شماره‌ی خبر : ‌2577 | تعداد بازدید : 1483
شنبه 14 بهمن ماه 1396 ساعت 20:19

احمد نخعی: استعفای من در جهت کمک به تیم بود

ارتباط بسیار خوبی بین من و این تیم برقرار است و برای موفقیت این تیم همه کار خواهم کرد و حتی از خودم نیزخواهم گذشت. اگرهفته‌ی پیش استعفای خود را رسما اعلام کردم دلایل خاص خودم را دارم که در راس آن‌ها رسیدن این تیم به جایگاه مطلوب‌تر خود می‌باشد.

احمد نخعی: استعفای من در جهت کمک به تیم بود

احمد نخعی سرمربی این فصل تیم فوتبال مس کرمان که در پایان بازی هفته‌ی قبل مس برابر گل‌گهر سیرجان استعفای خود را از تیم مس اعلام کرده بود، در نهایت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

نخعی در رابطه با این موضوع گفت: قبل از هر چیز بار دیگر تاکید می‌کنم که به عقیده‌ی بنده و اهالی فوتبال کشور، تیم این فصل ما یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک است. این تیم توانایی بسیار زیادی دارد که البته تا به این هفته شرایطی به وجود آمد که نتوانست تمام توان خود را نشان دهد و در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد. بهرشکل فوتبال یک ورزش گروهی است و برای ارتقا و صعود تمام عوامل باید یک عزم همگانی داشته باشند.

نخعی افزود: ارتباط بسیار خوبی بین من و این تیم برقرار است و برای موفقیت این تیم همه کار خواهم کرد و حتی از خودم نیزخواهم گذشت. اگرهفته‌ی پیش استعفای خود را رسما اعلام کردم دلایل خاص خودم را دارم که در راس آن‌ها رسیدن این تیم به جایگاه مطلوب‌تر خود می‌باشد. بهرشکل شاید نیاز بود که اتفاقات جدیدی در این تیم رخ دهد و من امیدوارم که رفتن بنده یکی از آن اتفاقاتی باشد که در روند مثبت شدن حرکت این تیم تاثیرگذار باشد.

وی در رابطه با کادر مدیریتی جدید باشگاه مس کرمان نیز گفت: من پیش از این دورادور آقای کافی را می‌شناختم و کسب عنوان قهرمانی فوتسال مس سونگون در لیگ برتر با مدیریت ایشان نشان می‌دهد که توانمندی‌های لازم را برای کار دارد. در دو روز گذشته نیز جلسات مفصل و بسیار خوب در فضایی سازنده و مثبت داشتیم که در نهایت به این تصمیم رسیدیم. من فکر می‌کنم کادر مدیریتی جدید باشگاه در صورت حمایت همه‌ی شهر و استفاده از تجربه‌های قبلی می‌تواند زمینه موفقیت هرچه بیشتر باشگاه و تیم فوتبال مس را فراهم کند به شرط آنکه در کرمان حمایت اصولی را پیرامون خود ببیند.

نخعی افزود: می‌دانم نتایج کسب شده امسال در خورشان تیم نبود و باعث ناراحتی مردم کرمان شده است اما من تمام تلاش خود را با توجه به اینکه سال اول فعالیتم در لیگ یک بود به کار بستم. گرچه نسبت به سال‌های قبل چندان تفاوتی در نتایج نبود اما از همه‌ی مردم کرمان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به عنوان یک همشهری آن‌ها بیشتر از این باعث شادمانی و افتخار آن‌ها شوم.

نخعی در پایان با انتقاد از کسانی که بعد از جدایی‌اش از مس صحبت‌های بی‌اساس مطرح می‌کنند گفت: متاسفم که برخی فراتر از حد اندازه‌های خود پیرامون من و تیم این فصل صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که تنها زائده‌ی فکر مسموم ان‌هاست. من به صلاح تیم و باشگاه برابر خیلی از این صحبت‌ها سکوت کرده‌ام اما اگر برخی قصد داشته باشند که از سکوت من سوء استفاده کنند و صحبت‌های نابه‌جایی علیه من و تیم این فصل مس مطرح نمایند در برابر آن‌ها ساکت نمی‌نشینم و به همان اندازه که نقدهای منصفانه را قبول دارم برابر حرف‌های بی‌اساس نیز موضع گیری می‌کنم.

وی در پایان ابراز امیدواری که تیم فوتبال مس و باشگاه آن هرچه سریعتر با مدیریت جدید خود به روزهای شیرین‌تری دست یابد و تیم فوتبال مس به جایگاه واقعی خود برسد.


شنبه 14 بهمن ماه 1396 ساعت 21:18
احمد آقا امیدوارم در آینده با قدرت بیشتر برگردید شما یکی از سرمایه های استانین دور از انصافه که همه چی رو گردن شما انداختن واقعا خیلی از عوامل دست به دست هم دادن تا تیم خوب این فصل به جایگاه واقعی خودش نرسه از زمین بی کیفیت باهنر بگیر تا مصدومیت مهاجم اصلی مس آقای تیکدری که خیلی تاثیر داشت تو روند امتیاز گیری مس سومین عامل اشتباهات داوران در نیم فصل اول که واقعا نتیجه بازی رو عوض کردن خیلی از بازی های نیم فصل اول واقعا مس مستحق باخت وحتی تساوی نبود اگه سه تا از بازی های نیم فصل اول که حقمون واقعا برد بود رو امتیاز کامل گرفته بودیم الان رده دوم و سوم بودیم همه به به چه چه میکردن ودر اخر ثبات ثبات ثبات
یکشنبه 15 بهمن ماه 1396 ساعت 11:00
این حرف احمدآقا قبول که میگن نتایج بافصل قبل خیلی تفاوت ندارد .اما این راهم بدانیدکه فصل قبل دراکثربازیهاهشتادیانود درصدبازیکنان بومی بودندودراین فصل هشتاد یا نوددرصد غیربومی
دوشنبه 16 بهمن ماه 1396 ساعت 13:20
مشکل فوتبال کرمان حواشی و منافع شخصی برخی دوستان است،تیم امسال هیچی کم نداشت،بازیکنان از 3 تیم صدر جدول از لحاظ فنی هیچی کمتر دارند، امکانات هم خداوکیلی عالی، ولی دوستان میخواستن مدیریت و بعد کادر فنی خراب کنند تا خودشون برگردن به مجموعه هم مدیریتی هم غیره، مشکل دوستان قطع شدن منافع بود چون مس مثل یک کیسه پول نگاه میکنن. و حق خودشون میدونن واسه برداشت پول ، مگه نساجی هفته دوم به گل گهر در قائمشهر نباخت، یا باختهای دیگه حتی بقیه تیمهای مدعی،مثل خونه و بادران، ولی تنها نذاشتن،پشت تیم خالی نکردن،چون مهم تبم شهرشونه نه منافع شخصی، اینجا حتی مدیریت جدید در فشار میذارن تا به اهدافشون برسنن، خدا قوت میگم مدیریت قبل که به دوستان باج نداد،باشگاه را پاک کرد از وجود اینها هرچند پشت پرده هرکاری کردن واسه ضربه زدن، و این مشکل فوتبال کرمان،همان لجنهایی که چسبیده ان و بارها گفته شد همونایی که آرامش و تمرکز از کادر فنی گرفتن،اختلاف تفرقه بوجود اوردن، با فحاشی از طریق چند نفر هوادار، شایعه پراکنی مختلف و هزار کار دیگه، ایکاش مدیریت قبل و احمد آقا این مسائل بازگو میکردن تا همه چی روشن میشد
دوشنبه 16 بهمن ماه 1396 ساعت 13:54
بازیهای مستقیم و بی برنامه تعویضهای بی اثر و نتایج تاسف باردر کنار ضعف بدنی از خصوصیات بارز تیم بود
دوشنبه 16 بهمن ماه 1396 ساعت 16:03
احمد آقا مرد شریف و دوست داشتنی فوتبال کرمان هست , به تصمیمشون احترام میذاریم و مطمینیم ایشون با توان و انرژی مضاعف به باشگاه برخواهند گشت و مفید خواهند بود
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز