شماره‌ی خبر : ‌2459 | تعداد بازدید : 1463
شنبه 2 دی ماه 1396 ساعت 15:05

سرپرست تیم فوتبال مس: اردوی نیم فصل در کیش همراه با دوبازی دوستانه

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده 99 درصد اردوی آماده‌سازی بین فصل ما در جزیره کیش برگزار خواهد شد و در حال آماده ساختن شرایط این اردو هستیم.

سرپرست تیم فوتبال مس: اردوی نیم فصل در کیش همراه با دوبازی دوستانه

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه اردوی نیم فصل تیم مس کرمان گفت که به احتمال زیاد این اردو در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

عارف سعیدیان در رابطه با این موضوع گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده 99 درصد اردوی آماده‌سازی بین فصل ما در جزیره کیش برگزار خواهد شد و در حال آماده ساختن شرایط این اردو هستیم.

وی افزود: این اردو از روز سه‌شنبه 5 دی ماه تا یکشنبه دهم این ماه ادامه خواهد داشت و در این اردو دو بازی دوستانه نیز برابر تیم‌های بادران و اکسین برگزار خواهیم کرد.

سرپرست تیم مس در رابطه با نقل و انتقالات بازیکنان این تیم گفت: به طور جدی در حال صحبت با بازیکنان مد نظر خود هستیم و سعی می‌کنیم تا قبل از سه‌شنبه برخی نفرات مد نظر خود را جذب کنیم تا اردوی کاملی را در کیش برگزار کنیم.

سعیدیان تاکید کرد که تا این لحظه هیچ بازیکنی به طور رسمی از تیم مس کرمان جدا نشده است و تیم با تمامی نفراتش در کرمان مشغول تمرین می‌باشد.


یکشنبه 3 دی ماه 1396 ساعت 09:05
کیش برای اردو محل مناسبیه و میتونه از نظر روحی برای بازیکنها خیلی موثر باشه ضمنا دیدارهای تدارکاتی هم با دو تا تیم قوی هستن و بسیار مفیده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز