شماره‌ی خبر : ‌2563 | تعداد بازدید : 626
چهارشنبه 11 بهمن ماه 1396 ساعت 17:56

میهمانی‌های آخر هفته تیم‌های پایه مس

تیم‌های مختلف پایه مس در روزهای آخر هفته در رقابت‌های خود، به میهمانی رقبای خود خواهند رفت.

میهمانی‌های آخر هفته تیم‌های پایه مس

تیم‌های مختلف پایه مس در روزهای آخر هفته در رقابت‌های خود، به میهمانی رقبای خود خواهند رفت.

ازسری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم مس ب عصر روز پنجشنبه 12 بهمن ماه در بوشهر میهمان تیم شاهین خواهد بود.

تیم مس ب همینک از شانزده بازی خود هفده امتیاز کسب کرده است و در رده‌ی هشتم جدول گروه خود جای دارد و برای اینکه خیال خود را از منطقه‌ی خطرناک جدول راحت کند نیاز به کسب امتیاز در زمین شاهین دارد که با 29 امتیاز در رده‌ی چهارم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور از ساعت 14 و 45 دقیقه عصر پنجشنبه 12 بهمن ماه میهمان تیم فولاد خوزستان می‌باشد.

جوانان مس که با 25 امتیاز در رده‌ی ششم جدول رده‌بندی خود جای دارند، در فکر کسب امتیاز با ارزش از زمین تیم فولادی هستند که با 32 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

تیم فوتبال نوجوانان مس کرمان در بازی نهم این فصل خود روز جمعه به میدان خواهد رفت و از ساعت 14 و 15دقیقه روز سیزدهم بهمن ماه در کنگ به مصاف البدر خواهد رفت.

نوجوانان مس با 22 امتیاز با اقتدار در صدر جدول گروه خود جای دارند و تیم البدر با 5 امتیاز در رده‌ی ششم گروه می‌باشد.

و در نهایت تیم فوتبال نونهالان مس کرمان که صعودش را به عنوان یکی از دو تیم گروهش به دور بعد بازی‌ها قطعی کرده است، در آخرین بازی دور گروهی خود روز جمعه در اصفهان میهمان تیم ذوب آهن اصفهان می‌باشد.

نونهالان مس همینک با 11 بازی خود 24 امتیاز را در پرونده دارند و اگر برابر ذوب آهن که با 22 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارند به پیروزی برسند، می‌توانند صدرنشینی خود را برای صعود به دور بعد تثبیت نمایند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا