شماره‌ی خبر : ‌2601 | تعداد بازدید : 797
سه‌شنبه 24 بهمن ماه 1396 ساعت 17:20

حاشیه‌های بازی برق شیراز و مس/تداوم خاطرات شیرین ورزشگاه دستغیب

تیم فوتبال مس کرمان در حالی به یک پیروزی شیرین در ورزشگاه دستغیب شیراز دست یافت که فصل قبل هم در همین ورزشگاه به یک پیروزی بسیار شیرین دست یافت و تیم سپاسی را شکست داد و پس از آن چند پیروزی متوالی را دشت کرد

حاشیه‌های بازی برق شیراز و مس/تداوم خاطرات شیرین ورزشگاه دستغیب

تیم فوتبال مس کرمان در حالی به یک پیروزی شیرین در ورزشگاه دستغیب شیراز دست یافت که فصل قبل هم در همین ورزشگاه به یک پیروزی بسیار شیرین دست یافت و تیم سپاسی را شکست داد و پس از آن چند پیروزی متوالی را دشت کرد... اتفاقی که خیلی از هواداران مس دلگرم به تکرار آن در این فصل بعد از پیروزی مس در این ورزشگاه هستند.

آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان سابق تیم مس که در نیم فصل دوم بازی‌های لیگ یک در تیم برق بازی می‌‌کند، پیش از بازی با دسته گل به سمت نیمکت تیم سابق خود رفت و با بازیکنان این تیم خوش وبش کرد.

وزش باد شدید در ورزشگاه دستغیب شیراز برروی کار بازیکنان دو تیم بی تاثیر نبود و به اندازه‌ای قوی بود که موجب شکسته شدن تابلوهای تبلیغاتی دور زمین شد.

پخش مستقیم این بازی از شبکه‌ی فارس موجب خوشحالی و البته تشکر هواداران مس در کرمان شد که موفق شدند این بازی را به صورت مستقیم ببینند. این در حالی بود که صدا وسیمای فارس ظاهرا بدون دریافت وجه از باشگاه‌های شیرازی این کار را برای احترام به مخطبان خود انجام می‌دهد.

تعدادی از هواداران متعصب تیم مس خود را به ورزشگاه شیراز رسانده بودند و از نزدیک این بازی را مشاهده می‌کردند.

رحمان رضایی سرمربی جدید تیم برق به دلیل عدم صدور کارتش مجبور شد در جایگاه ویژه بازی تیم خود را مشاهده کند.

محمد رضا کافی مدیرعامل باشگاه مس با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک مشاهده کرد و پس از پابان بازی نیز با حضور در رختکن از عوامل تیم مس تشکر و قدردانی کرد.

اوضاع در تیم برق بسیار بغرنج بود و در پایان بازی مربی این تیم با برخی از هواداران آن به درگیری فیزیکی پرداختند و به شدت به ضرب و شتم یکدیگر پرداختند.

رضا ستاری که در این بازی نمایش بسیار خوبی داشت، در دقایق پایانی بازی از ناحیه‌ی زیر شکم با مصدومیت بسیار وحشتناکی روبرو شد که نشان می‌داد وی در این بازی با تمام توان و غیرت خود جنگیده است.

هوای شیراز کاملا بهاری بود و در شهر گل وبلبل،تیم مس با کسب این سه امتیاز نشان داد هوای این تیم هم می‌تواند به زودی هوای بهاری و دلچسب خود را تجربه کند. 


چهارشنبه 25 بهمن ماه 1396 ساعت 13:50
امیدواریم مشکل رضا ستاری جدی نباشه , ضمنا نکته بسیار منفی این بازی این بود که هوادار نبردن شیراز باشگاه باید در خصوص جذب و اعزام هوادارا قوی تر عمل کنه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز