شماره‌ی خبر : ‌2440 | تعداد بازدید : 1079
شنبه 25 آذر ماه 1396 ساعت 12:09

صحبت‌های مفصل مدیرعامل باشگاه مس کرمان در برنامه عصر ورزش

ما یکبار در سال 92 با سقوط تیم به لیگ یک هزینه‌ی اتفاقات ناخوشیاند اطراف تیم را در کرمان دادیم و تا زمانی که از داخل خود کرمان با جریانات سوء و حاشیه‌ساز مقابله نکنیم و برای موفقیت و صعود تیم به معنای واقعی کلام یکدل نباشیم، نمی‌توانیم موفقیت خود را

صحبت‌های مفصل مدیرعامل باشگاه مس کرمان در برنامه عصر ورزش

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در برنامه‌ی تلویزیونی عصر ورزش از شبکه‌ی استانی کرمان پاسخگوی سوالات طرح شده در این برنامه پیرامون عملکرد تیم فوتبال مس کرمان بود.

سیدامجد مسعودزاده دراین برنامه با اشاره به دشواری‌های کار در باشگاه مس کرمان گفت: بار اصلی ورزش کرمان به نوعی بر دوش باشگاه مس می‌باشد و این باشگاه با اداره‌ی 17 تیم ورزشی حرفه‌ای به نوعی پرچمدار ورزش کرمان می‌باشد که اداره‌ی این تیم‌ها کاری بسیار سخت می‌باشد که جا دارد در ابتدای صحبت‌های خودم از مقامات ارشد شرکت مس که نگرش کاملا مثبت وحرفه‌ای به ورزش دارند تشکر خودم را اعلام کنم.

مدیرعامل باشگاه مس در رابطه با تغییر و تحولات نیمکت تیم فوتبال مس در ابتدای فصل گفت: بنای کار ما بر ثبات مربی و بازیکن است و خیلی دوست داشتیم که با آقای ابراهیم‌زاده ادامه‌ی همکاری بدهیم اما در جریان رقابت‌های فصل قبل و در اواخر فصل به نوعی عدم مدیریت اتفاقات و حواشی در تیم ما منجر به این شد که از کورس صعود خارج شویم. انتظار ما از آقای ابراهیم‌زاده به عنوان یک مربی با تجربه و حرفه‌ای بیشتر از این بود و انتظار داشتیم که وی حواشی به وجود امده در دورن تیم را بیشتر کنترل و مدیریت می‌کرد و در نهایت همین اتفاق که منجر به ناکامی ما در صعود گردید، سبب شد که تصمیم دیگری برای فصل جدید رقابت‌ها بگیریم.

وی با اشاره به انتخاب سرمربی این فصل مس گفت: روند تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در باشگاه مس کاملا اصولی و حرفه‌ای می‌باشد و اساس تصمیم‌گیری‌ها در هیات مدیره‌ی باشگاه در کرمان می‌باشد و برای این موضوع هیچ فشار جانبی وجود ندارد. ما بر این اساس ومشورت‌هایی که انجام دادیم، با تعداد زیادی از مربیان بومی و غیر بومی برای هدایت تیم این فصل صحبت کردیم و از آن‌ها برنامه گرفتیم. بر همین اساس و پس از برنامه‌هایی که از مربیان مختلف گرفتیم و ارزیابی‌هایی که داشتیم در نهایت تصمیم بر آن شد که بهترین انتخاب را انجام دهیم و احمد نخعی را به عنوان یک مربی جوان و بومی به عنوان سرمربی تیم انتخاب نمائیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با حمایت از احمد نخعی گفت: ما به انتخاب خود ایمان داریم و حمایت کامل را از این انتخاب انجام می‌دهیم. اما تعصب کور روی این انتخاب نداریم و قطعا در رابطه با عملکرد سرمربی تیم مس با دید فنی و دقیق نگاه می‌کنیم. تا بدین‌جای کار سرمربی تیم مس رضایت نسبی را از عملکرد خود بر جای گذاشته است و قطعا در نیم فصل دوم با کسب نتایج بهتر زمینه‌ی فعالیت برای ایشان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

سیدامجد مسعودزاده تاکید کرد برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان نباید همه سنگینی‌ها برروی دوش باشگاه مس قرار داده شود و نیاز است که تمامی ارگان‌های شهری به کمک موفقیت این تیم بیایند. وی در این زمینه بر نقش هواداران تاکید کرد و گفت: شاید یکی از مهمترین نقش‌ها را هواداران ایفا کنند و با حضور هرچه بیشتر آن‌ها در ورزشگاه، بسیاری مشکلات حل شود و یا توجه به موفقیت تیم فوتبال مس چندین برابر افزایش یابد. من مطمئن هستم که با کسب چند نتیجه‌ی خوب از سوی تیم فوتبال مس در نیم فصل دوم، هواداران ما پرشورتر تیم را حمایت خواهند کرد تا سنگ بنای یکی از عوامل اصلی موفقیت مس را در ورزشگاه ببینیم.

ایشان به نظم مالی به وجود آمده در باشگاه مس در سال‌های اخیر اشاره کرد وگفت: شرکت مس سه رکن نظم مالی، اخلاقی و فنی را برای ما تاکید کرده است و خوشبختانه ما در زمینه‌ی بودجه و انضباط مالی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به ثبات بسیار خوبی دست پیدا کردیم به نحوی که کمترین انحراف ممکن را در هزینه‌های خود از بودجه‌ی مصوب داشته‌ایم. در رابطه با بودجه‌ی فعلی باشگاه نیز باید تاکید کنم که در حال حاضر بودجه‌ی بسیار خوبی از سوی شرکت مس برای ورزش استان و از جمله باشگاه مس اختصاص داده شده است و از همین رو موفق شده‌این در زمینه‌ی زیربنایی و ساختارسازی صحیح تیم‌های فوتبال کارهای بسیار خوبی انجام دهیم. در حال حاضر ما به تفکیک هر رشته‌ی ورزشی و هر تیم بودجه‌ی مصوب خاص آن را داریم و بر اساس این بودجه‌بندی قراردادهای معقول و منطقی آن را امضا می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس با تاکید بر تقویت تیم فوتبال مس برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک گفت: لیستی در اختیار داریم که بر اساس آن تیم را در چند پست تقویت می‌کنیم و در حال حاضر مشغول مذاکره با نفرات و باشگاه‌ها هستیم تا پس از اخذ رضایتنامه بازیکنان قرارداد خود را با آن‌ها امضا کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر جدایی برخی بازیکنان بومی در ابتدای فصل گفت: من به شخصه بسیار دوست داشتم که این نفرات در تیم مس باقی بمانند و در خدمت تیم مس کرمان باشند ولی بهرحال در فوتبال حرفه‌ای این حق بازیکن است که برای پیشرفت خود بهترین تصمیم را اتخاذ کند و برخی از این نفرات با انتخاب تیم‌های لیگ برتری به تیم‌های دیگری رفتند که برای آن‌ها بهترین بازی‌ها را آرزو می‌کنیم.

مسعودزاده در رابطه انتقادات پیرامون چمن ورزشگاه باهنر کرمان نیز گفت: ما خودمان نیز از وضعیت این چمن ناراحت هستیم و اگر باشگاه مس برای بهبود کیفیت این چمن ورود نمی‌کرد امروز ورزشگاه باهنر به طور کلی بلااستفاده بود. اداره ورزش و جوانان با منابع اعتباری محدود خود علی‌رغم همه‌ی کمک‌هایی که به باشگاه مس می‌کند به دلیل همین کمبود اعتبارات حقیقتا نمی‌توانست برای حفظ کیفیت این چمن اقدامی انجام دهد و ما نیز با وجود هزینه‌های سنگین نگهداری چمن از چند ماه پیش ورود کردیم و امیدواریم با گرم‌تر شدن هوا وضعیت چمن باهنر بهتر شود ولی در حال حاضر تنها امکان ما همین چمن می‌باشد.

وی در پایان به هزینه‌ی حاشیه‌سازی‌های انجام شده پیرامون باشگاه مس اشاره کرد و گفت: ما یکبار در سال 92 با سقوط تیم به لیگ یک هزینه‌ی اتفاقات ناخوشیاند اطراف تیم را در کرمان دادیم و تا زمانی که از داخل خود کرمان با جریانات سوء و حاشیه‌ساز مقابله نکنیم و برای موفقیت و صعود تیم به معنای واقعی کلام یکدل نباشیم، نمی‌توانیم موفقیت خود را برای صعود به لیگ برتر تضمین نمائیم. من امیدوارم که برای این اتفاق یک‌بار به معنای واقعی کلام همدلی را معنا کنیم تا بهره‌ی آن را با صعود تیم به لیگ برتر ببریم. 

 


شنبه 25 آذر ماه 1396 ساعت 15:06
حاجی ما با تمام قدرت پشت شما هستیم.بودجه باشگاه خیلی عالیه ولی قبلا چون منافع به برخی افراد میرسیده و الان ان منافع قطع شده برخی مخالفن.با قدرت ادامه بده حاجی.یه کرمان پشت توان و اخر فصل جشن میگیزیم با هم
دوشنبه 27 آذر ماه 1396 ساعت 17:42
فکری به حال تیم کنید
:: پاسخ خوانندگان به این نظر ::
1) حسین  1396/09/28 ساعت 21:34
امثال شماها بذارند مسئولین فکر میکنند. شماها نمیخواهد غصه بخورید
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا