شماره‌ی خبر : ‌2505 | تعداد بازدید : 1322
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 10:16

نخعی: این باخت جای هیچ توجیهی ندارد

فوتبال بسیار ضعیفی انجام دادیم و از نوع نمایشی که در زمین داشتیم تعجب می‌کنم. در حد لیگ‌های پایین‌تر که هیچ، در حد یک تیم لیگ استان هم نبودیم.

نخعی: این باخت جای هیچ توجیهی ندارد

احمد نخعی پس از دیدار برابر شهرداری تبریز که با شکست 2-0 تیمش همراه شد، با بیان اینکه این شکست جای هیچ‌گونه صحبت و توجیهی را باقی نمی‌گذارد گفت: فوتبال بسیار ضعیفی انجام دادیم و از نوع نمایشی که در زمین داشتیم تعجب می‌کنم. در حد لیگ‌های پایین‌تر که هیچ، در حد یک تیم لیگ استان هم نبودیم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری از همان ابتدا با انگیزه زیادی وارد زمین شد و برای سه امتیاز جنگید؛ دقیقا بر خلاف تیم ما که نه دوندگی داشتند، نه انگیزه و نه عملکردی خوب. حتی استپ کردن هم برای بازیکنان مس به کاری سخت تبدیل شده بود. به هر شکل من مسبب بی انگیزگی بازیکنان مس هستم و شاید من نتوانستم به خوبی آن‌ها را از لحاظ ذهنی آماده کنم. اگر به دنبال موفقیت هستیم باید از این نوع فوتبال دوری کنیم.

سرمربی مس در خصوص اردویی که در کیش برگزار شد نیز اظهار داشت: برخی می‌گویند که ما در کیش خوردیم و خوابیدیم اما من توجهی به چنین صحبت‌هایی ندارم. واقعیت این است که ما با 14 بازیکن راهی کیش شدیم و در این اردو با تیمی مثل بادران بازی کردیم که قدرت بالایی دارد و با 30 بازیکن خوب به اردو آمده بود.

نخعی در پاسخ به اینکه آیا از خریدهای زمستانی رضایت دارد یا خیر، گفت: بازیکنانی که می‌خواستم جذب شدند و کیفیت خوبی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: بازیکنان مس انگیزه لازم را نداشتند. باید فکر کنیم و ببینیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده است.


دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 10:30
با این تیم میخوایین برین لیگ برتر؟دسته دو نریم لیگ برتر پیشکش
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 10:57
با سلام .اقای نخعی تو روخدا دست بردار 3 بازیکن خوب که خریدید 2تاشون از اول بازی ندادی تا دقیقه80 اخه مگر احسان پورشیخعلی و نعمت بخشی فوتبالیست هستند دفاع شماره44 تون هم مرتب میخورد زمین.بعد احمد اهی باید نیمکت نشین باشه بخدا هواداران و مردم کرمان را مسخره کردین.مس همه بازیها داره از دفاع صدمه میبینه
هوادارمس
0
10
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 11:00
آقای نخعی تیم مس کی می خواهد ازخواب زمستانی بیدار شود تیم از لحاظ بدنی ضعف دارد بازیکنان هیچ تاکتیک خاصی ندارند درتمام نقاط زمین مشکل وجود دارد از دادن چند پاس سالم به هم عاجزند دفاع نسبت به پارسال خیلی ضعیف است وشرایط ناهمواری زمین برای هر دوتیم مساوی بود چرا نتیجه واگذارشد
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 11:02
واقعاخیلی زشته باشگاه مس فقط وفقط پول خوبی میده بازیکنم وقتی پولشو گرفته باشه فقط مواظبه مصدوم نشه که فصل بعدوازدست نده
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 13:22
احتمالا بازم زمین هوا هواداران مقصر بودن
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 16:11
بازیکنان در حد اندازه واقعی خودشون نبودن به نظرم بی مهابا وبدون تدبیر وتاکتیک میخواستن بازی رو ببرن هر چند چند بازیکن تو پست اصلی خودشون بازی نکردن اما درهرحال هواداران نباید کادر و بازیکنان رو بی کیفیت بدونن فوتبال همینه بازی های بعدی باقدرت وتدبیر بیشتر برای برد میجنگیم بچه ها خسته نباشید
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 17:05
اقای نخعی هر بازیکنی که خواستی هر اردویی خواستی رفتی باشگاه ٥٠درصد قرارداد بازیکنان هم داده ،با این بازیکنان و با این امکانات و با این هواداران زشته. این چند باری اخر همیشه بد بودیم فقط این بازی نبوده.این بازیکنان و این شرایط دست هر مربی دیگه بود الان صدر بودیم.پس اشکال از شماست نه هوادار نه باشگاه.
دوشنبه 18 دی ماه 1396 ساعت 22:39
فقط باید حسرت بخوریم..تا کِی نمیدونم..این همه خرج میکنن هر سال بدتر از سال قبل،اگه یک فصل درست خرج میکردن تا تیم بیاد لیگ برتر..
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو