شماره‌ی خبر : ‌2452 | تعداد بازدید : 771
چهارشنبه 29 آذر ماه 1396 ساعت 11:23

میزبانی‌های پر تعداد تیم‌های مختلف مس در روزهای آخر هفته

در روزهای منتهی به آخر این هفته، تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان عمدتا در کرمان به مصاف رقیبان خود خواهند رفت تا بازی‌هایشان را در لیگ‌های خود ادامه دهند.

میزبانی‌های پر تعداد تیم‌های مختلف مس در روزهای آخر هفته

در روزهای منتهی به آخر این هفته، تیم‌های مختلف باشگاه مس کرمان عمدتا در کرمان به مصاف رقیبان خود خواهند رفت تا بازی‌هایشان را در لیگ‌های خود ادامه دهند.

در هفته‌ی اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور، تیم مس در کرمان میزبان تیم جوانان سپاهان می‌باشد.

این بازی  از ساعت 13 و 45 دقیقه روز چهارشنبه 29 آذر ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان آغاز خواهد شد و جوانان مس که با 16 امتیاز در رده‌ی ششم جدول رده‌بندی قرار دارند به مصاف تیم سپاهان 25 امتیازی می‌روند که در صدر جدول قرار دارد.

شاگردان مسعود مهرجو در این بازی در اندیشه‌ی قدرت نمایی در برابر حریف قدر خود و انتقام شکست سه بر یک دور رفت در اصفهان هستند.

عصر همین روز یعنی چهارشنبه 29 آذر ماه تیم مس ب بعد از تعطیلات نیم فصل لیگ دو، بازی‌های خود را از سر خواهد گرفت و از ساعت 14 در شیراز به مصاف تیم قشقایی خواهد رفت.

همینک تیم مس ب از 11بازی خود 12 امتیاز اندوخته دارد و در رده‌ی هشتم جدول جای دارد و تیم قشقایی که در بازی رفت موفق به شکست تیم مس ب شده بود، با 16 امتیاز در رده‌ی هفتم جدول قرار دارد.

تیم مس ب با هدایت رضا ترکزاده در هفته‌های منتهی به تعطیلات لیگ دو نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود که همگان منتظر تداوم این نتایج خوب از تیم مس ب هستند.

در روز پنجشنه 30 آذر ماه تیم نونهالان مس کرمان در هفته‌ی نهم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور، از ساعت 13 و 15 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم فولاد یزد می‌باشد.

شاگردان علی ترکزاده همینک با 17 امتیاز مقتدرانه بر صدر جدول گروه خود تکیه زده‌اند و تیم فولاد با هفت امتیاز در رده‌ی ششم جدول می‌باشد.

با توجه به اینکه در بازی رفت در یزد تیم فولاد تنها شکست تیم نونهالان مس تا بدین جای فصل را رقم زده است، بازیکنان این تیم انگیزه‌های خاصی برای بازی این هفته‌ی خود دارند.

از ساعت 14 عصر پنجشنبه 30 آذر ماه تیم فوتبال امید مس کرمان در هفته‌ی سیزدهم لیگ برتر امیدهای کشور، در یکی از بازی‌های دشوار این فصل خود در بابل به مصاف تیم خونه به خونه خواهد رفت.

شاگردان حمید حسین‌خانی که بازی هفته‌ی قبل خود را به دلیل زلزله‌های کرمان لغو شده دیدند، همینک با یک بازی کمتر با 14 امتیاز در رده‌ی نهم جدول رده‌بندی می‌باشند و تیم خونه به خونه با 26 امتیاز در صدر جدول بازی‌ها قرار دارد.

در روز جمعه اول دی ماه نیز تیم بسکتبال امیدهای مس کرمان از ساعت 16 در سالن شهید نصراللهی کرمان در رقابت‌های دسته اول کشور میزبان تیم پتروشیمی بندر امام می‌باشد.

و در نهایت در این روز یعنی جمعه اول دی ماه و از ساعت 14 تیم نوجوانان مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان می‌باشد.

شاگردان رسول نامجو که هر چهار بازی قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند تا با 12 امتیاز در صدر جدول گروه خود جای گیرند، در بازی پنجم خود از ذوب‌آهنی پذیرایی می‌کنند که با هفت امتیاز در رده‌ی سوم جدول جای دارد.

باشگاه مس کرمان برای تمامی تیم‌های خود در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت و پیروزی را دارد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا