شماره‌ی خبر : ‌2509 | تعداد بازدید : 2202
سه‌شنبه 19 دی ماه 1396 ساعت 09:50

نخعی:از بازی تیم برابر شهرداری عذرخواهی می‌کنم/بازیکنانم به خاطر آبروی خود در زمین می‌جنگند

من ایمان دارم که بازیکنان تیمم خیلی فراتر از آنچه هستند که در بازی با شهرداری نشان دادند و در اکثریت مسابقه‌های نیم فصل اول، بازی‌های شایسته‌ی خود را نشان داده‌اند چراکه آن‌ها با شرف و آبروی خود در زمین برای پیراهن تن خود تلاش می‌کنند.

نخعی:از بازی تیم برابر شهرداری عذرخواهی می‌کنم/بازیکنانم به خاطر آبروی خود در زمین می‌جنگند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از بازی آخر تیم خود برابر شهرداری تبریز و شکست خانگی برابر این تیم از هواداران تیم مس و مردم کرمان عذرخواهی کرد.

احمد نخعی در این باره گفت: در بازی برابر شهرداری تبریز به شکلی بازی کردیم که اصلا برای خود من قابل باور نبود... دقیقا مثل هوای کرمان یخ بسته بودیم و هر کسی بازی‌های تیم ما را در این فصل دنبال کرده بود متوجه می‌شد که نمایش ما در این بازی با هیچ‌کدام از بازی‌های قبل ما شباهت نداشت. البته بازی‌های بعد از تعطیلات بلند مدت شرایط غیرمترقبه‌ای دارند که متاسفانه این شرایط با سهل انگاری ما علیه ما قرار گرفت اما قطعا این باخت ذهن تیم ما را بیدار می‌کند و دیگر این شکل بازی تکرار نخواهد شد.

سرمربی مس ادامه می‌دهد: مطمئنم که دیگر بازیکنان تیم مس اینگونه بازی نخواهند کرد و من به همراه تیمم به خاطر بازی ضعیف برابر شهرداری تبریز باید از مردم عذرخواهی کنیم و متوجه باشیم که عدم آمادگی ذهنی برای یک بازی چگونه می‌تواند ما را در زمین مسابقه با مشکلات بزرگ مواجه کند.

نخعی به شایستگی بازیکنان خود اشاره می‌کند و می‌گوید: من ایمان دارم که بازیکنان تیمم خیلی فراتر از آنچه هستند که در بازی با شهرداری نشان دادند و در اکثریت مسابقه‌های نیم فصل اول، بازی‌های شایسته‌ی خود را نشان داده‌اند چراکه آن‌ها با شرف و آبروی خود در زمین برای پیراهن تن خود تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: بهرحال ما تیم جوانی هستیم و ممکن است در یک بازی با همین جوانی و کم تجربگی ضربه بخوریم اما همین قدرت جوانی را با درس گرفتن از اتفاقات این بازی عاملی خواهیم کرد برای جبران و بازیکنان تیم مس در بازی بعدی با تلاش خود ثابت می‌کنند که نمایش بازی قبل یک اتفاق بوده است.

نخعی می‌افزاید: ما می‌خواهیم در زمین جنگندگی خود را فارغ از نتیجه نشان دهیم. در بسیاری از بازی‌های نیم فصل اول که نتیجه هم نگرفتیم اما همگان اذعان داشتند که تیم در زمین با غیرت و تلاش خود جنگیده است اما در بازی با شهرداری تبریز نه جنگیدیم و نه نتیجه گرفتیم اما این اتفاق دیگر در تیم ما تکرار نمی‌شود.

سرمربی مس با تاکید بر اینکه او و شاگردانش در بازی‌های بعد حنگندگی و غیرت خود را ثابت خواهند کرد گفت: قبل از هر هدف و نتیجه‌ای مهم نشان دادن نهایت تلاش ما در زمین است. ما به شرف خود باور داریم و از همین رو در بازی سخت هفته‌ی آینده در بابل و برابر خونه به خونه در ابتدا می‌خواهیم با تمام شرف و غیرت خود تمام توانمان را در زمین نشان دهیم و در ادامه‌ی آن نتیجه را کسب کنیم.


رضا م ازکرمان
0
3
سه‌شنبه 19 دی ماه 1396 ساعت 12:42
باسلام واحترام واقعا این تیمی بود که نتجه گرفت در خونه خودمان وامتیاز رادو دستی تقدیم نمودیم واقعا خیلی زشت وزننده بود این با خت این تیم که هزینه های هنگفت صرف میشود واین هم بازی اون با یه تیم ته جدولی وای بحال بازی با تیم های بالا ی جدول چطور میشه تیم ها نتجه میگیرن وبه ما که میرسه شکوه داریم زمین خراب است جناب اقای نخعی این حرفها برای ما مردم کرمان درست نیست خواهشا یه فکر اساسی برای این تیم انجام دهیدتیم هایی که بدون هیچ امکاناتی نتجه میگیرند وما بااین امکانات هنوز اندر خم یه کوچه ایم چرا را باید از شماها شنید
سه‌شنبه 19 دی ماه 1396 ساعت 13:07
به امید تلاش شما در بابل خخخخخخخخخخخخخخخخ
سه‌شنبه 19 دی ماه 1396 ساعت 15:38
آقای نخعی شعار دادن فایده نداره،اخه این چه تیمیه شما بستین،بعد توقع دارین تماشاگر بیاد ورزشگاه
سه‌شنبه 19 دی ماه 1396 ساعت 22:07
والا بخدامردم کرمان از این همه حرفهای کلیشه ای خسته شدند چرا با وعده های بچه گانه میخواهی سرپوش روی بی کفایتی خودت بزنی آقا شما بدرد این تیم نمی خوری والسلام
چهارشنبه 20 دی ماه 1396 ساعت 19:01
عذرخواهی نکنید لطفا.به فکر تیم باشید.این عذرخواهی ها کم کم جمع میشه و در نهایت مس صعود نمیکنه!!
پنج‌شنبه 21 دی ماه 1396 ساعت 11:16
آقای نخعی برو شما فعلا در سطح مربی گری مس نیستید یک مربی خوب با چند تا بازیکن خوب یک فصل جذب کنیم بریم لیگ برتر بعد یواش یواش از بومی ها استفاده می کنیم هر سال در جا زدن نظرات بدون کارشناسی و احساسی فوتبال کرمان را نابود کرد
هوادار دلی مس
0
3
جمعه 22 دی ماه 1396 ساعت 19:17
مشابه این بازی خیلی بود بازی با فجر تو کرمان که باختیم؛بازی با بادران ؛بازی با مس رفسنجان ؛نساجی مازندران ؛....عذر خواهی شما ولی بازیکنی که به هیچ وجه خوب نیست چرا تو ترکیب میزاری ....دفاع چپ نداریم....دوتا بازیکن خوب بگیرید.....برای جاهایی ک احساس ضعف داریم.
جمعه 22 دی ماه 1396 ساعت 22:32
با سلام.... اقای نخعی تیم خونه به خونه سرسخت و جنگنده است و محکم و فیزیکی بازی میکند...تیمی قدرتی هستند... نکته بعدی اینکه هافبک های میانی انها را مهار کنید و اجازه بازی سازی را از انها بگیرید...اقای نخعی ابتکار عمل در میانه زمین را در دست بگیرید نه هافبک های میانی و نه کناری خونه به خونه نتوانند کار کنند..... نکته مهم اقای نخعی دوست داشتنی اینکه بازیکنان حریف را برس کنید و انها را تحت فشار بذارید هر جا بازیکنان حریف صاحب توب شدند از همان جا محکم ببندید... با ارزوی موفقیت.........
یکشنبه 24 دی ماه 1396 ساعت 08:07
جناب اقای نخعی بیش از این خودتون رو اذیت نکنین دلیل افت شما اینه که ماشینتون تو راه کیش خراب شد وهمه بازیکنانتون به اردو نرسیدن !!!!!!یا اینکه نصفشون رو برا فصل دیگه میبرین!!!!! فدای سرتون صنایع مس فصل اینده هم بودجه تدارک دیده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا