شماره‌ی خبر : ‌2462 | تعداد بازدید : 1303
یکشنبه 3 دی ماه 1396 ساعت 10:28

هفته‌های عالی تیم‌های پایه باشگاه مس/مرحبا بچه‌ها!

اکثریت تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان در هفته‌های اخیر عالی نتیجه گرفته‌اند و تداوم پیروزی‌های آن‌ها در بازی‌های این هفته سبب شد که هواداران تیم‌های باشگاه مس با دلگرمی بیشتری نتایج تیم‌های پایه باشگاه خود را دنبال کنند.

هفته‌های عالی تیم‌های پایه باشگاه مس/مرحبا بچه‌ها!

اکثریت تیم‌های پایه باشگاه مس کرمان در هفته‌های اخیر عالی نتیجه گرفته‌اند و تداوم پیروزی‌های آن‌ها در بازی‌های این هفته سبب شد که هواداران تیم‌های باشگاه مس با دلگرمی بیشتری نتایج تیم‌های پایه باشگاه خود را دنبال کنند.

تیم مس ب بعد از پایان تعطیلات نیم فصل لیگ دو، نشان داد که از زمان این تعطیلی نهایت استفاده را برای آماده‌سازی خود کرده است و با پیروزی بزرگ سه بر یک برابر قشقایی آن هم در شیراز حالا نه تنها قصد فرار از منطقه‌ی پائین جدول را دارد که حتی می خواهد در دور برگشت برای تیم‌های بالای جدول خط و نشان بکشد.

مس ب از سه بازی قبلی خود هفت امتیاز کسب کرده است و با پیروزی در بازی خانگی بعدی خود برابر مقاومت تهران رسما می‌تواند به میانه‌ی رو به بالای جدول گروه خود سلام دهد.

تیم فوتبال جوانان مس کرمان نیز اوج گیری فوق‌العاده‌ای را در هفته‌های اخیر داشته است و با پیروزی بزرگ این هفته برابر سپاهان صدرجدولی عملا به تیم‌های بالای جدول نزدیک شد.

جوانان مس که فصل را چندان خوب آغاز نکرده بودند، از 5 بازی قبل خود 12 امتیاز را به حساب خود ریخته‌اند تا یک روند رویایی را در هفته‌های اخیر داشته باشند.

دو تیم نوجوانان و نونهالان مس نیز همچنان با قدم‌های قاطع در لیگ‌های رده‌ی سنی خود گام برمی‌داند و صدرنشینی قاطع آن‌ها نشان می‌دهد که به کسب جام در این فصل توسط این تیم‌ها می توان بسیار امیدوار بود.

نونهالان مس با بیش از 60 درصد پیروزی در بازی‌های این فصل خود، سه هفته قبل از اتمام بازی‌های گروهی تقریبا صعود خود را از این مرحله قطعی کرده‌اند و شاید از حالا به فکر بازی‌های سنگین دور دوم و شکستن طلسم صعود تیم نونهالان مس از این مرحله می‌باشند.

پیروزی بزرگ آن‌ها برابر تیم البدر دیگر تیم مدعی گروه آن هم در بندر کنگ نشان داد که نونهالان مس کاملا برای کارهای بزرگ آماده هستند.

تیم نوجوانان مس کرمان نیز با انجام پنج بازی و پنج برد و ثبت رکورد صدرصد پیروزی تا بدین جای فصل یک تیم شکست ناپذیر نشان داده است که امیدواری‌های زیادی را نسبت به خود ایجاد کرده است.

نوجوانان مس با پیروزی در آخرین بازی دور رفت خود در شیراز برابر تیم حافظ با ثبت صدرصد رکورد پیروزی در دور رفت یک تیم بی‌نظیر در فوتبال رده‌های پایه در این فصل از خود خواهند ساخت.

بهرشکل با وجود اینکه این تیم‌های پایه مس با نتایج اخیر خود باعث فخر و مباهات باشگاه مس و هواداران آن شده‌اند و نشان می‌دهد کارهای آکادمیک باشگاه مس رفته رفته نتایج عالی خود را رخ نمایی می‌کند، اما تمامی بازیکنان مستعد و آینده‌دار این تیم‌ها باید بدانند که کار هرگز برای آن‌ها تمام نشده است وهرگز با آفت غرور از نتایج اخیر اصلا نباید چوب حراج به تلاش بزرگ خود در هفته‌های اخیر بزنند و باید با تمام توان این نتایج عالی خود را ادامه دهند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز