شماره‌ی خبر : ‌2595 | تعداد بازدید : 703
شنبه 21 بهمن ماه 1396 ساعت 14:05

سابقه پر گل بازی‌های برق و مس/ برق افشانی با سیم مسی!

تیمی که سابقه‌ی بازی‌های فراوان با همین تیم مس کرمان را در لیگ برتر دارد و عمدتا بازی‌های دو تیم هم پرگل و جذاب و از آب در می‌آمد.

سابقه پر گل بازی‌های برق و مس/ برق افشانی با سیم مسی!

تیم‌های فوتبال برق جدید شیراز و مس کرمان در بازی‌های این هفته‌‌های لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.

هرچند بر سر سابقه‌ی این تیم برق شیراز حرف و حدیث زیاد است و خیلی از شیرازی‌ها این تیم را از تیم اصلی برق شیراز که سابقه‌ی بازی در لیگ برتر و حتی بازی‌های آسیایی را دارد، متفاوت می‌دانند، ولی بهرشکل نام برق بر این تیم شیرازی ذهن خیلی‌ها را متبادر آن تیم می‌کند.

تیمی که سابقه‌ی بازی‌های فراوان با همین تیم مس کرمان را در لیگ برتر دارد و عمدتا بازی‌های دو تیم هم پرگل و جذاب و از آب در می‌آمد.

دو تیم قبل از سال 84 و پیش از صعود این تیم به لیگ برتر در لیگ یک بارها با هم بازی کرده‌ بودند اما در رقابت‌های لیگ برتر دو تیم 6 بار برابرهم به میدان رفتند.

در سال 84 و در بازی رفت دو تیم درلیگ برتر مس با دو گل میرقربانی و تقی‌پور با نتیجه‌ی دو بر یک برق را در کرمان شکست داد و در بازی برگشت نیز در شیراز مس با نتیجه‌ی قاطع 4بر1 برق را در هم کوبید که گل‌های مس را در آن بازی بابک حاتمی 2گل، دغاغله و میثم حاجیان به ثمر رساندند.

در سال 85 برق انتقام دبل فصل قبل را گرفت و در کرمان با نتیجه‌ی 3بر1 مس را شکست داد که رسولی زننده تک گل مس بود. در بازی برگشت نیز برق در شیراز دوبر یک به پیروزی رسید که زالدرون تک گل مس را به ثمر رسانده بود.

در سال 86 نیز آخرین بازی‌های دو تیم در لیگ برتر انجام شد که در بازی رفت تیم برق در شیراز با نتیجه‌ی 4بر1 مس را برد که ابراهیمی زننده‌ی تک گل مس بود و در بازی برگشت مس با دوگل ابراهیمی و فاطمی با حساب دو بر یک برق را شکست داد.

در بازی رفت دو تیم در بازی‌های لیگ یک این فصل نیز حاصل کار دو تیم تساوی بدون گل بود تا در مجموع 7 بازی دو تیم از سال 84، سه پیروزی سهم مس،سه پیروزی سهم برق و یک تساوی نیز حاصل کار دو تیم باشد.

هر دو تیم که از میانه نشین‌های لیگ یک این فصل محسوب می‌شوند، در بازی عصر دوشنبه‌ی خود به دنبال صعود در جدول هستند.

 


دوشنبه 23 بهمن ماه 1396 ساعت 10:15
با تلاش و غیرت بچه ها و هوشیاری کادر فنی با سه امتیاز باز خواهیم گشت
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا