شماره‌ی خبر : ‌2492 | تعداد بازدید : 1371
چهارشنبه 13 دی ماه 1396 ساعت 10:19

یک امتیاز بزرگ مس ب در خرمشهر/دقیقه 92 صدرنشین از چنگ مس ب گریخت

مسی‌های ب در حالی در آستانه‌ی کسب این پیروزی بزرگ برابر تیم صدرنشین جدول قرار داشتند که با این نتیجه به عنوان اولین تیم این فصل با دست پر از زمین خرمشهر خارج می‌شوند.

یک امتیاز بزرگ مس ب در خرمشهر/دقیقه 92 صدرنشین از چنگ مس ب گریخت

تیم فوتبال مس ب در بازی چهاردهم این فصل خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، یکی از بازی‌های بسیار دشوار این فصل خود را برابر تیم صدرنشین جدول در زمین حریف انجام داد.

شاگردان رضا ترکزاده در این بازی در حالی در خرمشهر به مصاف تیم کارون اروند می‌رفتند که این تیم تمامی بازی‌های خانگی خود را پیش از این با پیروزی پشت سر گذاشته بود و مقتدرانه در صدر جدول گروه قرار داشت.

با این وجود بازیکنان شایسته‌ی تیم مس ب با جسارت تمام برابر میزبان قدر خود صف آرایی کردند و گل اول بازی را نیز توسط جواد زادمحمودآبادی به ثمر رساندند.

هرچند میزبان در نیمه‌ی اول کار را به تساوی کشاند اما در نیمه‌ی دوم بازهم تیم مس ب نترس به میزبان خود حمله کرد و با انگیزه‌های بالای خود گل دوم خود را هم توسط سعید شمس‌الدینی به ثمر رساند.

بازیکنان تیم مس ب غیورانه از گل خود محافظت می‌کردند و در حالی که با تمام توان برای کسب این سه امتیاز بسیار بزرگ تلاش می‌کردند، در نهایت در دقیقه‌ی 92 بازی ودر اوقات تلف شده با بدشانسی محض دروازه‌ی خود را باز شده دیدند تا بازی به تساوی دو بر دو برسد.

مسی‌های ب در حالی در آستانه‌ی کسب این پیروزی بزرگ برابر تیم صدرنشین جدول قرار داشتند که با این نتیجه به عنوان اولین تیم این فصل با دست پر از زمین خرمشهر خارج می‌شوند.

مس ب با این یک امتیاز از چهارده بازی خود شانزده امتیازی شد و در رده‌ی هشتم جدول جای گرفت.

اما در فاصله‌ی شش هفته مانده به پایان دور اول رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور، تیم مس ب در میانه‌ی جدول خود هم شانس صعوداز گروه را دارد و هم البته خطر سقوط را همچنان احساس می‌کند.

مس ب برای صعود از گروهش باید جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیرد که در حال حاضر با رتبه‌ی چهارم جدول خود 7 امتیاز اختلاف دارد که این اختلاف در شش هفته‌ی پیش رو قابل جبران است.

همچنین از گروه تیم مس ب سه تیم به لیگ سه سقوط می‌کنند که با توجه به حذف تیم فولاد یزد، تکلیف یکی از تیم‌های سقوط کننده روشن شده است و تیم‌های رده‌ی دهم و نهم این جدول نیز سقوط می‌کنند.

در حال حاضر تیم‌های شموشک و گل ابریشم با یازده امتیاز و در فاصله‌ی 5 امتیازی تیم مس ب به دنبال لغزش تیم‌های بالای سر خود از جمله مس ب هستند تا از منطقه‌ی فانوس بدستان فرار کنند.

تیم مس ب هفته‌ی آینده روز سه‌شنبه 18 دی ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم گل ابریشم می‌باشد.

در صورتی که مس ب موفق شود سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند تا حدود بسیار زیادی خیال خود را پائین جدول راحت می‌کند و می‌تواند بعد از این پیروزی به طور جدی برای بالای جدول و چهار رده‌ی صعود به دور دوم مسابقات فکر کند.

همچنین لازم به ذکر است که تیم‌های پنجم تا هشتم این جدول در لیگ دسته دوم کشور برای فصل آینده باقی خواهند ماند.

 


چهارشنبه 13 دی ماه 1396 ساعت 11:00
تبریک به آقا رضا ترک زاده و تیم خوبشون ایشالا کسب سه امتیاز در بازی آینده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز