شماره‌ی خبر : ‌2430 | تعداد بازدید : 748
سه‌شنبه 21 آذر ماه 1396 ساعت 09:40

تکذیب دو خبر در رابطه با تیم هندبال مس از زبان سرپرست تیم

ما پیرامون مسائل رخ داده در جریان یکی از بازی‌هایمان با یک هوادار صحبت کردیم اما به هیچ عنوان اقدامی مبنی بر شکایت از کسی انجام نداده‌ایم و طرح این موضوع شیطنت فردی بوده است که قصدش حاشیه‌سازی می‌باشد.

تکذیب دو خبر در رابطه با تیم هندبال مس از زبان سرپرست تیم

سرپرست تیم هندبال مس دو خبر که در رابطه با این تیم در برخی رسانه‌ها منتشر شد را تکذیب کرد.

آقای موسوی در رابطه با خبر منتشر شده پیرامون شکایت عوامل تیم هندبال مس از یک لیدر گفت: چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد و ماهیچ شکایتی از فردی نکرده‌ایم.

وی افزود: ما پیرامون مسائل رخ داده در جریان یکی از بازی‌هایمان با یک هوادار صحبت کردیم اما به هیچ عنوان اقدامی مبنی بر شکایت از کسی انجام نداده‌ایم و طرح این موضوع شیطنت فردی بوده است که قصدش حاشیه‌سازی می‌باشد.

موسوی در رابطه با انتشار خبر دیگری مبنی بر ورود نهادهایی مثل استانداری در جریان نتایج تیم هندبال مس نیز گفت:بازهم در یک خبر عجیب همین فرد اعلام کرده است که در رابطه با تیم هندبال مس عده‌ای با استاندار کرمان دیدار داشته‌اند در صورتی که در روزی که اعلام شد این افراد به دیدار استاندار رفته‌اند و در رابطه با تیم هندبال صحبت کرده‌اند اصلا استاندار در کرمان نبوده است و به شهرهای جنوبی سفر کرده‌اند و از استانداری نیز هیچ صحبتی با ما در رابطه با تیم هندبال نشده است و مشخص نیست که این افراد با چه کسی صحبت کرده‌اند که آن را به استاندار نسبت می‌دهند!

سرپرست هندبال مس گفت: پیرامون این حاشیه‌سازی‌ها با مدیر عامل باشگاه مس صحبت کرده‌ام و برای او تشریح کردم که این موضوعات به هیچ عنوان صحت ندارد و ساخته‌ی ذهنی برخی افراد است.

لازم به توضیح است یکی از افراد که خود را فعال در حوزه رسانه ورزش می‌داند با انتشار این قبیل اخبار فقط وجاهت رسانه‌ای خود را روز به روز کمرنگ‌تر می‌کند و پس از ناکامی در حاشیه‌سازی برای تیم فوتبال مس حالا سراغ سایر تیم‌های دیگر باشگاه مس رفته است و برای آن‌ها اخبار کذب و حاشیه‌ساز منتشر می‌نماید. 


چهارشنبه 22 آذر ماه 1396 ساعت 09:10
مدیریت باشگاه واقعا فکری برای هندبال بکنن حیفه این تیم که سالها در سطح اول هندبال ایران مدعی بوده الان با نتایج ضعیف کاندیدای سقوط باشه
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا