شماره‌ی خبر : ‌2600 | تعداد بازدید : 992
دوشنبه 23 بهمن ماه 1396 ساعت 23:54

سرمربی مس کرمان: بازیابی روحی خوبی در تیم صورت گرفته است

خوشحالم که بازیکنان مس دقیقا همان موضوعاتی که در تمرینات کار کردیم در زمین اجرا کردند. ما می‌دانستیم بازی بسیار سختی برابر برق خواهیم داشت چراکه این تیم کادر فنی و بازیکنان خود را تغییر داده بود و این کار شناسایی برنامه‌های این تیم را به شدت سخت می‌ک

سرمربی مس کرمان: بازیابی روحی خوبی در تیم صورت گرفته است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر برق جدید در شیراز ضمن رضایت از عملکرد بازیکنانش از تلاش برای تداوم نتایج خوب مس در هفته‌های آتی خبر داد.

دارکو در پایان این بازی گفت: خوشحالم که بازیکنان مس دقیقا همان موضوعاتی که در تمرینات کار کردیم در زمین اجرا کردند. ما می‌دانستیم بازی بسیار سختی برابر برق خواهیم داشت چراکه این تیم کادر فنی و بازیکنان خود را تغییر داده بود و این کار شناسایی برنامه‌های این تیم را به شدت سخت می‌کرد.

وی افزود: به همین دلیل ترجیح دادیم در طول تمرینات منتهی به این بازی کاملا روی کار تیم خود حساب باز کنیم و تمرکز را روی تلاش خود داشته باشیم.

دارکو این پیروزی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: هرچند فوتبال خیلی سطح بالایی از دو تیم ندیدم که بیشتر به واسطه‌ی ترس هر دو تیم از شکست بود اما بهرشکل ما در این بازی بهتر کار کردیم و حتی می‌توانستیم با دو گل اختلاف بازی را به سود خود تمام کنیم.

سرمربی مس کسب چهار امتیاز در دو بازی گذشته را خوب ارزیابی کرد و گفت: کسب امتیاز در این دو بازی بیشتر از همه سبب بازیابی روحی تیم ما می‌شود که از شرایط چند هفته‌ی قبل فاصله بگیرد و قطعا در بازی‌های بعدی به مراتب با تمرکز و روحیه‌ی بهتری به زمین خواهد رفت و فوتبال با کیفیت‌تری را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

وی با تشکر و تبریک به بازیکنان مس از تلاش آن‌ها قدردانی کرد و گفت: بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب خواسته‌های ما را در تمرینات در زمین پیاده کردند و این نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی داریم که می‌تواند در هفته‌های آتی نیز نتایج خوبی را کسب کند.  


محمدصادق جهانشاه پور
0
4
سه‌شنبه 24 بهمن ماه 1396 ساعت 01:40
مس کرمان محبوب شهرکرمان. صنعت مس کرمان دوستت داریم فقط لاله های نارنجی.صنعت مس گل بزن هواداربی قراره.به امیدروزی که مس کرمان تولیگ برتردوباره ببینیم تیمهای پرسپولیس. استقلال. سپاهان.تراکتورو...بیان شهرکرمون بازی کنن. واقعا مس الان می بایست جزءتیمهای درجه یک ایران باشه جای مس تولیگ برترهست نه لیگ دسته یک. واقعا هواداران واقعی مس مدیرعامل تیم استانداری شهر.صداوسیماو...بیایین همدلی اتحادداشته باشیم این تیم دوست داشتنی مس کرمان حمایت کنیم تاامسال صعودکنه به لیگ برتر.
سه‌شنبه 24 بهمن ماه 1396 ساعت 14:45
سپاس از دارکو و کادر فنی , البته نقش احمد آقا نخعی رو فراموش نخواهیم کرد این تیم خوب مطمینا اگه اعتماد به نفس داشته باشه نتایج بسیار خوبی رو در پیش رو خواهد داشت
پنج‌شنبه 26 بهمن ماه 1396 ساعت 00:05
سلام الان دیگه برای صعود به لیگ برتر خیلی دیر شده و امیدی نیست.باید برای فصل بعد برنامه ریزی کرد.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز