شماره‌ی خبر : ‌2558 | تعداد بازدید : 2723
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 16:56

استعفای احمد نخعی در کنفرانس بعد از بازی

اینجا اعلام میکنم این اخرین بازی بود که با مس کرمان بودم و از هواداران و مردم کرمان به دلیل این باخت خیلی عجیب عذرخواهی می کنم. در تاریخ فوتبال کرمان چنین باختی در لیگ یک نداشتیم... امیدوارم حلالم کنند.

استعفای احمد نخعی در کنفرانس بعد از بازی

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان از سمت خود استعفا کرد.

احمد نخعی در نشست خبری پس از بازی برابر گل گهر سیرجان گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما بازی را خوب آغاز کردیم. در نیمه اول بازی روانی را انجام دادیم و موقعیت های خوبی داشتیم و بر خلاف بازی دو گل خوردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم چندین بار برای تغییر نتیجه سیستممان را عوض کردیم. متاسفانه گل‌های بعدی را دریافت کردیم. به مردم و تیم خیلی خوب سیرجان تبریک می گویم.

نخعی افزود: اینجا اعلام میکنم این اخرین بازی بود که با مس کرمان بودم و از هواداران و مردم کرمان به دلیل این باخت خیلی عجیب عذرخواهی می کنم. در تاریخ فوتبال کرمان چنین باختی در لیگ یک نداشتیم... امیدوارم حلالم کنند.


یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:08
کسی که میخواست با دربدر کردن فوتبالیستهای کرمانی ریشه فوتبال کرمان را بزند دیدی خداوند چگونه ریشه خودش را خشکاند
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:11
سلام چقد با اعصاب هواداران بازی میکنید؟؟حتما باید ی همچین نتیجه ای گرفته بشه تا اتفاقی ک باید چند بازی قبل میافتاد بیفته ،تازه اونم از طرف خودمربی نه باشگاه،بازهم خجالت نکشین حمایت کنین!
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:13
با سیاه بازی کار پیش نرفت دست خدا بالاتر است خدا حافظ سرمربیگری
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:13
باسلام ب مدیر سیستم،لطفا نظر بنده را تایید فرمایید
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:24
یک کلام ختم کلام مس آسیایی رو کسانی نابود کردن که شعار بومی گرایی سر دادن الفاتحه
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:31
ما به تو نیاز داریم تنها تو قادری مارا به دسته دو ببری تو رو به خدا نرو تو مایه فخر مایی نانت حلال است از همون اول میدونستی کار بلدی هرچه مردم گفتند تو اعتنا نکردی مس به افرادی چون تو ومدیر عامل نیاز دارد تو سنگین ترین شکست را به مس تحمیل کردی تو محشری از همه سری
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:34
همون که بهتر رفتی ،انتخاب نخعی از روز اول اشتباه بود نمیدونم تو سابقه حرفه ایی داشتی که امدی اینجا،با این گندی که زدی هر کی بیاد نمیتونه تیم جمع کنه
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 17:40
دوهفته پیش گفتم شما که ادعا داشتن بهترین آکادمی راداریدپس چراازبازیکنان جوان کرمانی استفاده نمیکنیدومیرویدبازیکنان پیری که تیمهایشان آنهارانمیخواهندمی آوریدوهزینه اضافی برای تیم درست میکنید .که انعکاس ندادید.حالابه حرف من رسیدید
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 18:18
اینهم نتیجه پافشاری بیخود بر مربی بومی، احمد نخعی را طوری سوزاندیم که دیگر اعتماد به او سخت باشد. ای کاش بعد از نتایج خوب او در تیم مس ب، یک یا دو سال به عنوان دستیار از ایشان در کنار یک مربی بزرگتر استفاده می کردیم . برای نخعی بزرگوار آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم مسئولین استانی فکری جدی برای مس فصل بعد کنند. کادر فنی قوی و تیمی ببندند که خیالمان راحت باشد و ارزوی لیگ برتر برای کرمان بزرگ با اینهمه سرمایه و استعداد چندین ساله نشود.
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 18:33
تا توی کرمان یه آبروریزی راه نیوفته هیچکی آدم نمیشه... تعارف نکنین تو رو خدا... بازم از زمین بد بگین.
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 18:35
احمدآقای نخعی مربی خوبی بودولی حیف که حمایت نشدازطرف هیات مدیره .وقتی تیم مس بااین همه امکانات یه زمین خوب وباکیفیت نداره چطوری میخوابره لیگ برتر...؟
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 18:36
احمدآقای نخعی مربی خوبی بودولی حیف که حمایت نشدازطرف هیات مدیره .وقتی تیم مس بااین همه امکانات یه زمین خوب وباکیفیت نداره چطوری میخوابره لیگ برتر...؟
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 18:40
پول که هست مورینیو را بیاورید بی خیال یه مدت یه پولی به اون بنده خدا برسه!!!!!
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 20:22
متاسفانه اینو باید به انکسانی که دم از بومی گرایی می‌زدند گفت که همیشه مربی چراغ یک تیم است افسوس که نوش دارو بعد از مرگ سهراب فایده ندارد
یکشنبه 8 بهمن ماه 1396 ساعت 21:09
خودم نمیدونم چرا اما خیلی دوستش دارم با اینکه از لحاظ فنی منتقد احمدآقا هستم و معتقدم خوب عمل نکرد.. البته بی انصافی هم هست همه تقصیرات رو گردن احمدآقا بندازیم به هر حال ایشون تمام تلاشش رو کرد اما قبول کنیم که ایشون باید به لحاظ فنی تقویت میشد. گرچه باید حرفاش رو هم بشنویم و دلایل عدم موفقیتش رو هم از زبون خودش بشنویم بعد قضاوت کنیم. متاسفانه ما تو ایران شاهدیم که با یک سری اقدامات نسنجیده (از طرف مدیران و البته خود شخص) و انتخاب های بد موقع و بدون فراهم کردن بستر لازم برای موفقیت مهره هامون از نظر آموزشی و ... راحت مهره سوزی میشود. اما خب در هر صورت ایشون همشهریمونه و از سرمایه های ورزشی استان و باشگاه مس هستش نباید پشتش رو خالی کنیم و به همین راحتی بسوزونیمش... خود ایشون باید کلاس های پیشرفته مربی گری رو بگذرونه با دوره های روانشناسی و مدیریت ورزشی و ... تو این کلاس ها بیشتر آشنا بشه و باشگاه هم شرایطی رو فراهم کنه که کنار مربیان بزرگ وطنی و حتی بین المللی کار کنه و بیشتر آموزش ببینه و انشالله دوباره تو یک شرایط بهتری با قدرت برگرده و برای مس و کرمان افتخارآفرینی کنه..
دوشنبه 9 بهمن ماه 1396 ساعت 07:13
نخعی دوست داریم مرسی به این اعتماد به نفس خوب تیمی ساختی
دوشنبه 9 بهمن ماه 1396 ساعت 22:30
با سلام .... خیلی خوب است با استعفای اقای نخعی موافقت نشود دو بازی دیگر به او فرصت بدهید ...اگر نتیجه نگرفت بعد....من نمیدونم اقای نخعی چقدر در بستن تیم نقش داشته وقتی تیم را نگاه میکنی حتی یه بازیکن طراز اول یا تاثیر گذار نداره در نیم فصل هم خرید های خوبی نشده ..... یکی جواب بده تیم با بودجه کم بسته شده که دست اقای نخعی بسته بوده.... یا بودجه بوده خود اقای نخعی کم کاری کردند .... لطفا خواهشا جواب بدهید.... باسخگو باشید......تیم ضعیف بسته شده....
سه‌شنبه 10 بهمن ماه 1396 ساعت 11:42
سلام و درود ب مدیر سایت،بابت ثبت سلیقه ای نظرها!!
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا