شماره‌ی خبر : ‌2578 | تعداد بازدید : 1748
یکشنبه 15 بهمن ماه 1396 ساعت 00:04

تداوم هفته‌های خوب تیم‌های پایه/ماندگاری مس ب،صدرنشینی نوجوانان،صعود نونهالان

هفته‌های خوب تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان تداوم دارد و تیم‌های پایه این باشگاه در این هفته نیز اتفاقات بسیار خوبی را برای خود رقم زدند.

تداوم هفته‌های خوب تیم‌های پایه/ماندگاری مس ب،صدرنشینی نوجوانان،صعود نونهالان

هفته‌های خوب تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان تداوم دارد و تیم‌های پایه این باشگاه در این هفته نیز اتفاقات بسیار خوبی را برای خود رقم زدند.

تیم فوتبال مس ب پس از کش و قوس‌های فراوان موفق شد در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، سهمیه خود را حفظ کند.

تیم مس ب که اولین فصل از حضورش در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور را تجربه می‌کرد در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز در بوشهر میهمان تیم شاهین بود که موفق شد با کسب نتیجه‌ی تساوی در این بازی سهمیه‌ی خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حفظ کند.

شاگردان رضا ترکزاده در بازی هفدهم این فصل خود در بوشهر به مصاف تیم مدعی شاهین رفتند که با کسب تک امتیاز این بازی مهم با هجده امتیاز در رده‌ی هشتم جدول قرار گرفتند و با سقوط تیم‌های شموشک مازندران و فولاد یزد، رسما تا دو هفته پیش از اتمام رقابت‌های این فصل موفق شدند سهمیه‌ی خود را در لیگ دو این فصل حفظ نمایند.

مس ب بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را روز سه‌شنبه 18 بهمن ماه برابر شموشک نوشهر در کرمان میزبانی می‌کند که با توجه به سقوط این تیم و عدم حضورش در این بازی به احتمال فراوان سه امتیاز این بازی را می‌توان به حساب مس ب گذاشت.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان نیز در ادامه‌ی روند مقتدرانه‌ی خود در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور، در کنگ نیز موفق به کسب یک پیروزی دیگر شد.

شاگردان رسول نامجو در این بازی با گل‌های امین شیروانی و مسلم سیدی موفق شدند با نتیجه‌ی دو بر یک از سد میزبان خود تیم البدر گذر کنند تا با کسب هشتمین پیروزی در نهمین دیدار 25 امتیازی شوند و صعود زودهنگام خود را از این گروه به دور بعد قطعی نمایند.

نوجوانان مس که حالا برای صعود به عنوان صدرنشین گروه بازی‌های خود را دنبال می‌کنند، در هفته‌ی آینده با قرعه‌ی استراحت روبرو هستند.

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان نیز با پیروزی بزرگ خود در هفته‌ی آخر دورگروهی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور، در اصفهان وبرابر ذوب‌آهن صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه تثبیت کرد.

شاگردان علی ترکزاده در آخرین بازی دور گروهی برابر تیم دوم جدول یعنی ذوب‌آهن صف‌آرایی کردند که با نتیجه‌ی 3 بر 2 و با گل‌های رضا شاهرخ‌آبادی، مهدی یزدی‌زاده و علی ایرانژاد میزبان خود را شکست دادند و به عنوان صدرنشین به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند.

نونهالان مس حالا باید در این دور منتظر شناخت سایر رقیبان خود باشند تا در جمع هشت تیم صعود کرده به این دور که در دو گروه چهار تیمی بازی‌های خود را به صورت متمرکز برگزار می‌کنند، در جمع دو تیم برتر گروه به دور پایانی مسابقات صعود کنند.

اما در هفته‌ی شانزده مرقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور،تیم جوانان مس کرمان در حالی که تا دقیقه‌ی 88 با نتیجه‌ی یک بر یک در خوزستان برابرتیم صدرنشین فولاد بازی را دنبال می‌کرد با یک پنالتی بحث‌برانگیز بازی را با نتیجه‌ی دو بر یک واگذار کرد.

جوانان مس همینک با 25 امتیاز در رده‌ی ششم جدول رده‌بندی قرار دارند و در بازی هفته‌ی هفدهم خود روز پنجشنبه 19 بهمن در کرمان میزبان تیم فولاد خوزستان خواهند بود.   


دوشنبه 16 بهمن ماه 1396 ساعت 16:01
عملکرد پایه ها عالی بوده تشکر از کادرهای فنی ایشالا بازیکنهای بزرگی از این تیما به فوتبال ایران معرفی بشن
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز