شماره‌ی خبر : ‌2473 | تعداد بازدید : 1329
چهارشنبه 6 دی ماه 1396 ساعت 12:05

برنامه بازی‌های آخر هفته تیم‌های مس/میزبانی امید و میهمانی بقیه!

تیم‌های مختلف باشگاه مس در روزهای منتهی به پایان این هفته در لیگ‌های خود به مصاف رقیبانشان خواهند رفت.

برنامه بازی‌های آخر هفته تیم‌های مس/میزبانی امید و میهمانی بقیه!

تیم‌های مختلف باشگاه مس در روزهای منتهی به پایان این هفته در لیگ‌های خود به مصاف رقیبانشان خواهند رفت.

در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور تیم فوتبال جوانان مس عصر امروز چهارشنبه در اهواز میهمان تیم نفت این شهر می‌باشد.

این بازی از ساعت 14 آغاز می‌شود و تیم جوانان مس کرمان که در بازی رفت موفق به شکست حریف خود شد در این بازی نیز به تداوم نتایج خوب هفته‌های اخیرش می‌اندیشد.

همینک تیم جوانان مس با 19 امتیاز در رده‌ی ششم جدول می‌باشد و تیم نفت اهواز نیز با دوازده امتیاز در رده‌ی نهم جدول می‌باشد.

در هفته‌ی دهم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور تیم نونهالان مس کرمان در اصفهان میهمان تیم پدیده سپاهان خواهد بود.

این بازی از ساعت 13و 45 دقیقه عصر پنجشنبه در اصفهان برگزار خواهد شد و نونهالان مس با پیروزی در این بازی تا حدود زیادی صعود خود را از گروه قطعی خواهند کرد.

تیم نونهالان مس همینک با 20 امتیاز در صدر جدول است و تیم پدیده سپاهان با 8 امتیاز در رده‌ی پنجم گروه است. در بازی رفت نونهالان مس با 6 گل حریف خود را در کرمان درهم کوبیدند.

بازی تیم‌های مس در روز جمعه با بازی تیم‌های نوجوانان مس مس کرمان و حافظ در شیراز ادامه خواهد یافت و در آخرین هفته از دور رفت این رقابت‌ها، نوجوانان مس از ساعت 14 میهمان تیم حافظ شیراز خواهند بود.

نوجوانان مس از 5 بازی قبل خود 15 امتیاز کسب کرده‌اند تا صدرنشین باشند و تیم حافظ با پنج امتیاز در رده‌ی پنجم جدول می‌باشد.

در همین روز جمعه هشتم دی ماه تیم بسکتبال امید مس کرمان در هفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ امید بسکتبال کشور در اهواز میهمان تیم حفاری اهواز خواهد بود.

بسکتبالیست‌های مس با ده امتیاز در رده‌ی ششم و تیم حفاری اهواز با یازده امتیاز در رده‌ی پنجم جدول می‌باشد.

رقابت تیم‌های مس و حفاری اهواز در روز جمعه به مسابقه‌ی تیم‌های فوتبال امید دو باشگاه نیز خواهد کشید و تیم فوتبال امید مس کرمان از ساعت 13 و 45 دقیقه روز جمعه هشتم آذر ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم امید حفاری اهواز است.

این بازی در چارچوب هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر امید برگزار خواهد شد و تیم امید مس که با 14 امتیاز در ردهی دهم جدول می‌باشد، به مصاف امیدهای حفاری می‌رود که با 12 امتیاز در رده‌ی یازدهم جدول قرار دارند.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو