شماره‌ی خبر : ‌2544 | تعداد بازدید : 1117
دوشنبه 2 بهمن ماه 1396 ساعت 13:42

راه‌اهن نقطه عطف می‌شود/خاطرات بازی گچساران در سال 93 برای مس تکرار می‌شود؟!

حالا در سال 96 مس در مقطعی مشابه و به شکلی یکسان، مس پیروزی برابر راه‌اهن کسب کرد که شباهت زیادی به بردش برابر نفت وگاز گچساران داشت... خیلی از هواداران مس دوست دارند که با اتفاقات بعد از این بازی و تغییر روند هفته‌های اخیر تیم در کسب نتیجه، بار دیگر

راه‌اهن نقطه عطف می‌شود/خاطرات بازی گچساران در سال 93 برای مس تکرار می‌شود؟!

تیم فوتبال مس کرمان به خوبی می‌دانست با عدم کسب سه امتیاز در بازی با راه‌اهن تا چه اندازه با دردسر و چالش مواجه می‌شود و از همین رو بود که برای کسب پیروزی در این بازی تا دقیقه‌ی 103 خود را به آب و آتش زد ودر نهایت به هدف اصلی خود که سه امتیاز بود دست یافت.

هرچند خیلی‌ها توقع کسب پیروزی راحت والبته پرگل را از مس در این بازی داشتند اما باتجربه‌ترهای دنیای فوتبال می‌دانند که در دوربرگشت بازی برابر تیم‌های در معرض سقوط تا چه اندازه سخت و سفت می‌شود و اکثر تیم‌ها برابر همین راه‌اهن قعر جدولی به دشواری مس برنده شده بودند.

هرچند مس فعلا آنقدر استرس و دردسر دارد که این سه امتیاز سخت لبخند را به معنای واقعی کلام روی صورتش ننشاند اما این پیروزی می‌تواند زمینه‌ساز یک اتفاق بزرگ باشد... اتفاقی که در سال 93 برای مس در دور برگشت بازی‌های لیگ یک آن فصل رخ داده بود...

بازی دیروز مس برابر راه‌اهن و شکل و شمایل این پیروزی، ذهن هواداران دوآتشه مس را متبادر به یک بازی با همین سبک وسیاق کرد... بازی مس در لیگ یک سال 93 برابر نفت وگاز گچساران در کرمان.

در آن بازی که در هوای بسیار سرد کرمان برگزار می‌شد، مس در اوج استرش و تشویق قرار داشت... در ان فصل و تا پیش از این بازی مس بدترین نتایج ممکن در لیگ یک را گرفته بود و از همه سو زیر فشار قرار داشت.

مس که بازی‌های قبل خود را با نتایجی بد و ناامید کننده سپری کرده بود در میانه‌ی آن فصل به بازی برابر تیم قعر جدولی نفت و گاز گچساران رسید.

همه انتظار داشتند که مس با پیروزی در این بازی خانگی مسیر را برای خودش متفاوت کند اما جریان بازی گره خورد و هرچند مس ابتدا با گل زنده‌روح از حریف خود پیش افتاد اما با دریافت گل تساوی، تا دقیقه‌ی 90 بازی را یک بر یک پیش می‌برد.

در حالی که همه آماده‌ی انفجار از یک تساوی خانگی دیگر بودند و عصبانیت‌ها از این تساوی خانگی در حال رونمایی بود و همه منتظر تداوم روزهای دشوار مس درآن مقطع بودند، گل دقیقه 93 مهرداد آوخ روزگار را برای مس عوض کرد....

با کسب آن پیروزی روند حرکتی تیم مس به طور کلی متفاوت شد و با تغییراتی که به مجموعه‌ی تیم وارد شد و دوباره اتحاد و همدلی را در تیم مس از نو کرد، سبب شد که پیروزی مس برابر نفت وگاز گچساران نقطه‌ی عطفی به تمام معنا برای مس در آن فصل شود.

مس با روحیه‌ای که از این بازی گرفت و شوک‌های مثبتی که به خود دید ، در ادامه‌ی کار از ده بازی بعد خود هفت پیروزی، دو تساوی و یک شکست را ثبت کرد تا از رتبه‌های انتهایی جدول به بالای جدول و در نهایت بازی پلی‌آف لیگ یک آن سال صعود کند تا مشخص شود بزرگی برد برابر گچساران وعوض شدن روحیه‌ی تیم بعد از این بازی تا چه حد اثر گذار بوده است.

حالا در سال 96 مس در مقطعی مشابه و به شکلی یکسان، مس پیروزی برابر راه‌اهن کسب کرد که شباهت زیادی به بردش برابر نفت وگاز گچساران داشت... خیلی از هواداران مس دوست دارند که با اتفاقات بعد از این بازی و تغییر روند هفته‌های اخیر تیم در کسب نتیجه، بار دیگر نقطه‌ی عطفی به موقع از تیم خود ببینند که آن‌ها را به بالای جدول برساند.

این اتفاق برای مس که تجربه‌ی مشابه دارد قابل رخ دادست اگر مس از مسیر راه‌اهن همان نقطه‌ی عطف نفت وگاز را بگذارد. 


سه‌شنبه 3 بهمن ماه 1396 ساعت 12:05
امیدواریم این برد شروع خوبی باشه برای صعود در جدول تیم مس پتانسیل کافی برای بالا نشینی در جدول رو داره
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز