شماره‌ی خبر : ‌2496 | تعداد بازدید : 2283
شنبه 16 دی ماه 1396 ساعت 10:36

پایان لیگ برای امید بسکتبال/آینده‌داران بسکتبال مس در لیگ یک ماندگار شدند

یم جوان و بومی بسکتبال مس به عنوان تنها سنگر حرفه‌ای بسکتبال دوستان کرمانی، در رقابت‌های لیگ امید این فصل کشور با ترکیبی بسیار جوان و کاملا بومی به میدان رفت.

پایان لیگ برای امید بسکتبال/آینده‌داران بسکتبال مس در لیگ یک ماندگار شدند

رقابت‌های لیگ امید بسکتبال کشور برای تیم مس خاتمه یافت و این تیم با نتایج کسب شده در رقابت‌های لیگ امید و یا همان دسته یک بسکتبال کشور باقی ماند.

تیم جوان و بومی بسکتبال مس به عنوان تنها سنگر حرفه‌ای بسکتبال دوستان کرمانی، در رقابت‌های لیگ امید این فصل کشور با ترکیبی بسیار جوان و کاملا بومی به میدان رفت.

این تیم با هدایت حسین مهدوی در رقابت‌های گروه جنوب لیگ امید بسکتبال کشور که با حضور تیم‌های متولول خوزستانی که به طور تخصصی برروی بسکتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند روبرو شد.

در نهایت تیم بسکتبال امید مس کرمان با انجام ده بازی در دور گروهی این رقابت‌ها صاحب 2 پیروزی و 8 شکست شد تا با ثبت 12 امتیاز در رده‌ی ششم جدول گروه خود قرار بگیرد.

با احتساب این نتیجه و با توجه به اینکه تیم آخر گروه شمال از ادامه‌ی بازی‌ها انصراف داده بود، تیم بسکتبال امیدهای مس کرمان بدون انجام بازی پلی‌آف در رقابت‌های لیگ یک این فصل که در رده‌ی سنی امید برگزار شد باقی ماند تا از حالا به فکر کسب نتایجی بهتر در سال آینده باشد.

با وجود تجربه‌ای که این بازیکنان آینده‌دار بسکتبالیست کرمانی از رقابت‌های این فصل اندوخته کردند، با برنامه‌ریزی بهتر قطعا در سال‌های آتی تنها تیم حرفه‌ای بسکتبال کرمان نتایج بهتری می‌تواند در سال‌های آتی کسب کند اما بهرشکل بقای این تیم جوان در رقابت‌های لیگ یک بسکتبال این فصل نتیجه‌ای راضی کننده از سوی این جوانان آینده‌دار محسوب می‌شد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز