شماره‌ی خبر : ‌2548 | تعداد بازدید : 1163
چهارشنبه 4 بهمن ماه 1396 ساعت 09:51

آخر هفته شلوغ سلیمی‌کیا با بازی تیم‌های پایه مس

ورزشگاه پیر سلیمی‌کیا کرمان در روزهای آخر هفته با بازی تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان روزهای شلوغی خواهد داشت.

آخر هفته شلوغ سلیمی‌کیا با بازی تیم‌های پایه مس

ورزشگاه پیر سلیمی‌کیا کرمان در روزهای آخر هفته با بازی تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان روزهای شلوغی خواهد داشت.

از سری رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور، تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در بازی یازدهم این فصل خود روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه از ساعت 12 و 30 دقیقه در ال‌مسینو نونهالان میزبان تیم نونهالان مس رفسنجان می‌باشد.

نونهالان مس کرمان که همینک با 23 امتیاز صعود خود را از گروهشان تثبیت کرده‌اند، در این بازی برای صدرنشینی در گروه به مصاف رقیب می‌روند.

در همین روز یعنی پنجشنبه 5 بهمن ماه و پس از بازی تیم نونهالان، تیم جوانان مس کرمان از ساعت 14 در ورزشگاه سلیمی‌کیا به میدان خواهد رفت و میزبان تیم البدر بندرکنگ خواهد بود.

جوانان مس کرمان در پایان هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر کشور با 22 امتیاز در رده‌ی ششم جدول قرار دارند و تیم البدر با 27 امتیاز در رده‌ی سوم جدول می‌باشد.

اما در روز جمعه رقابت تیم‌های پایه مس در رده‌ی نوجوانان ادامه پیدا خواهد کرد و تیم نوجوانان مس کرمان از ساعت 13 و 45 دقیقه روز جمعه 6 بهمن ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم فولاد یزد خواهد بود.

نوجوانان مس از 7 بازی قبلی خود 6 پیروزی و 1 تساوی را در کارنامه دارند و با 19 امتیاز در صدر جدول گروه خود تکیه زده‌اند. فولاد یزد هم با 16 امتیاز در رده‌ی دوم نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌ی تیم نوجوانان مس می‌باشد و از این رو بازی دو تیم حساسیت‌‌های خاص خود را خواهد داشت.

اما در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، تیم فوتبال امیدهای مس کرمان عصر روز سه‌شنبه در اهواز میهمان تیم فولاد خوزستان بود که در یک بازی سنگین و نفس‌گیر برابر میزبان قدرتمند خود تن به شکست سه بر دو داد.

گل‌های امید مس کرمان را در این بازی سعید رفعتی و مهدی تجلی به ثمر رساندند.

امیدهای مس کرمان با این شکست 20 امتیازی باقی ماندند و در رده‌ی نهم جدول رده‌بنندی لیگ برتر قرار گرفتند. این تیم بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را روز سه‌شنبه دهم بهمن ماه در اهواز برابر نفت این شهر برگزار خواهد کرد.

و خبر دیگر از تیم‌های پایه مس اینکه سرمربی تیم مس ب با توبیخ کتبی از سوی کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.

رضا ترک زاده، سرمربی تیم مس نوین کرمان در دیدار برابر تیم مقاومت تهران از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم به دلیل اعتراض به داور بازی، از مسابقه اخراج شد. وی به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو