آهن خواهد بود.

جوانان مس که با 26 امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار دارند در اصفهان به مصاف همسایه‌ی خود در جدول که با 28 امتیاز در رده‌ی پنجم قرار دارد می‌رود.

در همین روز یعنی پنجشنبه 26 بهمن ماه تیم هندبال مس کرمان برای فرار از منطقه‌ی قرمز جدول، در کرمان میزبان تیم سپاهان اصفهان می‌باشد.

این بازی از ساعت 16 در سالن شهید تجلی کرمان آغاز خواهد شد و تیم مس که با پنج امتیاز در رده‌ی هفتم جدول قرار دارد، به مصاف سپاهان 14 امتیازی که در رده‌ی سوم است می‌رود.

و در نهایت روز جمعه 27 بهمن ماه تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان از ساعت 14 و 30دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم سپاسی شیراز می‌باشد.

نوجوانان مس که تا هفته‌ی نهم این رقابت‌ها با 25 امتیاز صعود خود را از گروهشان قطعی کرده‌اند، در این بازی به دنبال تثبیت صعود به عنوان صدرنشین می‌گردند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی خیبر و مس