شماره‌ی خبر : ‌2543 | تعداد بازدید : 2272
دوشنبه 2 بهمن ماه 1396 ساعت 12:22

حاشیه‌های بازی مس و راه‌آهن/عجیب‌ترین بازی فصل!

بازی تیم‌های مس کرمان وراه‌آهن تهران را می‌توان به جرات عجیب‌ترین بازی این فصل مس کرمان دانست... دیداری پر از اتفاقات ریز و درشت که از قبل شروع خود تا بعد از اتمام آن دردل خود ماجراهای عجیب و غریب داشت.

حاشیه‌های بازی مس و راه‌آهن/عجیب‌ترین بازی فصل!

بازی تیم‌های مس کرمان وراه‌آهن تهران را می‌توان به جرات عجیب‌ترین بازی این فصل مس کرمان دانست... دیداری پر از اتفاقات ریز و درشت که از قبل شروع خود تا بعد از اتمام آن دردل خود ماجراهای عجیب و غریب داشت.

ماجراهای این بازی از پیش از آن شروع شد... در حالی که به دلیل آماده نبودن محیط فیزیکی ورزشگاه امام علی قرار بود این بازی در استادیوم اختصاصی گل‌گهر سیرجان برگزار شود، اما تیم راه‌اهن پیش از بازی با اعتراض به این موضوع اعلام کرد که محل بازی برای آن‌ها چمن طبیعی ورزشگاه امام علی ابلاغ شده است و آن‌ها تحت هر شرایطی در ورزشگاه امام علی به میدان می‌روند و همین موضوع سبب شد که تنها دو ساعت مانده به شروع بازی محل برگزاری بازی در اتفاقی عجیب تغییر کند.

اما بازی در ورزشگاه در حال بازسازی امام علی سیرجان ماجراهای خاص خود را داشت... در حالی که چمن این ورزشگاه کیفیت مطلوبی داشت اما رختکن و جایگاه‌های این ورزشگاه اصلا آمادگی میزبانی این بازی را نداشت و حتی نیمکت ذخیره‌های این ورزشگاه نیز در زمانی به ورزشگاه رسید که نفرات دو تیم در حال گرم کردن خود بودند!!

بهرشکل شرایط برای برگزاری این بازی فراهم شد تا اتفاقات حاشیه‌ای بازی در داخل زمین آغاز شود...

در حالی که محسن بیاتی‌نیا سرمربی تیم راه‌آهن به دلیل محرومیت روی سکوها نشسته بود، از همان شروع بازی اعتراض‌های خود را به داور آغاز کرد و در حالی که به دلیل خالی بودن ورزشگاه صدای او کاملا پخش می‌شد، بارها داور را به اتهامات گوناگون روبرو ساخت!!

همین رفتار نیمکت تیم راه‌اهن را نیز کاملا متاثر کرده بود به طوری که با هر سوت داور اعتراض آن‌ها بلند می‌شد در نهایت حمید شرفی بازیکن سابق مس کرمان که روی نیمکت راه‌اهن نشسته بود نیز اخراج شد.

در صحنه‌ی گل تیم راه‌اهن بازیکنان تیم مس به علت مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم ایستاده بودند تا حریف توپ را برای مداوای بازیکنان خودی بیرون بزند اما آن‌ها از توقف بازیکنان مس استفاده کردند و گل تساوی را به ثمر رساندند که با اعتراض شدید تیم مس روبرو شدند.

با وجود امکانات بسیار ضعیف ورزشگاه امام علی سیرجان، پخش مستقیم این بازی از شبکه‌ی پنچ و کانال اینترنتی ققنوس با کیفیتی قابل قبول انجام گرفت.

بعد از گل تیم راه‌اهن درنیمه‌ی دوم به کرات بازیکنان این تیم برای اتلاف وقت خود را روی زمین می‌انداختند و این موضوع سبب کلافگی بازیکنان مس شد تا جایی که فرهاد سالاری کاپیتان مس که سابقه‌ی هم بازی بودن با بیاتی‌نیا را داشت از او درخواست خجالت بابت این همه اتلاف وقت بازیکنانش را داشت!

تعداد نزدیک به 50 نفر از هواداران مس در هوای سرد سیرجان تیم مس را به خوبی مورد تشویق قرار داده بودند هرچند آن‌ها در دقایق پایانی به دلیل تساوی بازی معترض بودند و علیه تیم مس شعارهایی دادند اما در نهایت با پیروزی مس آن‌ها با ناراحتی ورزشگاه سیرجان را ترک نکردند.

مس بعد از 13 سال میزبانی خود را در شهری غیر از کرمان برگزار کرد... آخرین باری که مس در شهری غیر از کرمان میزبان بازی‌هایش بود به سال 1383 برمی‌گشت که به دلیل خرابی ورزشگاه‌های کرمان، مس در زرند از بازی‌های خود میزبانی می‌کرد.

در دقیقه‌ی 95 با پنالتی که به سود مس اعلام شد و تصمیم داور بازی نیز کاملا درست بود، جنجال‌های تیم راه‌اهن به اوج خود رسید و این تیم ترک زمین کرد و تا 5 دقیقه نیز به داخل زمین برنگشت و در نهایت این تیم برای زدن ضربه‌ی پنالتی مس به زمین آمد.

گل شاهرخ غلامرضاپور در دقیقه 103 دیرهنگام‌ترین گل تاریخ تیم فوتبال مس در جریان بازی‌های لیگ بوده است. این گل در حالی به ثمر رسید که زدن ضربه‌ی پنالتی در این دقیقه الحق دل شیر می‌خواست که شاهرخ تیم مس به خوبی از پس آن برآمد

بعد از گل تیم مس بازیکنان این تیم که می‌دانستند احمد نخعی سرمربی تیم آن‌ها تا چه حد زیر فشار قرار دارد، گل را به او تقدیم کردند و سرمربی مس نیز با چشمانی اشکبار بازیکنان تیم خود را در آغوش گرفت.

مجموع این اتفاقات و حواشی سبب شد که مس یکی از عجیب‌ترین و دراماتیک‌ترین بازی‌های عمر تیم خود را این هفته برگزار کند.


دوشنبه 2 بهمن ماه 1396 ساعت 22:10
دقیقه ی 103؟!
سه‌شنبه 3 بهمن ماه 1396 ساعت 12:04
واقعا برای مدیران تیم مس و مدیران ورزش کرمان مایه سرافکندگی هست که بازی مس به دلیلی نبود زمین مناسب بره یه شهر دیگه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز