شماره‌ی خبر : ‌2508 | تعداد بازدید : 3540
سه‌شنبه 19 دی ماه 1396 ساعت 09:33

استعدادیابی علمی باشگاه مس کرمان ازفوتبالیست‌های نونهال/اهداف بزرگ یک آکادمی

در حالی که بحث اصولی آکادمی فوتبال، چندان در کشور محلی از اعراب ندارد تا فوتبال حرفه‌ای ایران لطمات این نقص عمده‌ را دریافت کند، باشگاه صنعت مس کرمان به صورت حرفه‌ای و به روز با فعالیت‌های آکادمی خود تاثیر زیادی برروی فوتبالیست‌های نونهال حاضر در آکا

استعدادیابی علمی باشگاه مس کرمان ازفوتبالیست‌های نونهال/اهداف بزرگ یک آکادمی

آکادمی فوتبال باشگاه مس کرمان در حرکتی که در باشگاه‌های فوتبال ایران کمتر مورد عمل قرار می‌گیرد، برنامه‌های سلامت سنجی جسمی و روانی را برای کودکان فوتبالیست حاضر در آکادمی خود به صورت علمی به اجرا در آورده است.

در فوتبال روز دنیا و در بحث آکادمی‌های بزرگ باشگاه دنیا، توجه برروی سلامت سنجی جسمی و روانی کودکان حاضر در این آکادمی‌ها، یکی از مهمترین شاخه‌های فعالیت آن‌ها می‌باشد. همچنین با نزدیکی آکادمی‌های به روز فوتبال دنیا با خانواده‌های این کودکان فوتبالیست، در صدد آموزش و رشد صحیح فرهنگی آن‌ها در سنین نونهالی می‌باشند.

در حالی که بحث اصولی آکادمی فوتبال، چندان در کشور محلی از اعراب ندارد تا فوتبال حرفه‌ای ایران لطمات این نقص عمده‌ را دریافت کند، باشگاه صنعت مس کرمان به صورت حرفه‌ای و به روز با فعالیت‌های آکادمی خود تاثیر زیادی برروی فوتبالیست‌های نونهال حاضر در آکادمی خود گذاشته است.

این آکادمی در حال حاضر با برگزاری کلاس‌های روانشناسی و تغذیه برای خانواده‌ها و نونهالان این آکادمی و همچنین آموزش اصول تفکر حرفه‌ای گری در فوتبال از سنین پایه به آن‌ها، گام‌های علمی بزرگی برای تشکیل یک آکادمی حرفه‌ای برداشته است.

این آکادمی با الگوبرداری از آکادمی‌های بزرگ فوتبال اسپانیا نظیر آکادمی لاماسیا بارسلونا در حال حاضر بیش از 200 فوتبالیست نونهال بااستعداد کرمانی را بدون توجه به سطح درآمدی خانوده‌های آنان تحت پوشش قرار داده است و با تشکیل یک پرونده دقیق از نظر سلامت جسمی و روانی، با دقت تمام مراحل رشد آن‌ها را زیر نظر گرفته است.

در این آکادمی با بروز ترین تجهیزات سلامت سنجی و با همکاری موسسات مورد تائید سلامت، به صورت منظم و پیوسته تست‌های سلامت سنجی بدنی و استخوانی این فوتبالیست‌های نونهال زیر نظرگرفته شده است تا با حضور پزشکان متخصص دراین زمینه، برای اصلاح رشد فوتبالیست‌های مستعد نونهال گام‌های جدی برداشته شود.

شایان ذکر است باشگاه صنعت مس کرمان به عنوان یکی از معدود باشگاه‌های فوتبال کشور می‌باشد که در تمامی رده‌های سنی پایه در نونهالان،نوجوانان، زیر 15 سال، جوانان و امیدها تیم‌های فوتبال خود را در بالاترین سطح رقابت‌های فوتبال کشور و در رده‌ی لیگ برتر اداره می‌کند که این نشان از فعالیت منظم و اصولی آکادمی فوتبال این باشگاه دارد که در سال‌های آینده موجب معرفی استعدادهای طراز اول فوتبال کشور از این باشگاه خواهد شد.

در حال حاضر یکی از بزرگترین راه‌های کسب درآمد از طریق فوتبال در باشگاه‌های دنیا همین کار اصولی و علمی آکادمیک می‌باشد که سبب می‌شود با پرورش استعدادهای فوتبال از نونهالالی تا بزرگسالی به شیوه‌ای علمی، درنهایت باشگاه با معرفی و عرضه‌ی آن‌ها به درآمدزایی دست پیدا کند که باشگاه صنعت مس کرمان در چند سال اخیر در این زمینه فعالیت بزرگی را آغاز کرده است که باید منتظر ثمر دهی آن در سال‌های آتی باشیم.

همچنین این اقدام سبب شده است که خانواده‌های زیادی درشهر کرمان از این فعالیت باشگاه مس کرمان به شدت استقبال کنند و به نوعی اقدامات درمانی نیز شامل بسیاری از کودکان کرمانی شود و این باشگاه نیز در راستای اهداف خود از حداکثر استعدادهای فوتبال کرمان بهره ببرد.

گزارش تصویری در همین زمینه را ببینید


چهارشنبه 20 دی ماه 1396 ساعت 00:22
در حال حاضر بیش از 200 فوتبالیست نونهال بااستعداد کرمانی را بدون توجه به سطح درآمدی خانواده‌های آنان تحت پوشش قرار داده است... انصافا باید دست مریزاد و ای ولله گفت به این تفکرصحیح و کار اصولی البته اگر واقعا همین جوری باشه که شما می گید و استعدادها بدون زد و بند و پول و پارتی انتخاب شده باشند. گرچه به شخصه معتقدم اگه استعدادیابی اصولی و گسترده تر در تمام نقاط استان خصوصا مناطق محروم اون انجام بشه بهتون قول میدم استان کرمان حداقل 2000 استعداد ناب فوتبالی در حد استعدادهای لاماسیا و رئال داره.. فقط باید کشفشون کرد و آموزششون داد و اصولی هدایت و تربیتشون کرد همین. به هرحال باید خدا قوت ویژه ای به مجموعه مس و مدیران آکادمی اون گفت. فقط حیف باشگاه به این حرفه ای که تیم اولش تو لیگ برتر نباشه..!! خداوکیلی ی فکری برای صعود به لیگ برتر بکنید.. ممنون.
ارشیا مولایی
2
4
سه‌شنبه 25 دی ماه 1397 ساعت 14:10
استعدا یابی. وهمچنین اموزش. فرزندم. همچنین ثبت نام در مدرسه فوتبال
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو