شماره‌ی خبر : ‌2527 | تعداد بازدید : 1314
چهارشنبه 27 دی ماه 1396 ساعت 09:27

حمایت جمعی از مربیان و هواداران فوتبال کرمان از سرمربی مس کرمان

جمعی از مربیان و هواداران کرمانی با حضور در تمرین تیم فوتبال مس از سرمربی کرمانی این فصل تیم مس کرمان حمایت کردند.

حمایت جمعی از مربیان و هواداران فوتبال کرمان از سرمربی مس کرمان

جمعی از مربیان و هواداران کرمانی با حضور در تمرین تیم فوتبال مس از سرمربی کرمانی این فصل تیم مس کرمان حمایت کردند.

در حالی که در روزهای گذشته برخی خواستار جدایی این مربی شده بودند، جمعی از هواداران و مربیان کرمانی نیز با حمایت از احمد نخعی خواستار ادامه‌ی کار وی و حمایت بیشتر جامعه‌ی فوتبال کرمان از او شدند.

آن‌ها در دیداری که با سرمربی فوتبال مس داشتند به وی اعلام کردند که در شرایطی مشابهه بسیاری از مربیان سرشناس کشور در تیم مس کرمان فرصت‌های بیشتری برای کار در تیم داشتند و این شرط انصاف می‌باشد که به یک مربی کرمانی نیز فرصت کافی داده شود و حمایت لازم از او در شهر خودش بیشتر از این به عمل بیاید.

این افراد به احمد نخعی گوشزد کردند که برای خاطر خود و اعتبار جامعه‌ی مربیان کرمانی، با تمام توان در هفته‌های آتی تیم خود را به زمین بفرستد تا با کسب چند نتیجه‌ی خوب، فضای کار برای وی در آینده جهت نشان دادن توانایی‌های بیشتر خود بیش از پیش باز گردد.


چهارشنبه 27 دی ماه 1396 ساعت 10:05
متاسف از اینکه نظرات بحق مردم را پخش نمی کنید بدین جهت شما را هم در راستای روند کورکورانه این باشگاه می بینیم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دوست عزیز بسیاری از نظرات مخالف قابل انتشار برروی سایت باشگاه مس درج می شود ولی در هیچ باشگاه ورزشی در دنیا نظرات غیرقابل انتشار در مخالفت با عوامل باشگاه در سایت رسمی آن باشگاه تائید نمی گردد و این فقط شامل سایت باشگاه مس نیست و شاید بهتر باشد این گونه نظرات در سایت های ورزشی دیگر استان مطرح گردد. اما بدون شک هر نظری که قابل انتشار هم نباشد ولی نکته ای مفید در خود داشته باشد به سمع و نظر عوامل باشگاه مس خواهد رسید.
چهارشنبه 27 دی ماه 1396 ساعت 16:10
اینجانب به شخصه ان علاقه وتعصب قبلی برای مس را ندارم،ومثل گذشته از شکست های این تیم آزرده خاطر نمیشم.این اتفاق ببشتر به خاطر عدم موفقییت مس درصعودبه لیگ برتراست.
چهارشنبه 27 دی ماه 1396 ساعت 19:05
با سلام اولا دست دوستان درد نکنه کار خوبی کردن ولی حداقل کاش میدادن یک آدم با سوادتری پارچه رو می نوشت (همایت....!؟) دوما بعد از چند سال ناکامی قطعا در مقطع کنونی موفقیت و صعود مس به لیگ برتر بر هر امر دیگه ای اولویت داره حتی بحث بومی گرایی هم باید در این راستا باشه برای تنویر افکار عمومی و تلطیف فضای کار برای کادر فنی پیشنهاد می کنم حتما یک گزارش تفصیلی در مورد مقایسه عملکرد تیم امسال با پارسال تا همین مقطع از فصل و تعداد بازیکن های کرمانی امسال تیم با تعداد بازیکن های بومی پارسال و البته تعداد فرصت بازی های اونا حتی به دقیقه تهیه کنید. آخه حرف خیلی از منتقدین این هستش که علیرغم شعار بومی گرایی و حضور یک کرمانی در رأس کادر فنی تعداد بازیکن های بومی تفاوت چندانی با سالهای قبل نکرده یا اگه هم افزایش پیدا کرده در میدان دادن به اونها و دقایق حضور در بازی ها عملا هیچ اتفاق خاصی نسبت به قبل نیوفتاده! تا حداقل به دلیل این نکته مثبت چشمونو بر نتایج نامطلوب تیم ببندیم...!! اصلا این فصل هیچی... الان باشگاه از آقای نخعی بخواد نام چندتا بازیکن بومی که برای فصل بعد آماده و مهیا کرده نام ببره چه دفاعی از خودش حداقل تو این بخش می تونه داشته باشه؟ اسم کیا رو میتونه ببره؟ واقعا چه تضمینی برای صعود قطعی و صد در صد سال بعد وجود داره...!؟ شما یا خود احمدآقای نخعی یا آقای مسعودزاده بنده خدا که هیچی کم نذاشت از حمایت مادی و معنوی برای این تیم با این نوع بازی ها و همین روند کنونی قول 100 درصد صعود فصل بعد رو می تونید بدید به هوادارا...!؟
اسحق زند کازرونی
0
0
پنج‌شنبه 28 دی ماه 1396 ساعت 10:07
با سلام با نظر دیگر دوستان در زمینه حمایت از نخعی عزیزصددرصد موافقم نتیجه زحمات ایشان سال آینده دیده خواهد شد حتی استعفای جناب مدیر عامل نیز منطقی نیست چرا که الآن اشراف خوبی به تیم دارند وانشاالله با نیت صادقانه ای در ایشان دیده میشود شرایط بزودی متحول خواهد شد متآسفانه ما کرمانیها با وجودی که به بیحالی مشهوریم بسیار عجولیم اگر آینقدر عجله در رفتن به لیگ برتر داریم باید سر کیسه را بیشتر شل کرد دنیای حرفه ای تعارف ندارد هر چه پول بدهی آش میخوری واقعآ با تیم کم ستاره صعود مشکل است البته ستاره های زنده نه فسیل شده این یکطرف قضیه . قضیه بسیار مهمتری که از قدیم در شهرمان وجود داشته ومتاسفانه هنوز دیده میشود وشاید واقعآ رفع آن در توان یک باشگاه نباشد و عوامل بسیاری در رفع آن بایستی کوشش کنند تفرقه ودو دستگی در اهالی فوتبال شهرمان است که همیشه خطرناکترین حریف ما خودمان بوده ایم و هنوز که هنوز است این درد چاره نشده وشاید هم منافع برخی در ادامه همین روند منحوس باشد ایکاش یکبار برای همیشه چاره ای برای این درد یافت میشد تا فوتبال ریشه دار کرمان حقانیت خود را به منصه ظهور میرساند. بامید آنروز اسحق زند کازرونی
پنج‌شنبه 28 دی ماه 1396 ساعت 10:08
ببخشید نظرات که من دادم چرا منتشر نمیشود؟ نظرات من در راستای حمایت از باشگاه و مهالفت با نکات فنی سرمربی است .واقعا چرا پخش نمیکنین نظرات رو؟
جمعه 29 دی ماه 1396 ساعت 11:40
ما ک هرگز ب جایی نمی رسیم، پ بهتره سرمربی کرمانی داشته باشیم تا بازیکن کرمانی تربیت کنیم
سه‌شنبه 3 بهمن ماه 1396 ساعت 12:06
مس اگه میخواد لیگ برتری بشه باید مربیش در تراز لیگ برتر باشه مربیان بومی کرمان بسیار تا لیگ برتری باشند فاصله دارند
جهانشاه پور
0
1
چهارشنبه 4 بهمن ماه 1396 ساعت 13:12
باسلام .دوستان مس اگرمیخوادبه لیگ برترصعودکنه بایدکادرفنی قوی داشته باشه استادیوم خوبی داشته باشه.بعدشم بااین حاشیه ها که تماشاگران کرمانی برای این تیم درست میکنن ده سال دیگه هم بگذره مس بهترین مربی جهان روهم بیاره بااین حاشیه هابه لیگ برترصعودنمیکنه.ازنظر کارشناسی بنده مس اگرمیخوادبه لیگ برترصعودکنه باید مردم .استانداری.صداوسیماو...از مس کرمان حمایت کنندتابه لیگ برترصعودکند.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز